Tsja sommige dingen uitleggen aan klanten die geen drol van computers zelf snappen kan zo af en toe ook behoorlijk lastig zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:45 schreef Armageddon het volgende:
En ik heb wel eens staan luisteren bij een verkoopgesprek van een mediamarkt verkoper. Wat je dan hoort is echt hilarisch.
Ik heb dat wel eens vaker gezegd maar dan had ik het product inderdaad zelf ookquote:
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:27 schreef Lastpost het volgende:
Die trainingen stellen ook geen hol voor hoor, althans degene die het personeel in Rotterdam krijgen.
Werd er uiteindelijk ontslagen na zo'n geweldig intern-test onderzoek waarbij iemand bij jou komt met vragen omtrend producten en je iets moet aansmeren en ik zei dat ie dan beter door kon sparen gezien het budget omdat je anders enkel rotzooi meekrijgt.
Sowieso is de MM gewoon ruk, redelijke prijzen voor middelmatige producten (computerafdeling btw) en een hoop gezeik als je je beroept op de garantie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |