ga gewoon niet naar school en neem een leuke baan bij de hemaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:27 schreef FL_Freak het volgende:
mja moet het weer voor volgende maandag op orde hebben, moet die dinsdag weer naar school
Whehe, ik werk alquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:31 schreef grasmat het volgende:
[..]
ga gewoon niet naar school en neem een leuke baan bij de hema
Vergeef me. Moest lachen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:31 schreef grasmat het volgende:
[..]
ga gewoon niet naar school en neem een leuke baan bij de hema
gelukkig voor jou dat je zo in je element bentquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:33 schreef MiVer het volgende:
[..]
Vergeef me. Moest lachen.
Wat is erger/leuker....HEMA... of iets met een grasmat...hahhaa
Bedankt dus. Groetjes.
Dank je.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:33 schreef grasmat het volgende:
[..]
gelukkig voor jou dat je zo in je element bent
Zeker wat dacht je van 4 of 5 uur.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:45 schreef Koenholio het volgende:
Heel erg herkenbaar. Ik zit de laatste dagen steeds tegen mezelf te zeggen van "joh, eigenlijk is het veel verstandiger om nu naar bed te gaan" om vervolgens toch weer tot half 2 op te blijven
Maar goed, kan erger natuurlijk.
4 uur kwart over 4 is mij toch echt de limit, het laatste wat het een keer werd was half 5quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:48 schreef MiVer het volgende:
[..]
Zeker wat dacht je van 4 of 5 uur.
Daarnaast jij beheerst altijd je potlood truuk nog. Als troost.
Relativering altijd goed.
LAN, WAAR WAARquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:53 schreef Koenholio het volgende:
Maar het maakt mij toch niet zo heel veel uit want komend weekend heb ik een LAN, lekker lam LAN-en en bier drinken dusen ik heb dan nog een week vakantie.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:50 schreef Koenholio het volgende:
Ja inderdaad. Ik laat altijd potloden verdwijnen. Ook om 2 uur 's nachts.
VOL IN JE OOGKAS!!!1!!!! EINZLOLLEROMFG!!!11!
Hahaha. Lachen man.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:53 schreef Koenholio het volgende:
Maar het maakt mij toch niet zo heel veel uit want komend weekend heb ik een LAN, lekker lam LAN-en en bier drinken dusen ik heb dan nog een week vakantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |