ga dan gewoon ff naar fuckin rechts man...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:13 schreef Rekkie het volgende:
Vanmorgen was het weer eens zo'n dag op de snelle weg!
Ik rij nietsvermoeden rustig op de linkerbaan alwaar ik ondertussen enkele auto's inhaal
Maar mijn rijplezier wordt op dat moment in enen vergalt door een achterlijke bumperklever.
Ze zaten echt bijna bovenop mijn bumper..... en niet 1 keernee een aantal gevallen waarbij ik toch even schrok van de geringe afstand tussen beide auto's.
Wat heeft het in vredesnaam voor nut om te gaan bumperkleven?
Ik zie er het nut niet van in.
Klacht: Bumperklevers voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent tot nu toe de enigequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef rival het volgende:
je hebt echt gelijk, heb er ook ALTIJD last van!
(edit vanwege goed gelezen)
omdat je als een conjo rijdt ja,,, ik snap het niet,, als ik links rij omdat ik de mensen rechts wil inhalen en ik zie in me spiegel iemand aankomen die nog harder rijdt, dan laat ik em passeren,, kleine moeite,, door jullie ontstaan gewoon files, linkerbaan josti'squote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef rival het volgende:
je hebt echt gelijk, heb er ook ALTIJD last van!
(edit vanwege goed gelezen)
Zou het dan toch met onnodig linkrijden te maken hebben dan...quote:
Uiteraard, er rijdt inderdaad iemand voor mij die onnodig links rijdquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:21 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zou het dan toch met onnodig linkrijden te maken hebben dan...
Wel een beetje raar dat alleen jullie 2 er last van hebben
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:22 schreef KhaZ het volgende:
Rustig blijven, netjes in z'n 4 zetten en rechts erlangs blazen Rekkie, je kunt het.
Jaja....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Uiteraard, er rijdt inderdaad iemand voor mij die onnodig links rijd
JOSTI!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:21 schreef DAMH het volgende:
[..]
omdat je als een conjo rijdt ja,,, ik snap het niet,, als ik links rij omdat ik de mensen rechts wil inhalen en ik zie in me spiegel iemand aankomen die nog harder rijdt, dan laat ik em passeren,, kleine moeite,, door jullie ontstaan gewoon files, linkerbaan josti's
Neem nog een bakje koffie en lees de OP nog een keer...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:21 schreef DAMH het volgende:
[..]
omdat je als een conjo rijdt ja,,, ik snap het niet,, als ik links rij omdat ik de mensen rechts wil inhalen en ik zie in me spiegel iemand aankomen die nog harder rijdt, dan laat ik em passeren,, kleine moeite,, door jullie ontstaan gewoon files, linkerbaan josti's
ja en dan? dan komt er iemand tussen en zit die weer op je bumperquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:24 schreef babipangang het volgende:
gewoon een keer goed op je rem trappen, en als je het veiliger wil doen gewoon gas loslaten en laten uitrollen net zolang totdat ze voldoende afstand nemen. * babipangang doet het altijd zo
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
ja en dan? dan komt er iemand tussen en zit die weer op je bumper
Ge-wat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:26 schreef kraakschandaal het volgende:
Wat een frustratie op een weg waar je gefimt wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |