Een speciale vorm van images die je in een post kunt gebruiken zijn smilies, dit zijn kleine gele (meestal) lachende icoontjes waarmee je je stemming, humeur e.d. kunt aangeven. Op dit forum zijn er een aantal met korte toetsaanslagen te verkrijgen (de standaard smilies van FOK!zine). Een dubbele punt met een haakje sluiten er achter geeft
In de topic Nieuwe smiley, gepost door Danny kondigde hij aan dat hij een zwarte Piet smiley had gemaakt. En een een Sinterklaas smiley. En daar is een hele rage aan smiley ceaties uit ontstaan.
Post hier je nieuwe smilies, je mening over smilies, ideeen voor smilies en zo voort.
Bully, ik maak wel een uitgangspunt voor een pagina die je kunt beheren op www. Met een voorbeeld voor je neus en een simpel edit programma is aanpassen van een html pagina helemaal niet moeilijk. Ik weet wat van html, ik heb alleen weinig tijd om zelf steeds zo iets aan te passen. Als je me dan mailt waar ie heen moet, dan kun je vanaf maandag of zo de smilies voor ons verzamelen. Je hebt toch wel ruimte op www, right? Bij voorbaat dank.
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 20 November 1999).]
Nee, de smilies (ik zie net dat hier op het forum dit de meervoudsvorm is van 'smiley') die in het schermpje voor reageren in een topic staan zijn de standaard smilies die beschikbaar zijn door hele korte tekstuele aanduidingen te typen. Zo geeft + : ) een Sinterklaas en | : ) een zwarte Piet smiley.
De extra smileys gepost door fanatiekelingen moet je invoegen op de manier die in Nieuwe smiley 2 is uitgelegd. i/s/Forum21/HTML/002289.html
Test
quote:
op 11-20-1999 om 01:03 PM schreef JayBee het volgende:
http://home.multiweb.nl/~lenior/bigmother/smcowboy.gif Iedereen kan en mag ze gebruiken, Laura 2000, alleen voor de gloednieuwe zelfgemaakte smilies moet je een wat uitgebreidere procedure volgen dan ; ) voor. Deze is trouwens veel mooier
![]()
Jay mijn complimenten, hoe heb je dat geflikt?
[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 20 November 1999).]
Wie weet als deze topic blijft leven maak ik een kleine tutorial, of een opname van JayBee in actie. Ik moet vandaag echter studeren, dus ik laat het forum nu even voor wat het is, maar ik zal terugkeren.
En ik post niet meer zonder een nieuwe smiley toe te voegen dus bij deze
Blind me with smiley creativity my friends.
En nou moet ik echt even aan de studie
Deze is speciaal voor doordevil!
Hulde voor de man die grappig schrijven kan!
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 20 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 20 November 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door Marcel (Datum 20 November 1999).]
Al met al (zie ook vorige topics1&2) houdt dat in dat er nu al weer(buiten het icq bloemetje,sorry)52 nieuwe smilies zijn gemaakt.
enm dat op zo'n korte tijd
deze ook nog
------------------
no one understands me at all !!
[Dit bericht is gewijzigd door Bully© (Datum 20 November 1999).]
Ze komen hiervandaan:
http://members.aol.com/Wylieplace/smileys.htm
en http://www.monmouth.com/~leelee/smiley.htm
Ik vind die smilies echt helaas
mislukt het kopieer en plak gedeelte uit Smiley2 snap ik maar verder is dat toch te ingewikkeld voor de gemiddelde internetter.
quote:
op 11-20-1999 om 05:26 PM schreef Machiel het volgende:
Effe een testIk vind die smilies echt
helaas
mislukt het kopieer en plak gedeelte uit Smiley2 snap ik maar verder is dat toch te ingewikkeld voor de gemiddelde internetter.
nou ik ben ook een leek,maar als je de tekst nu copieerd in een text editor en dan nog even [img] ervoor en [/img] erna(er aan vast wel(eerst [img]tikken dan plakken dan [/img] dan lukt het wel,ik heb ze allemaal opgeslagen bij mij en het werkt zoals je ziet.
Ik zie dat er ook gewoon plaatjes geplaatst worden die neem ik niet meer over,alleen nog de kleine smilies die we kunnen gebruiken en die posts met alle nieuwe op een rijtje blijf ik wel doen,maar het kan soms even duren ,omdat ik ook zo mijn eigen dingen heb.Dan kost het me wel meer meer tijd(als het er veel zijn)maar ja dat maakt niet uit.
En deze komen hiervandaan: http://www.geocities.com/TimesSquare/Corridor/6353/index2.html
[Dit bericht is gewijzigd door Zap (Datum 20 November 1999).]
------------------
Elvis has left the building!
[Dit bericht is gewijzigd door Pinball (Datum 20 November 1999).]
Deze voor Ruud?
Marcel
[Dit bericht is gewijzigd door Marcel (Datum 20 November 1999).]
shit , vergeten grijs als transparant te zetten , nou ja komt vannavond wel ......
quote:
op 11-20-1999 om 01:14 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
------------------
Woef woef grrrrrrrrrrrr
[Dit bericht is gewijzigd door Mastino (Datum 21 November 1999).]
Iedereen: hartstikke tof dat de thread blijft groeien en groeien met leuke smilies.
Wat mij betreft mag Bully de Nieuwe smiley 4 topic openen, want deze is al aardig zwaar om binnen te laden (voor mij in ieder geval). Maar als Pinball 'm voor is met het openen van de volgende topic, dan gaan we daar gewoon verder Nee Laurens heeft 'm al! i/s/Forum21/HTML/002317.html GO Laurens!
[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 21 November 1999).]
edit: da's kermit!! oh nee, Laura2K
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |