quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nou medicijnen slikken en regelmatig bloed moeten testen zijn toch geen dingen die je zomaar even vergeet dus ik vind het een raar verhaal. En als je samenwoont is het bizar dat je over dit soort dingen niet spreekt, wat sommige wereldvreemde figuren hierboven er ook van mogen denken.
...ik ben niet agressief, maar als je zo tegen me zou praten, zou ik het wel worden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:12 schreef Okselflos het volgende:
Maar mijn punt is waarom hij dat soort dingen niet gewoon even zeeeeheeeegt...
Volgens mij is ze er trots op om een echte vrouw te zijn, met opvliegers en onredelijke woede-aanvallen aan toequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:17 schreef Untouchables het volgende:
TS, doe s even rustig, ik kan me voorstellen dat t niet makkelijk is om toe te geven dat je weer aan dat spul moet, laat hem dan gewoon. Hij zit ermee, dus het is een moeilijk onderwerp voor m, als jij dan ook nog eens gaat lopen zeuren, zonder t eerst normaal te vragen.
Wat naar eigenlijk, je klinkt als iemand die ook echt krijst en zeurt en daar nog half trots op is ook.
Ik denk eerder dat ze het heeft over "delen"....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me: De TS zit op de bank zichzelf op te laden op de dingen die komen gaan, vriendlief komt nietsvermoedend thuis, blij dat zijn acnekuurtje gewerkt heeft, zo ziet hij er op en top uit voor het etentje, en dan krijgt hij de VOLLE LAAG van zijn vriendin over hoe hij het in zijn HOOFD HEEFT KUNNEN HALEN HET NIET TE VERTELLEN!!
En dan komt de TS helemaal over de rooie met haar sentimentele verhaal over dat ze met een vreemde samenwoont bladiebla
Echt, priceless
Dat doe ik dus niet tegen hem, dat doe ik HIER. Dan ben ik het toch kwijt en krijgt hij gewoon de rationele versie te horen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:17 schreef Untouchables het volgende:
TS, doe s even rustig, ik kan me voorstellen dat t niet makkelijk is om toe te geven dat je weer aan dat spul moet, laat hem dan gewoon. Hij zit ermee, dus het is een moeilijk onderwerp voor m, als jij dan ook nog eens gaat lopen zeuren, zonder t eerst normaal te vragen.
Wat naar eigenlijk, je klinkt als iemand die ook echt krijst en zeurt en daar nog half trots op is ook.
vind je dat echt zo raar in dit geval?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Enige wat ik raar vind is dat de TS in gedachte haar vriendjuh al aan zijn ballen op het kruis genageld heeft, nog voordat hij iets heeft kunnen zeggen.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:20 schreef Okselflos het volgende:
Maar soms denk ik dus dat ik te vaak gewoon te kalm reageer.
Ik ben niet achterlijk, ik ga dat dus nevernooit in het echt zeggen man. Maar wel hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
...ik ben niet agressief, maar als je zo tegen me zou praten, zou ik het wel worden.
Ja, best welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vind je dat echt zo raar in dit geval?
Ik ben in het echt helemaal niet zoquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:21 schreef L.Denninger het volgende:
Ik word al moe als ik de posts van TS lees, laat staan hoe het moet zijn om 'r in real life aan te moeten horen
En dat is denk ik inderdaad de spijker op de kop.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:19 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze het heeft over "delen"....
Hij deelt niet zo veel met haar.
Maar dat heeft misschien ook andere redenen.
Het is tenslotte maar 1 kant van het verhaal.
Dan is loslaten toch de enige remedie...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef Okselflos het volgende:
[..]
En dat is denk ik inderdaad de spijker op de kop.
Er moet gedeeld worden goddomme! Al deel je maar de reden waarom je niet wil delen.
Ik deel waarschijnlijk veel te veel.
Aha, je vriend leeft dus eigenlijk met een vreemde !quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:24 schreef Okselflos het volgende:
Ik ben in het echt helemaal niet zoDit is mijn innerlijke en online persoonlijkheid.
Die komt in het echt NOOIT naar buiten, omdat ik dan binnen de kortste keren geboeid afgevoerd ga worden.
Nee. Alleen even meedelen dat je er heen gaat en waarom.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef frenchfries het volgende:
Moet je tegenwoordig al toestemming van je vriendin hebben om naar de huisarts te gaan?
Blij dat ik lekker vrijgezel ben!
Oeh...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aha, je vriend leeft dus eigenlijk met een vreemde !
Als je samenwoont is het wel zo logisch dat je dat soort dingen met elkaar deelt. Ik snap in elk geval waarom jij vrijgezel bent..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:27 schreef frenchfries het volgende:
Moet je tegenwoordig al toestemming van je vriendin hebben om naar de huisarts te gaan?
Blij dat ik lekker vrijgezel ben!
Nope, hij weet het. Hij zit wel eens naast me in de auto als ik zo'n "aanval" hebquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ouch!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:31 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Waarom reageert iedereen op die medicatie en niet op de rest van het verhaal?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef Okselflos het volgende:
[..]
We hebben een etentje
Ik vind het gewoon WEER een bewijs dat ik met een vreemde samenleef![]()
Overigens heeft hij dus sinds twee dagen pijn bij het plassen, ik zei dat ie naar de dokter moest gaan, maar toen werd het spontaan ineens niet meer zo erg![]()
Gisteren is hij naar zijn ouders geweest, in de stad waar ook zijn huisarts zit.... Ik vraag dus: Wat zei de dokter?? Krijg ik een schrikreactie terug: Uhhh hoezo dokter? Ik ben niet naar de dokter geweest hoor!!!
Nou ja, dat dacht ik, aangezien je 's middag al bent vertrokken. "NEE HOOR! Oja, de bloedwaarden waren prima!"
Twee weken geleden bloed geprikt om de kijken of een vaccinatie gewerkt had. "En mijn cholesterol was ook goed" Hmmmm ja dat zullen ze vast nakijken als je voor een hepatitis spuit gaat?
Nou als jij je er zó over opwind, kan ik me voorstellen dat hij een keer geen zin heeft om zoiets te meldenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:32 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Nee. Alleen even meedelen dat je er heen gaat en waarom.
Hoeveel moeite is dat?!
De dag dat ik meer details kreeg ben ik met twee vriendinnen naar hem toe gereden, en hem op zijn stoep opgewacht. Kalm gezegd wat ik wist, ik kreeg ontkenning op ontkenning, kwaad gezegd dat hij maar eens goed moest nadenken of hij bij die versie wilde blijven en toen naar weer naar huis.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:33 schreef Oblivion het volgende:
Zeg okselflos hoe hard heb je op zijn nek gezeten toen je erachter kwam dat hij vreemdging?
Ik neem aan dat je dat niet rustig van je kant hebt laten glijden?
Kortom, het is nooit goed gekomen, en het komt nooit meer goed met jullie.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:39 schreef Okselflos het volgende:
in de maanden erna alleen af en toe stekelige opmerkingen gemaakt, de steken waar vrouwen zo goed in zijn.
Acne op z'n lid ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:43 schreef ShaoliN het volgende:
Je vriend heeft gewoon een SOA. Dat zal hij niet vertellen natuurlijk, want dan mag hij niet meer over je heen scheuren.
Ik wil zo dus niet samenwonen inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:41 schreef pisnicht het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van de figuren die hier zo lopen te schreeuwen dat je dit soort zaken niet hoeft te melden in een relatie ook daadwerkelijk samenwonen...
Ja, ik. En nu?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:41 schreef pisnicht het volgende:
Ik vraag me af hoeveel van de figuren die hier zo lopen te schreeuwen dat je dit soort zaken niet hoeft te melden in een relatie ook daadwerkelijk samenwonen...
Ja dat is mijn plan ook. Maar dan word ik weer kwaad en moet ik het hier kwijt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:42 schreef Nies het volgende:
Mwoah, ik kan me er wel redelijk in vinden.
Er wordt al tijden niet geneukt, wel met een ander buiten de deur, en vervolgens blijkt ie ook maar even behoorlijke medicatie te slikken. Kan me indenken dat je zoiets dwarszit. Denk alleen dat je het probleem verschuift. Als hij 'm niet in een ander had gehangen was jij vast niet zo over de zeik geweest over deze medicatie en het wel of niet vertellen ervan.
Als jij echt met hem verder wil ondanks zijn vreemdgaan denk ik ook dat je wel je best moet gaan doen je er overheen te zetten. Knoop vanaaf een normaal gesprekje met hem aan. "Goh, ik maakte vanmiddag de prullenbakken schoon en zag dat je weer medicatie slikt. Heb je er zo'n last van?" Weet hij dat jij het weet en zal ie vast wel met een verklaring komen waarom ie dat nog niet tegen je heeft gezegd.
Opgelost, en geen gekrijs voor nodig.
Ik zeg niet dat hij het niet hoeft te melden, ik zeg dat TS er niet zo'n ophef over moet maken!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:41 schreef pisnicht het volgende:
Volgens mij heeft TS wat issues en ze komt heel dwangmatig over. Het lijkt me niet erg gezond voor je relatie. Misschien vertelt je vriend wel minder omdat je hem helemaal versmoort?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:55 schreef Okselflos het volgende:
Ik had tijdens het vreemdgaan wel dingetjes gemerkt, maar ben ze nooit gaan checken omdat ik dat in een vorige relatie wel heb gedaan en er compleet para van werd. En dat weet hij.
Je bent gewoon nog niet over zijn vreemdgaan heen. Sim-pel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:46 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Ja dat is mijn plan ook. Maar dan word ik weer kwaad en moet ik het hier kwijt.
Roaccutane kan op je libido werken. En flink pijn bij het piesen hebben, lijkt me niet dat je dan zin hebt in een lekkere portie scheurenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:43 schreef ShaoliN het volgende:
Je vriend heeft gewoon een SOA. Dat zal hij niet vertellen natuurlijk, want dan mag hij niet meer over je heen scheuren.
Wat ik nou niet snap in het verhaal dat ik wel geloof zoals jij het brengt, is waarom je in 's hemelsnaam dan bent gaan samenwonen met een knurft die je bewezen niet kunt vertrouwen. Dat straalt je handelen ook uit, gebrek aan vertrouwen. Dat is de meest waardeloze basis die er is om aan samenwonen te beginnen, zo roep je de ellende over jezelf af, het is niet alsof je geen gewaarschuwd mens was, je hebt er bewust voor gekozen met deze man samen te gaan wonen. Raar en dom, het bevestigt veel vooroordelen over zoveel vrouwen die met open ogen voor de verkeerde vent kiezen. Waarom?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:44 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Ik wil zo dus niet samenwonen inderdaad![]()
Elke keer je rot schrikken als ik opsta, want je wilde net je pillen gaan nemen wat je partner niet mag weten. Leuk. Ontspannen. Ik die de hobbykamer niet meer op durf, want wat ga ik nu weer aantreffenBuurman! U hier?
Nee. En dat weet hij ook. Vergeven maar absoluut niet vergeten. En dan nog weer dingen niet zeggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog niet over zijn vreemdgaan heen. Sim-pel.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bent gewoon nog niet over zijn vreemdgaan heen. Sim-pel.
Je bedoelt: Absoluut niet vergeven, hoewel ik dat wel tegen hem gezegd heb (maar dat was dus gelogen).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:49 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Nee. En dat weet hij ook. Vergeven maar absoluut niet vergeten. En dan nog weer dingen niet zeggen.
Hoop ik dat jouw vriendin/vrouw een keer iets niet zegt waardoor jij je genomen voelt. De partner van TS heeft nota bene zelf voorgesteld om nu alles te zeggen en nu blijkt hij dat zelf niet na te komen. Lekker normaal.quote:
Vergeven wel, vergeten niet. Maar kennelijk kun je niet helemaal vergeven als je het niet ook vergeet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat was inderdaad mijn volgende vraag...
Er staat wel vergeven, maar is dat ook werkelijk zo...?
Ik zeg toch ook dat de relatie van de TS absoluut niet normaal is? Zij is doodsbang dat hij nog een keer vreemdgaat en projecteerd dat op de rest van zijn gedrag, en de vriend van de TS wordt doodziek van dat panische krampachtige "VERTEL MIJ ALLES" gedrag dat zijn vriendin tentoonspreid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:55 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Hoop ik dat jouw vriendin/vrouw een keer iets niet zegt waardoor jij je genomen voelt. De partner van TS heeft nota bene zelf voorgesteld om nu alles te zeggen en nu blijkt hij dat zelf niet na te komen. Lekker normaal.
Nou, dat is dan de consequentie van vreemdgaan en daarna willen dat het weer goed komt. Dan moet je dus wat meer doen. Want dat zei hij zelf, ik wil er ALLES aan doen. Openheid en delen dus. Elke scheetquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat de relatie van de TS absoluut niet normaal is? Zij is doodsbang dat hij nog een keer vreemdgaat en projecteerd dat op de rest van zijn gedrag, en de vriend van de TS wordt doodziek van dat panische krampachtige "VERTEL MIJ ALLES" gedrag dat zijn vriendin tentoonspreid.
JA alleen heb jij de OP neit gemaakt maar de TS en moet je dus zou je moeten reageren op wat de TS meldt ipv hoe jouw situatie is. Ik heb dit soort dingen ook niet meegemaakt maar ik kan me goed voorstellen dat als mijn partner eerst vreemd gaat (ik was daarna al vertrokken overigens) en beterschap beloofd door "ik ga je nu alles vertellen" te roepen en dat vervolgens niet doet, je dan achterdochtig wordt. Ze vraagt hier gewoon om een mening. Ik snap al die heisa niet zo...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat de relatie van de TS absoluut niet normaal is? Zij is doodsbang dat hij nog een keer vreemdgaat en projecteerd dat op de rest van zijn gedrag, en de vriend van de TS wordt doodziek van dat panische krampachtige "VERTEL MIJ ALLES" gedrag dat zijn vriendin tentoonspreid.
En wat mijn vriendin wel of niet tegen mij zegt kan mij eigenlijk weinig boeien, ik woon samen met mijn vriendin en we vertrouwen erop dat we elkaar dingen zeggen die voor de ander ook belangrijk zijn.
Nog nooit meningsverschil over dit soort zaken gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |