Misschien is dat het welquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
lijkt qua naam ook te veel op Kane
uuhhm denk het ook..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Guis is al veel langer op 3FM te horen. Ik denk dat je Timur bedoeld, maar dat was volgens mij februari of zo.
Ja, saai gejengel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Slaapverwekkend nummer is dit van Wendy & Lisa
Vreselijk nummer inderdaad.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
Slaapverwekkend nummer is dit van Wendy & Lisa
Even spurtje trekken naar oktober heb je weer een week om in je nest te liggenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:12 schreef gerbenp het volgende:
Pff, vannacht slecht geslapen.
Rot muggen..
Me kat viel me vannacht ook eens lastig door heel de tijd te switchen van plek op de zitzak.
Ik wou gewoon bijna de laptop aanzetten, en 3fm gaan luisteren. Toch maar niet gedaan.
Toen had ik maar exact om 7:00 besloten om te switchen naar mijn eigen kamer, toch daar nog eventjes kunnen slapen tot 10 uur.![]()
* gerbenp heeft zijn laatste dag van zijn vakantie. En heeft totaal geen zin in school.
haha, inderaad. De weken vliegen voorbij, voor je het weet zitten we alweer aan het einde van het jaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Even spurtje trekken naar oktober heb je weer een week om in je nest te liggen
Uitzonderingen bevestigen de regel. En na een slechte plaat klinkt een goeie plaat nog veel beterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Met een enkele uitzondering zo tussendoor.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:44 schreef on_air het volgende:
Ik ga psychisch dood hier.
.
. Clocks kan er ook nog wel bij
.
.
Ik had hetzelfde probleem al ervaren. Irritant!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:07 schreef Broekie het volgende:
GRRR. Nou is Veenstra Veenstra dus op IK-Radio, is gewoon de hele UTwente onbereikbaar en daarmee dus ook de stream
Neuh, 't was een compleet netblock.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde probleem al ervaren. Irritant!
Overigens is het volgens mij alleen die streamserver die onbereikbaar is, de rest kan ik iig gewoon bereiken.
Hier werkt 'ie idd ook nu.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:23 schreef Broekie het volgende:
[..]
Neuh, 't was een compleet netblock.
Inmiddels is het weer up overigensVeenstra Veenstra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |