Waar dacht je dan aan Rafa? 20 miljoen?quote:Benítez schrok van vraagprijs Silva
Geschreven op zaterdag, 28 maart om 14:38
Op de officiële website van zijn werkgever maakte Rafael Benítez vrijdag duidelijk dat Liverpool niet zal proberen om David Silva te contracteren. De oefenmeester bleek echter wel degelijk geïnteresseerd in zijn landgenoot, maar haakte af toen hij de vraagprijs te horen kreeg. Valencia wil volgens de Liverpool Echo liefst dertig miljoen euro zien voor de flankspeler: een bedrag dat Liverpool te gortig is.
In het medium vertelt Benítez dat hij onlangs bij Valencia informeerde of er te praten viel over een transfer van Silva. Na het horen van de vraagprijs haakte de oefenmeester echter al snel af. “Het klopt dat we geïnformeerd hebben”, zei Benítez. “We zijn echter niet blij met zijn situatie bij Valencia en daarom is hij geen target meer voor ons.”
Benítez verlengde onlangs zijn contract bij Liverpool tot medio 2014 en heeft als gevolg van zijn handtekening meer zeggenschap over het transferbeleid van de Engelse titelkandidaat. De oefenmeester wilde volgens diverse media Silva aan zijn selectie willen toevoegen, maar op de website van Liverpool ontkende Benítez die verhalen. Wanneer Valencia de vraagprijs zal laten dalen blijkt er echter toch interesse te zijn.
Silva (23) is bezig aan zijn derde seizoen in de hoofdmacht van Valencia en is samen met David Villa de absolute sterspeler van de club. Diverse clubs uit binnen- en buitenland werden al met de international in verband gebracht, maar Valencia toonde vooralsnog niet de intentie om de linkspoot van de hand te doen. Het contract van Silva loopt nog tot de zomer van 2013 door.
30 milj is veel te veel voor Silva. maar no problem nu verzetten we onze aandacht naar Robbenquote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar dacht je dan aan Rafa? 20 miljoen?![]()
30 miljoen is in mijn ogen een méér dan acceptabele prijs voor zo'n jonge, exceptionele speler.
Ik ben het helemaal met Cyberia eens hoor, hele goede, jonge spelers die kosten gewoon behoorlijk veel geld, dan is 30M niet onredelijk. Als Man Utd hem voor 30M zou kopen zou ik dat iig prima vindenquote:Op zondag 29 maart 2009 13:10 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
30 milj is veel te veel voor Silva. maar no problem nu verzetten we onze aandacht naar Robben
Logisch, Robben is veel goedkoper.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:10 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
30 milj is veel te veel voor Silva. maar no problem nu verzetten we onze aandacht naar Robben
Precies.quote:Op zondag 29 maart 2009 13:47 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met Cyberia eens hoor, hele goede, jonge spelers die kosten gewoon behoorlijk veel geld, dan is 30M niet onredelijk. Als Man Utd hem voor 30M zou kopen zou ik dat iig prima vinden
Als LFC nou echt een beroerd middenveld had ... - er zijn plekken in het team waar ik liever versterking zie.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar dacht je dan aan Rafa? 20 miljoen?![]()
30 miljoen is in mijn ogen een méér dan acceptabele prijs voor zo'n jonge, exceptionele speler.
sarcasme hoorquote:
Jullie hebben Riera toch? En Rio als back-up.quote:Op maandag 30 maart 2009 16:47 schreef One_conundrum het volgende:
En als er dan toch iemand op links moet. -> Ashley Young
ik zou hem niet in een liverpool shirt willen zienquote:Op maandag 30 maart 2009 17:45 schreef venomsnake het volgende:
Volgens MundoDeportivo ziet Benítez de komst van Eto'o wel zitten..
Wat is de bron eigenlijk?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:50 schreef stevengerrard het volgende:
Steven Gerrard is in hoger beroep toch veroordeeld in zijn aandeel in een vechtpartij waarbij een DJ gewond raakte en heeft een gevangenisstraf opgelegd gekregen van 6 maanden waarvan 3 maanden voorwaardelijk.
Gerrard zal dus 3 maanden moeten brommen, Steve heeft wel de mogelijkheid om zijn straf na de laatste competitie wedstrijd uit te mogen zitten.
Omdat deze straf door het hoogste Britse rechts orgaan is opgelegd is het aantekenen van hoger beroep niet mogelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frappant he dit nieuws op deze dag?quote:Op woensdag 1 april 2009 11:54 schreef One_conundrum het volgende:
haha, lachen. Wat een sukkel. 3 maanden. De laatste pot is de CL finale eind mei, dan heel juni, heel juli en groot stuk augustus zitten. Dan kan hij uitgerust weer aan het nieuwe seizoen beginnen. Geen interland onzin enzo. ideaal
quote:
Edmundo mocht overdag voetballen en daarna de cel weer inquote:Op woensdag 1 april 2009 12:05 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Als je ergens voor veroordeeld bent, mag je heus niet eerst ff het seizoen afmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |