quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:05 schreef TI_2008 het volgende:
Met zo'n jankerige instelling als die van jou, zul je niet eens overleven tijdens zo'n 'survival'. Typisch een klacht voor een verwend snotkind dat de oorlog niet mee heeft gemaakt! Als je hier al over loopt te zeiken, zul je nog een zwaar leven krijgen, slampamper!
Ik had moeite met de koffie in mijn mondquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:03 schreef Scaurus het volgende:
Aangezien je neger bent en dus niet meer dan VMBO aan kan, lijkt het me onwaarschijnlijk dat je al 16 bent.
Je bent een vrouw?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:07 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Whehe, had even zin om het ouwe wijf uit te hangen
Hé, dat woord gebruikten ze ook altijd in de Donald Duckquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:05 schreef TI_2008 het volgende:
slampamper!
Nee, mijn lichaam is alleen voor mij en m'n vriendquote:
~quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:10 schreef Dylanesque het volgende:
Zo heb ik ook een keer een introductieweek overgeslagen omdat het thema 'Cowboys en Indianen' was.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:10 schreef Dylanesque het volgende:
Zo heb ik ook een keer een introductieweek overgeslagen omdat het thema 'Cowboys en Indianen' was.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:59 schreef Sulejmani het volgende:
''Tijdens de introductieactiviteiten geldt het schoolreglement: roken, drugs en alcohol zijn verboden.''
Dat weet ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:11 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
~
Lekkere vrouwtjes in indianenkledij hoeft absoluut geen tegenvaller te zijn hoor
WFTquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:59 schreef Sulejmani het volgende:
''Tijdens de introductieactiviteiten geldt het schoolreglement: roken, drugs en alcohol zijn verboden.''
Geeft maar weer aan hoe het niveau is op het MBOquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:33 schreef crazy987 het volgende:
moet je maar op IT gaan
ik moet voor de nieuwe niveau 4 ict-ers een lan-party met tournaments organiseren
heb maar voor UT GOTY gekozen
haha ze betalen me ervoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan hoe het niveau is op het MBO![]()
MBO![]()
ICT![]()
Spelletjes spelen op het MBO
Eh, ik zou denk ik liever op safari gaan met een stel ballen die geen bier mogen dan gaan lanpartyen met UT GOTYquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:33 schreef crazy987 het volgende:
moet je maar op IT gaan
ik moet voor de nieuwe niveau 4 ict-ers een lan-party met tournaments organiseren
Leuk werk, echt een uitdaging! ;9~quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:50 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha ze betalen me ervoor
zeg maar eens nee om fftjes 40pc's te ghosten![]()
makkelijk verdiend hoor
je opa was een oud wijfquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:10 schreef TI_2008 het volgende:
[..]
Nee, mijn lichaam is alleen voor mij en m'n vriend![]()
Ik ben man, dan weet je dat voor eens en altijd, ik imiteerde ff mijn opa, maar back on track nu!
ach is weer eens wat afwisselingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Leuk werk, echt een uitdaging! ;9~
Je hebt macht over een paar MBO'ers. Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:54 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ach is weer eens wat afwisseling
en mag die gastjes totaal besuren![]()
totale macht![]()
![]()
![]()
ach is wel lache voor een keertjequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:57 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je hebt macht over een paar MBO'ers. Gefeliciteerd.
Zijn er ook lekkere wijfen als er geen bier is ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:57 schreef afcajos het volgende:
Zijn er lekkere wijven + bier? zo ja, klacht ongegrond!
Beetje mensenschuw?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:37 schreef Buschetta het volgende:
Op school
-geen sportdagen
-geen teambuilding BS
-geen andere themadagen en of stompzinnige uitjes
1x sportdag gedaan op een andere school dan de mijne
Inmiddels doorgetrokken naar mijn werk. Dus....
-geen teambuilding
-geen bedrijfsuitjes
mensenschuw ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Beetje mensenschuw?
Sommige, zeker niet alle, bedrijfsuitjes zijn best de moeite waard.
Andere baan zoeken?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:32 schreef Buschetta het volgende:
[..]
mensenschuw ?
Nee ik waardeer mijn vrije tijd en heb geen zin om gedwongen met mensen in een kroeg/kartbaan/eiland te zitten terwijl ik al 8 uur per dag met ze zit opgescheept. Daarnaast heb ik elke week 2 van zulke BS dingen bijna (hecht team). Heb genoeg vrienden waarmee ik liever een biertje mee drink in die tijd.
Jezus wat pauper, wij mochten gewoon blowen/zuipen van onze introcomissie/schoolquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:59 schreef Sulejmani het volgende:
Elke week 2 is wel heel erg veel, maar er is niks mis mee af en toe met je collega's wat te ondernemen, het hoeven niet je beste vrienden te worden, maar ze wat beter leren kennen kan in je voordeel werken.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:32 schreef Buschetta het volgende:
[..]
mensenschuw ?
Nee ik waardeer mijn vrije tijd en heb geen zin om gedwongen met mensen in een kroeg/kartbaan/eiland te zitten terwijl ik al 8 uur per dag met ze zit opgescheept. Daarnaast heb ik elke week 2 van zulke BS dingen bijna (hecht team). Heb genoeg vrienden waarmee ik liever een biertje mee drink in die tijd.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:33 schreef crazy987 het volgende:
moet je maar op IT gaan
Wat een gelul, het gaat me er gewoon om dat je verplicht wordt tot zoiets wat totaal geen nut heeft en waarvoor ik zoveel andere dingen had kunnen doen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:37 schreef bolletje_25 het volgende:
Haha stakker, TS is contactgestoord.
Ben dit jaar zelfs begeleider van 1e-jaars.. Laat hen lekker beslissen wat het wordt, programma volgen of hele dag terrassen. En aangezien leiding een bandje krijgt voor gratis drank moet dat wel goed komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |