mooi wark dat gokken!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 04:34 schreef Oldenzaal het volgende:
Goooooooh!
Denk je een gewone training te krijgen, nog even de kantine in.
Kantine gaat dicht: Iemand stelt voor om nog even de stad in te gaan.
Oldenzaal gooit 2 euro in een gok automaat..
Ring ding ding... 150 euro winst![]()
![]()
Bovenin!!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:02 schreef 9christensen het volgende:
[..]
mooi wark dat gokken!
bovenspel of onderin?
quote:
Misschien wil ik je wel helemaal niet zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:19 schreef Blawh het volgende:
Roycooooo, ook lang niet meer gezien.![]()
Volgende week niet mee naar schiphol dus?
Naar Arsenal-Twente? Mooie stadquote:
Ik weet niet precies wie er allemaal heen zouden gaan, weet ook nog niet of ik ga, even kijken hoe ik me die dag voel. Als ik ga wil ik sowieso daarna ook de stad in, beetje pilsen op het Leidscheplein ofzo.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:30 schreef Roycoooooo het volgende:
Neej joh, alleen om Paul op te halen? Kan ook niet, gewoon werken he! Jeroen en jij gingen? Bel down under vrijdag ofzo wel ff op! Neem toch aan dat we binnenkort party hebben bij hem
?!
Mag ik toch vanuit gaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:34 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wie er allemaal heen zouden gaan, weet ook nog niet of ik ga, even kijken hoe ik me die dag voel. Als ik ga wil ik sowieso daarna ook de stad in, beetje pilsen op het Leidscheplein ofzo.![]()
Zou inderdaad maar zo kunnen dat we daar binnenkort een party hebben.
Jaquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:30 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Naar Arsenal-Twente? Mooie stad
ik wel, eerste werkweek ging lekker snel, schooldagje ook zo voorbij, nu alweer weekendquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Blegh. Ik heb geen leuke week achter de rug. Hopelijk is komende week beter
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 09:06 schreef Oldenzaal het volgende:
Zo naar Amsterdam!!!![]()
Mochten jullie vanavond lezen dat er een Oldenzaler doodgeschoten / stoken is..... Vaarwel![]()
Jij valt op Rumille?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:01 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zie hier alleen maar een knappe ajacied
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |