abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 07:54:08 #101
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_61058780
Als ik afreken bij de appie en als ik 'nee' zeg op de vraag of ik een bonus kaart heb, typ z/hij direct een enorme code in op de kassa. Wat wordt er dan ingetypt? Iemand die dat weet?
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 07:58:49 #102
168846 Conekiller
Synchroonzwemhooligan
pi_61058800
als het een soort nummerbellensysteem is (leker scrabblewoord) dan zal het 3825962 zijn denk ik
"Downhill Skateboarding: You will get hurt, You might get maimed, You could die, and Girls won't think you're cool."
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 08:20:15 #103
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_61058883
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:45 schreef Armageddon het volgende:
En ik heb wel eens staan luisteren bij een verkoopgesprek van een mediamarkt verkoper. Wat je dan hoort is echt hilarisch.
Tsja sommige dingen uitleggen aan klanten die geen drol van computers zelf snappen kan zo af en toe ook behoorlijk lastig zijn.
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:48 schreef Conekiller het volgende:

[..]

"Ik heb 'm zelf ook"
Ik heb dat wel eens vaker gezegd maar dan had ik het product inderdaad zelf ook .
pi_61059107
Ergens is het bezopen dat die lui bij de MM geen ruk productkennis hebben aangezien ze toch regelmatig training krijgen...maar ja, de meeste verkopers bij de MM zijn ook dom en lui.

Overigens staat bij de MM in Bergen op Zoom de meest brutale verkoper. Op de afdeling Witgoed. Wat een ongelooflijke takkewijf is dat. Als je een verkeerde vraag stelt kijkt ze je met een blik aan of je terplekke eventjes dood wil vallen omdat je haar lastig valt met zo'n vraag. Denkt dat ze alles weet. En als je een klacht hebt dan scheld ze je bijna de huid vol, want hoe durf je haar lastig te vallen met onterechte klachten.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:27:27 #105
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_61059302
Die trainingen stellen ook geen hol voor hoor, althans degene die het personeel in Rotterdam krijgen.
Werd er uiteindelijk ontslagen na zo'n geweldig intern-test onderzoek waarbij iemand bij jou komt met vragen omtrend producten en je iets moet aansmeren en ik zei dat ie dan beter door kon sparen gezien het budget omdat je anders enkel rotzooi meekrijgt.

Sowieso is de MM gewoon ruk, redelijke prijzen voor middelmatige producten (computerafdeling btw) en een hoop gezeik als je je beroept op de garantie.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:36:38 #106
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_61059384
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 09:27 schreef Lastpost het volgende:
Die trainingen stellen ook geen hol voor hoor, althans degene die het personeel in Rotterdam krijgen.
Werd er uiteindelijk ontslagen na zo'n geweldig intern-test onderzoek waarbij iemand bij jou komt met vragen omtrend producten en je iets moet aansmeren en ik zei dat ie dan beter door kon sparen gezien het budget omdat je anders enkel rotzooi meekrijgt.

Sowieso is de MM gewoon ruk, redelijke prijzen voor middelmatige producten (computerafdeling btw) en een hoop gezeik als je je beroept op de garantie.
Ben ik met je eens.
De meeste producten daar zijn echt van redelijk hoge prijzen terwijl sommige geen reet voorstellen..
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 09:54:21 #107
137212 Sehnsucht
ga terug in je hok, gek!
pi_61059493
Bij het kopen van elektronica moet je gewoon op internet kijken wat het beste is voor jouw, kijken wat andere mensen van het product vinden, en dan naar de mediamarkt om te kijken of ze het hebben. Zo ja, voor fatsoenlijke prijs, kopen. geen gezeik met stomme verkoopmedewerkers.
.
pi_61062182
Nog de foto van het mediamarkt meisje

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')