Dit jaar Devils Dance en Bleeding me gehoord op RAR.quote:Op zondag 31 augustus 2008 22:48 schreef rood_verzet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind die twee albums erg gaaf. Naar mijn mening mogen ze wel wat meer nummertjes spelen van die twee albums live
Neuh, vind beide albums goed, er zitten wel wat mindere tussen maar het meeste werk vind ik erg goed, zo vind ik naast de nummers die jij noemt ook The House Jack Built, Ronnie, Where the wild things are en Fixxxer ook goed te doenquote:Op maandag 1 september 2008 11:29 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Dit jaar Devils Dance en Bleeding me gehoord op RAR.Was echt vet.
Ik blijf Until it sleep, King Nothing, Hero of the Day, Aint my Bitch, Fuel en Unforgiven II lekkere nummers vinden.
Ze hadden misschien minder nummer op beide albums moeten zetten, of het gewoon op 1 album moeten zetten. De beste 13 ofzo.
De meningkaart?quote:Op zondag 31 augustus 2008 21:43 schreef Ilovepie het volgende:
Jij speelt de mening kaart en geeft dan aan als een feit dat my apocalypse een Polka beat is![]()
Gast Blackened heeft een hardcore techno riff...
Mensen die Metallica nog graag hebben gaat er bij jou niet in, dus kraak jij ze af met de mening kaart![]()
Jij hebt juist een anti-metallica bril op!
Dan heb je bij dezen geluk want afgelopen nacht is de studioversie van Cyanide vrijgegevenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:11 schreef Haunter het volgende:
Cyanide ook, maar ik heb gewoon een studioversie nodig nu ik de zojuist genoemde nummers gehoord heb
Och jee, gaan ze de oorlog in het midden-oosten erbij halen. Zo 2004quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:16 schreef Haunter het volgende:
EN de video van The Day That Never Comes is er hoor!
Bron?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:32 schreef bassieVL het volgende:
Jups, een cd-winkel heeft een fout gemaakt. Aantal mensen hebben de cd al thuis liggen.
Zijn er dan bewijzen van ofzo?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:34 schreef bassieVL het volgende:
Verschillende fora waaronder die van de Metclub.
waarom eigenlijk? Ik snap dat nooit zo goed, niets leuker dan de Cd kopen en die dan ineens luisteren met het hoesje&boekje erbij. Maar ik ben ouderwets denk ikquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:02 schreef -Menn0- het volgende:
Als het nou ook even op internet wordt gezet.....
Ik wil gewoon alle nummers 1 keer horen om daarna 12 september nogmaals maar dan met de tekst erbijquote:Op dinsdag 2 september 2008 22:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
waarom eigenlijk? Ik snap dat nooit zo goed, niets leuker dan de Cd kopen en die dan ineens luisteren met het hoesje&boekje erbij. Maar ik ben ouderwets denk ik![]()
Nieuwe nummers die ik op youtube voorbij zag flitsen klinken best goed trouwens, geen geforceerde pogingen heel vernieuwend te zijn, gewoon doen waar ze goed in zijn. Heb er wel vertrouwen in dat het een aardige CD wordt
Bummer.quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:45 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Je hebt antwoord, ben er ook inmiddels achter dat t fake is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |