Bij mijn weten heb ik nog nooit een foto gemaakt van een fema-camp, met Ollie op de voorgrond.quote:
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:15 schreef Wheelgunner het volgende:
Zit je weer mensen te plagen Ryan3?
Ik had een bijvoegelijk naamwoord voor 'mensen' gezet wat kennelijk iets te eerlijk was. Punt was dat ik de indruk heb dat je de users hier voor het lapje zit te houden met een (mogelijk eerder gebruikt) onzinverhaal.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?
Waarom heeft een mod dit aangepast, wat stond er oorspronkelijk?
Je moet iedereen op Fok!, ook al heb je ze niet hoog zitten, voor vol aanzien hè, dat doe ik bij jou ook, en nee dit is geen hoax oid, getuige de foto's.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:02 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik had een bijvoegelijk naamwoord voor 'mensen' gezet wat kennelijk iets te eerlijk was. Punt was dat ik de indruk heb dat je de users hier voor het lapje zit te houden met een (mogelijk eerder gebruikt) onzinverhaal.
Iets met hondenbewaking. En 'gevaarlijk'.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:20 schreef _Vulcanus_ het volgende:
Wat staat er op deze 2 borden Ryan3?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen stonden die tenten er idd niet, maar was je wel op een militair gebied gestuit. Dat ik me het zo goed herinner, komt vooral door Olliequote:Op maandag 24 augustus 2009 23:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bij mijn weten heb ik nog nooit een foto gemaakt van een fema-camp, met Ollie op de voorgrond.
Kweet niet waar de desbetreffende user het over heeft.
Waarom denk je dat ik vroeg of ie al blauwe paaltjes had gevonden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:38 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Toen stonden die tenten er idd niet, maar was je wel op een militair gebied gestuit. Dat ik me het zo goed herinner, komt vooral door Ollie
Het was zelfs langer geleden dan ik dacht!
Geen pottenkijkers.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 05:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik vroeg of ie al blauwe paaltjes had gevonden?
Dat zijn dus de slimme vragen ja. Zou ook zo opgelost zijn als Ryan3 niet zo flauw deed en gewoon zou zeggen waar het was.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:03 schreef Dragorius het volgende:
Ja dat is dan wel weer frappant inderdaad. Ryan, waarom zouden ze zo'n ubergeheim ding plaatsen direct aan de blauwe-paaltjes route?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 10:56 schreef APK het volgende:
Woensdrecht?
Ik zal van de week eens gaan kijken daar.quote:
quote:"Ik ben niet paranoide zoals ik van vele moet geloven, ik ben slechts nar van de koning"
En twee jaar geleden gaf je het vast ook twee jaar. En twee jaar daarvoor ook zoiets. En daarvoor enzovoorts.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Dit is niet meer dan leuk tijdverdrijf en loltrappen? Ik hoop dat jullie gelijk hebben. Niemand weet hoe laat het is tot het op je stoep staat denk ik. Het uitlokken van Iran was voorspeld, dat Obama geen change zou zijn is voorspeld, dat ze de dollar gaan crashen is voorspeld en het komt steeds dichterbij. Ik geef het nog ongeveer twee jaar. False Flag pandemien, RF-ID chips, 1 wereldmunt, CO2-tax, overheden die samenwerken met de corporaties om de burgers uittekleden (obama-care en hier ook). Achja waar maak ik mij nog druk om. mensen zijn stupid en ze blijven stupid. Ik haal mijn schouders ook op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |