Gaan we nu zoenen morgen op de radio?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
No problem. We dragen allemaal bagage hè?
Het is allang goed hoor, sterkte. Volgende keer misschien iets langer nadenken voordat je iets post.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het is vandaag zijn sterfdag...![]()
Maar nogmaals mijn excuus voor mijn reactie...
Kun je eens aan Jaap vragen of hij een anekdote van de dierenambulance op zijn site wil zetten?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gaan we nu zoenen morgen op de radio?
Eigenlijk niks mis mee.. Reacties zijn er genoeg. Plus dit kan een discussie punt worden. Maar dat zit er wederom niet in. Te felle reacaties (ja doe ik ook) en dat gaat het niet worden. Jammerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:39 schreef Disana het volgende:
Het is gewoon niet leuk dat iemand een bom gooit en dan de reacties negeert. We zitten hier wel met z'n allen, hou je dan in.
Hahaha, dat was te leuk.....daarmee liet zien hoe enorm geestig hij was....te grappig...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kun je eens aan Jaap vragen of hij een anekdote van de dierenambulance op zijn site wil zetten?
vond je dat echt grappig???quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kun je eens aan Jaap vragen of hij een anekdote van de dierenambulance op zijn site wil zetten?
Had gisteren nog een joetjoepje voor je geplaatst omdat ik het een fantastisch nummer vind. Alleen dat stukje songtekst over the next morning, disregard thatquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk niks mis mee.. Reacties zijn er genoeg. Plus dit kan een discussie punt worden. Maar dat zit er wederom niet in. Te felle reacaties (ja doe ik ook) en dat gaat het niet worden. JammerPlus als LS wat duidelijker was geweest zou het anders zijn. Maar nee we hakken er maar op los ..(schulidg )
Die anekdotes gingen toch nergens over , te flauw voor woorden en een soort codewoord voor "geen ruzie" volgens mij. We zullen het nooit weten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:44 schreef Dementor het volgende:
Ik klik zelden op YT'squote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Had gisteren nog een joetjoepje voor je geplaatst omdat ik het een fantastisch nummer vind. Alleen dat stukje songtekst over the next morning, disregard that![]()
Voor jou vraag ik dat morgen wel even, want ik vind het zelf ook wel een leuke vraag.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ieder verhaal eindige met een verwoeste omgeving waarbij het dier wel gered was (zoiets staat mij bij).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die anekdotes gingen toch nergens over , te flauw voor woorden en een soort codewoord voor "geen ruzie" volgens mij. We zullen het nooit weten.
Ga toch terug zoeken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geeft niks, kwam uit een goed hart
Maak je niet druk muis, soms schiet iemand uit zijn slof en meestal eindigt dit in een zachte landing. Ik ben absoluut geen rellert, zou niet weten hoe.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:44 schreef Soury het volgende:
Eigenlijk niks mis mee.. Reacties zijn er genoeg. Plus dit kan een discussie punt worden. Maar dat zit er wederom niet in. Te felle reacaties (ja doe ik ook) en dat gaat het niet worden. JammerPlus als LS wat duidelijker was geweest zou het anders zijn. Maar nee we hakken er maar op los ..(schulidg )
We kunnen een groepshug doen. Op mijn teken allemaal je speaker omarmen enquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gaan we nu zoenen morgen op de radio?
Jaap houdt werkelijk niet van geweld.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die anekdotes gingen toch nergens over , te flauw voor woorden en een soort codewoord voor "geen ruzie" volgens mij. We zullen het nooit weten.
Noem de tijd maar, ik bel welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We kunnen een groepshug doen. Op mijn teken allemaal je speaker omarmen en
dan HUUUUUUUG roepen
Nee jij moet je krachten sparen voor de spaanse les!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Noem de tijd maar, ik bel wel
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geeft niks, kwam uit een goed hart
Ik ben Gert niet maar ik zit met mijn koptelefoon op te luisteren naar Hans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |