Je kunt overal aan doodgaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:35 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
je kunt ook dood gaan als je naar buiten loopt en overreden word door een bus
Om het even te vertalen naar Nederlandsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:35 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
heel goed zelfs, doel bereikt, TS haptquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:39 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
@ pezu KAN JIJ NIET LEZEN??????
halve tammequote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:38 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
helemaal niet ik ontken nix staat nergens ik kies ervoor om te roken en ik WEET dat ik verskaafd ben
Ah...bussen verbieden dus...en buiten moeten we grote waarschuwingen op de straat plakken omdat je dood kan gaan van lopen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:35 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
Jawel. Zit tegenwoordig gewoon een sticker opquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:40 schreef boskameel het volgende:
Maar je gaat ook dood van Marc Dutroux, en daar wordt je ook niet tegen gewaarschuwd!
Voor het Belgische bier natuurijk!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:39 schreef TheUnreal het volgende:
Waarom ga je in godsnaam in Belgie wonen?![]()
Op alcohol moet ook een sticker op. Iets van "Alcohol maakt lelijke wijfen knapper".quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Jawel. Zit tegenwoordig gewoon een sticker op
Dat kun je ook inderdaad nergens anders kopen dan in Belgiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:44 schreef Thy... het volgende:
[..]
Voor het Belgische bier natuurijk!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:32 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
hallo iedereen,
, je gaat er eerder dood van (niet mee eens maar oke)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Het is zo mooiquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik weet het. Hij staat naast me in vakkie M.
shit ben weet dat je jezelf nu nog meer voor lul zet?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:23 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
voor de laatste keer in ben geen belg heb je ook gelezen waarom ik het er niet mee eens ben dan.
overgroot oma is 98 geworden en heeft dr hele leven gerookt als een ketter dus wil niet per se zeggen dat je jonger streft
witch mijn beste Arma, ze kan ik beesten veranderen! (alleen dan heb je geen vingers waarmee je een peuk kan vasthoudenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:26 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad, even een foto. Er staan alleen maar weer honden in de fobo. Het is verdomme een smoelenboek, geen dierenforum!
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:36 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
ik ben geen belg ik woon in belgie heb 25 jaar in nederland gewoond
dat zijn de ergste.. krijg je de keuze!quote:
En nu hop, foto's!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:33 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
thanx frenchfries
Om te kijken of je terecht in Belgie woont of niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:34 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
waarom zou ik dat doen
Die ken ik:quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:36 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
ik ben geen belg ik woon in belgie heb 25 jaar in nederland gewoond
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:40 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
ik zie het al arma jij moet halfnaakt op de foto gaan anders kijken ze naar je kop flikker toch lekker een eindje op zeg
Om serieus genomen te worden op internet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:34 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
waarom zou ik dat doen
Sommige mensen hebben er zelfs een eigen subforum voor gekregen hier!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:43 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
dus met een foto kan je serieus genomen worden dat is de beste die ik ooit gehoord heb hahahahahah
nee dan wordt er bepaald of je serieus genomen kan wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:43 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
dus met een foto kan je serieus genomen worden dat is de beste die ik ooit gehoord heb hahahahahah
Vet, ik heb nog nooit gerookt en ken iemand die is wel 110 geworden zonder te roken. Dat betekent dat ik 110 jaar oud wordquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:23 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
voor de laatste keer in ben geen belg heb je ook gelezen waarom ik het er niet mee eens ben dan.
overgroot oma is 98 geworden en heeft dr hele leven gerookt als een ketter dus wil niet per se zeggen dat je jonger streft
Godver, heeft niemand hem QFT?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom heb je de op aangepast... nu kan niemand er meer wat mee.
Slotje
DAT JE JE TIETEN MOET POSTEN!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:47 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
ja dat is ook mn doel SLOTJE niemand deed er al iets mee dus whats the point
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:47 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef frenchfries het volgende:
[..]
DAT JE JE TIETEN MOET POSTEN!
Je die knal ik dus in mn signquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef frenchfries het volgende:
[..]
DAT JE JE TIETEN MOET POSTEN!
helaaschquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:48 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Godver, heeft niemand hem QFT?
you failquote:
Ben je nu geïrriteerd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:47 schreef The_Wicked_Witch het volgende:
tvp voor de fotos!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:02 schreef frenchfries het volgende:
[..]
Ik denk dat ze even foto's aant maken is
Hoi kloon van TS, post je tieten eens!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:08 schreef darkchild81 het volgende:
tjesus wat een reacties hier zeg is ook nergens voor nodig
Ik heb zo een sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:10 schreef darkchild81 het volgende:
get a life
geregistreerd op: vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:52quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:08 schreef darkchild81 het volgende:
tjesus wat een reacties hier zeg is ook nergens voor nodig.
jammer dat het bericht verwijderd is
wat is daarmee?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
what a way to show your clonequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:08 schreef darkchild81 het volgende:
tjesus wat een reacties hier zeg is ook nergens voor nodig.
jammer dat het bericht verwijderd is
Dan ben je echt een kneus inderdaadquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
The_Wicked_Witch
darkchild81
en toevallig dezelfde voornaam..
JEZUS wat ben je een prutser!!!!
moeilijk heh L-E-Z-E-Nquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:16 schreef darkchild81 het volgende:
uuuhm okeej? ik zie op dat profiel helemaal geen naam staan
Ben jij niet die lelijke belg die overlast verzorgt met haar honden?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:14 schreef darkchild81 het volgende:
succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |