misschien schaamt hij zich ervoor ? of z'n minnares heeft last van acnee...dat kan natuurlijk ook...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:48 schreef Okselflos het volgende:
Oja, en waar komt dat gedrag vandaan, zulke dingen gewoon niet (willen) vertellen?!
misschien moet je dat dan ook maar niet doenquote:Ik heb dat zelf absoluut niet en ik heb weinig zin om dan maar te veranderen in iemand die prullenbakjes, laatjes, tassen en telefoons gaat zitten naspeuren...
We hebben een etentjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:48 schreef miss_sly het volgende:
Wat dacht je van iets ertussen in?
Vanavond even rustig de tijd nemen om een rustig gesprek hierover te hebben?
Misschien omdat je zijn prullenbak doorspit op zoek naar verdachte dingen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:48 schreef Okselflos het volgende:
Oja, en waar komt dat gedrag vandaan, zulke dingen gewoon niet (willen) vertellen?!
Ik heb dat zelf absoluut niet en ik heb weinig zin om dan maar te veranderen in iemand die prullenbakjes, laatjes, tassen en telefoons gaat zitten naspeuren...
Als IK zomaar medicatie zou slikken, die erg slecht zou zijn voor mijn gezondheid, dan zou hij dat willen weten. 100% zeker weten.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hoeft toch niet alles te weten? Vriend heeft (blijkbaar) een goede reden om het niet te vertellen anders had ie dat wel gedaan.
Denk je altijd zo door over het gedrag van je vriend? If so, dan kan ik dus op zeker wel begrijpen dat hij je dingen niet zegt. Ik word al moe van je gemiep als ik je reacties hier lees.quote:
Whats next? Moet hij ook zeggen dat hij moeilijk kan schijten, want stel je voor, er kan iets mis zijn?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het inderdaad een beetje ver gaan. Snap dat er wantrouwen is na dat vreemdgaan scenario maar komop. Waarom zou hij in godsnaam met jou moeten delen dat ie aan een kuur is? Dat is toch iets persoonlijks? Als hij echt een vreselijke ziekte had zou hij dat heus wel met je delen maar blijkbaar heeft hij zo zijn redenen om dit voor zichzelf te houden en daar heeft hij gelijk in.
Dat deed ik niet. Ik wilde 'm leegmaken en er zat nogal wat papier in. Dat wilde ik bij het oud papier gooien, de rest bij het gewone afval. Sue me for being greenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien omdat je zijn prullenbak doorspit op zoek naar verdachte dingen?
Nou ja, ik zou het ook willen weten, hoor. En omgedraaid ook, volgens mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Vind het inderdaad een beetje ver gaan. Snap dat er wantrouwen is na dat vreemdgaan scenario maar komop. Waarom zou hij in godsnaam met jou moeten delen dat ie aan een kuur is? Dat is toch iets persoonlijks? Als hij echt een vreselijke ziekte had zou hij dat heus wel met je delen maar blijkbaar heeft hij zo zijn redenen om dit voor zichzelf te houden en daar heeft hij gelijk in.
om een lang verhaal kort te maken. hoe meer jij wilt weten en krijst en zeurt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:46 schreef Okselflos het volgende:
Om een lang verhaal kort te maken:
Straks thuiskomen en krijsend over de rooie gaan?
dat dusquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Denk je altijd zo door over het gedrag van je vriend? If so, dan kan ik dus op zeker wel begrijpen dat hij je dingen niet zegt. Ik word al moe van je gemiep als ik je reacties hier lees.
Omdat HIJ graag wilde dat we afspraken, na het bekendworden van het vreemdgaan, dat we dingen aan elkaar zouden VERTELLEN.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Misschien een gekke vraag, maar heeft je vriend wel last van acné? Dat lijkt me toch iets wat je zou moeten weten!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:46 schreef Okselflos het volgende:
Deze week ging ik het vuilnis buiten zetten en dan maak ik meteen alle prullenbakken in huis leeg. Zo ook zijn prullenbak. In de prullenbak trof ik een verpakking medicatie aan. Maand geleden voorgeschreven, waar ik niet van op de hoogte was. Googlen leverde mij op dat het om een acnewerend middel ging, Roaccutane.
Ik krijs en zeur niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
om een lang verhaal kort te maken. hoe meer jij wilt weten en krijst en zeurt.
hoe minder hij zal vertellen of toegeven of je willen zien!
Waarom zou je dat wilen weten? Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:02 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Omdat HIJ graag wilde dat we afspraken, na het bekendworden van het vreemdgaan, dat we dingen aan elkaar zouden VERTELLEN.
En dat dus vervolgens niet doet.
Ik vind dit soort dingen gewoon niet kunnen als je samenwoont in 1 huis. Ik hoef geen reden te weten waarom hij die kuur wil doen, dat moet hij allemaal helemaal zelf weten. Ik wil alleen weten DAT er pillen geslikt worden ergens voor.
kommop ik ken je niet eens. maar ik kan je nu al vertellen dat hij nooit was weggekomen met, schatje. ik heb ff een kuurtje. en dat jij dan niet 3 maanden lang aan zijn kop ging zeuren om te weten waarvoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:02 schreef Okselflos het volgende:
Ik wil alleen weten DAT er pillen geslikt worden ergens voor.
Wehehe wat ben jij gemeen. Geplanned over de rooie gaan. Het is geen toneelstukquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:46 schreef Okselflos het volgende:
Wat nu? Net doen alsof ik van niks weet? Straks thuiskomen en krijsend over de rooie gaan?
Mijn voorkeur gaat naar het laatste uit, maar wil even weten of ik nou overdrijf of niet.
Andere kant? Andere kant? Er is heul geen andere kant! Haar vriend is SCHULDIG!!!!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:06 schreef Kreator het volgende:
Dit is nou typisch zo'n topic waarbij ik graag de andere kant van het verhaal zou willen horen.
mij ook. maar om dan meteen te gaan flippen als het niet gebeurd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:06 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
het lijkt mij vrij logisch dat dat soort zaken verteld worden hoor.. ik zou het mijn vriend iig zeker vertellen als ik een kuur deed, lijkt me niet meer dan normaal dat je dat soort dingen deelt.
Hij heeft vroeger erge last gehad, ook Roaccutane geslikt en is daar naar eigen zeggen ontzettend beroerd van geweest. Hij heeft nu dus wel acnelittekens op zijn wangen. Hij stoort zich daar aan, ik absoluut niet. Hij heeft *nu* geen last van zichtbare acne, niet in zijn gezicht en niet op zijn lijf. Ook niet gehad in de jaren dat ik hem ken, dus het kan zijn dat hij deze medicatie al lang slikt, maar dat lijkt me stug aangezien dit echt kuren zijn. Of hij heeft elk jaar een kuur. Maar het is klotespul.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:04 schreef Jape het volgende:
[..]
Misschien een gekke vraag, maar heeft je vriend wel last van acné? Dat lijkt me toch iets wat je zou moeten weten!
Je hebt jezelf lekker onder controle of nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:04 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Het krijsen en zeuren had ik al tegen een andere vriendin gedaan...
Ik zie het al helemaal voor me: De TS zit op de bank zichzelf op te laden op de dingen die komen gaan, vriendlief komt nietsvermoedend thuis, blij dat zijn acnekuurtje gewerkt heeft, zo ziet hij er op en top uit voor het etentje, en dan krijgt hij de VOLLE LAAG van zijn vriendin over hoe hij het in zijn HOOFD HEEFT KUNNEN HALEN HET NIET TE VERTELLEN!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wehehe wat ben jij gemeen. Geplanned over de rooie gaan. Het is geen toneelstuk
ach...hun verleden geeft wel enige aanleiding voor een vertrouwensdipje....en eerlijk gezegd, hij is nogal een idioot als hij, na te zijn vreemdgegaan, dingen verborgen houdt, hoe klein ook....als hij althans serieus is over de relatie...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
mij ook. maar om dan meteen te gaan flippen als het niet gebeurd?
Dat komt omdat 'ie die Roaccutane neemt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 schreef Okselflos het volgende:
Hij heeft *nu* geen last van zichtbare acne,
Ja daarom ook dit topic dus. Ik WIL niet over de rel gaan. Maar ik ben het wel, al wordt het al minder.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:09 schreef Lienekien het volgende:
Ga je vriend nou eerst eens vragen waarom hij het je niet heeft verteld. Dan kun jij daarna uitleggen waarom jij het wel belangrijk vindt. Niet te snel gaan met aannames en conclusies.
Juist. Ik snap dat er dingen persoonlijk zijn, en je niet wil vertellen of en hoeveel je rukt per dag/maand/week.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:11 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ach...hun verleden geeft wel enige aanleiding voor een vertrouwensdipje....en eerlijk gezegd, hij is nogal een idioot als hij, na te zijn vreemdgegaan, dingen verborgen houdt, hoe klein ook....als hij althans serieus is over de relatie...
Je geeft zelf het antwoord al:quote:Maar mijn punt is waarom hij dat soort dingen niet gewoon even zeeeeheeeegt,
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:12 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Ja daarom ook dit topic dus. Ik WIL niet over de rel gaan. Maar ik ben het wel, al wordt het al minder.
En er zal ook heus een hele logische verklaring komen.
Je overschat mannenquote:vooral ook omdat als het andersom was hij het ook zou willen weten.
Nou medicijnen slikken en regelmatig bloed moeten testen zijn toch geen dingen die je zomaar even vergeet dus ik vind het een raar verhaal. En als je samenwoont is het bizar dat je over dit soort dingen niet spreekt, wat sommige wereldvreemde figuren hierboven er ook van mogen denken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:13 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens ben ik best van mening dat 'ie het best had kunnen vertellen.
Aan de andere kant: hij kan het ook beschouwen als zoiets onbelangrijks (a la, "ik heb gisteren het vuilnis buiten gezet", dat ga je ook niet vertellen) dat 'ie er totaal niet aan gedacht heeft het te vertellen.
Je zit jezelf op te fokken. Hou daar mee op, ga even iets geheel anders doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:12 schreef Okselflos het volgende:
[..]
Ja daarom ook dit topic dus. Ik WIL niet over de rel gaan. Maar ik ben het wel, al wordt het al minder.
En er zal ook heus een hele logische verklaring komen.
Maar mijn punt is waarom hij dat soort dingen niet gewoon even zeeeeheeeegt, vooral ook omdat als het andersom was hij het ook zou willen weten.
Zijn naam staat er op, zijn geboortedatum, de datum van afgifte en welke dosis geslikt moet wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Wie zegt dat dat doosje van hem was?
Enige wat ik raar vind is dat de TS in gedachte haar vriendjuh al aan zijn ballen op het kruis genageld heeft, nog voordat hij iets heeft kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nou medicijnen slikken en regelmatig bloed moeten testen zijn toch geen dingen die je zomaar even vergeet dus ik vind het een raar verhaal. En als je samenwoont is het bizar dat je over dit soort dingen niet spreekt, wat sommige wereldvreemde figuren hierboven er ook van mogen denken.
Tja, ligt eraan wat 'ie verder aan zijn hoofd heeft. Daarbij weet TS dat hij het eerder gebruikt heeft dus wellicht dat hij er gewoon niet stil bij heeft gestaan het te vertellen. Immers, ze weet ervan dat hij het vaker gebruikt(heeft).quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:15 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nou medicijnen slikken en regelmatig bloed moeten testen zijn toch geen dingen die je zomaar even vergeet dus ik vind het een raar verhaal. En als je samenwoont is het bizar dat je over dit soort dingen niet spreekt, wat sommige wereldvreemde figuren hierboven er ook van mogen denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |