quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:05 schreef TI_2008 het volgende:
Met zo'n jankerige instelling als die van jou, zul je niet eens overleven tijdens zo'n 'survival'. Typisch een klacht voor een verwend snotkind dat de oorlog niet mee heeft gemaakt! Als je hier al over loopt te zeiken, zul je nog een zwaar leven krijgen, slampamper!
Ik had moeite met de koffie in mijn mondquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:03 schreef Scaurus het volgende:
Aangezien je neger bent en dus niet meer dan VMBO aan kan, lijkt het me onwaarschijnlijk dat je al 16 bent.
Je bent een vrouw?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:07 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Whehe, had even zin om het ouwe wijf uit te hangen
Hé, dat woord gebruikten ze ook altijd in de Donald Duckquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:05 schreef TI_2008 het volgende:
slampamper!
Nee, mijn lichaam is alleen voor mij en m'n vriendquote:
~quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:10 schreef Dylanesque het volgende:
Zo heb ik ook een keer een introductieweek overgeslagen omdat het thema 'Cowboys en Indianen' was.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:10 schreef Dylanesque het volgende:
Zo heb ik ook een keer een introductieweek overgeslagen omdat het thema 'Cowboys en Indianen' was.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:59 schreef Sulejmani het volgende:
''Tijdens de introductieactiviteiten geldt het schoolreglement: roken, drugs en alcohol zijn verboden.''
Dat weet ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:11 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
~
Lekkere vrouwtjes in indianenkledij hoeft absoluut geen tegenvaller te zijn hoor
WFTquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:59 schreef Sulejmani het volgende:
''Tijdens de introductieactiviteiten geldt het schoolreglement: roken, drugs en alcohol zijn verboden.''
Geeft maar weer aan hoe het niveau is op het MBOquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:33 schreef crazy987 het volgende:
moet je maar op IT gaan
ik moet voor de nieuwe niveau 4 ict-ers een lan-party met tournaments organiseren
heb maar voor UT GOTY gekozen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |