Lijkt me wel eng, stel nou dat er iets verkeerd geprogrammeerd is..quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:10 schreef sander89 het volgende:
Een van de mooiste metrosystemen waar ik tot nu in gezeten heb is in Kopenhagen.![]()
Die is pas geopend in 2002 en rijdt vol automatisch, daardoor kan je gewoon helemaal voorinzitten omdat geen bestuurderscabine is.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tvp
Dan kom ik aangevlogen om de wagon terug te duwen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:24 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Lijkt me wel eng, stel nou dat er iets verkeerd geprogrammeerd is..
Je bent te zwak.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dan kom ik aangevlogen om de wagon terug te duwen natuurlijk.
maar gisteren werd hier al een topic over geopend?
Dat is zo goed als uitgesloten, natuurlijk testen ze alles eerst uitgebreid.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:24 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Fuck you ik heb een golden retriever. Kijk maar in m'n fobo.quote:
Oeps... je hebt gelijk. Had geen linkje in het treinentopic gezien, en zag zo 1-2-3 ook geen metrotopic in PTA staanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:27 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
maar gisteren werd hier al een topic over geopend?
Maar deze heeft een OP. En GasTurbine heeft een Golden Retriever. Die kan goud retrieven.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 03:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Oeps... je hebt gelijk. Had geen linkje in het treinentopic gezien, en zag zo 1-2-3 ook geen metrotopic in PTA staan
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:01 schreef Ou-Tannu het volgende:
Huidige metro's in Nederland zijn kut
Ha, vorig jaar ben ik daar een exemplaar opgerend wat buiten dienst was. Dan verkijk je je toch wel even op de lengtequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:22 schreef ThE_ED het volgende:
De Metro in Budapest vond ik altijd een beetje eng, met van die lange roltrappen.
Dat heb ik in St Petersburg een keer gedaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:35 schreef MetalMike het volgende:
Ha, vorig jaar ben ik daar een exemplaar opgerend wat buiten dienst was. Dan verkijk je je toch wel even op de lengteWas wel even uitpuffen bovenaan...
Overigens rijdt de metro van Marseille niet alle dagen volledig, alleen op de vrijdag en zaterdag wordt er doorgereden tot in de nacht.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 04:05 schreef Manono het volgende:
Marseille
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zijn wel verkeersleiders achter de hand die dat soort fouten voorkomen, maak je niet druk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:24 schreef LittleMiss het volgende:
[..]
Op het lijntje met het gele treintje (eind/begin-station dacht ik Déak Tér) kan het wél weer makkelijk, dat is de oudste lijn die vrij ondiep ligt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:35 schreef MetalMike het volgende:
[..]
Ha, vorig jaar ben ik daar een exemplaar opgerend wat buiten dienst was. Dan verkijk je je toch wel even op de lengteWas wel even uitpuffen bovenaan...
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben de drie eerste RR-Bombardiers nog hun bestickering.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 02:41 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Fuck you ik heb een golden retriever. Kijk maar in m'n fobo.
Enfin: Die nieuwe metro die al bij 's Gravenweg staat (R'dam) is van zijn stickers ontdaan. Of is het een ander?
Of als je naar beneden rent...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:35 schreef MetalMike het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeiden ze ook van de parkshuttlequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er zijn wel verkeersleiders achter de hand die dat soort fouten voorkomen, maak je niet druk.
De metro van München zei je?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 02:46 schreef Alexxxxx het volgende:
heb enkel ervaring met die van Rotjeknor en de U-bahn van München
Dat woordje trein mogen ze best vervangen door metro of desnoods metrotrein. Maar de passagiers zal het een worst wezen, vaak genoeg heb ik mensen over hun mobiele telefoon horen zeggen dat ze in de tram zaten terwijl het toch echt een metro was.quote:Op zondag 24 augustus 2008 03:41 schreef Socios het volgende:
Dit is de trein naar.. Gein.
Hahaquote:De metro wordt geëxploiteerd door London Underground, Ltd. (afgekort: LUL).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |