Natuurlijk, maar ze zijn wel de favoriet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:47 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die moeten ze ook maar eerst winnen
In ijsland?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:49 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ze zijn wel de favoriet.
Oh ik ook, het is leuk als we 10e worden maar als het 11e word ben ik nog steeds trotsquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zit er heel dik in, maar dan worden we 11e, nog steeds een prima resultaat.
En ook zilver, maar dat maakt voor de medaillespiegel niet uit.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:56 schreef Ericr het volgende:
MTB-goud voor Frankrijk.
Dan moeten we zo voor Duitsland zijn dus?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:01 schreef Leatherface het volgende:
Spanje net ook goud in de kayak.
Als die het hockey winnen kan het ook nog een bedreiging vormen voor Nederland.
Een zevenkampster en die medaille is al uit de medaillespiegel verwijderdquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
Was er geen Oekraïner betrapt op doping? Gewichtheffer meen ik.
Klopt, was bij de hoogste gewichtsklasse. Alleen werd die gozer 5e, dus maakt t voor de medailles niet uitquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:18 schreef Damzkieee het volgende:
Was er geen Oekraïner betrapt op doping? Gewichtheffer meen ik.
Oekraïne staat nu een plaatstje achter ons. Maar nog een gouden medaille voor hen erbij en ze zijn ons voorbij.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:48 schreef TheArt het volgende:
De eerste Fransman heeft verloren in het boksen. Wel van een Oekraïner.
Spanje net niet, denk ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:51 schreef Plato1980 het volgende:
Oekraïne, Frankrijk en Spanje kunnen ons nog voorbij. Ik denk dat het twee van de drie landen zeker zal lukken.
Spanje heeft naast het hockey als ik het goed begrepen heb nog wat kansen bij de atletiek, het zou dus kunnen.quote:
Dan moet die hoogspringster verrassen of iemand op de 5 km.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Spanje heeft naast het hockey als ik het goed begrepen heb nog wat kansen bij de atletiek, het zou dus kunnen.
Zolang er Afrikanen meedoen niet nee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 13:59 schreef blackEyEz321 het volgende:
zeker geen hoop voor Kamiel Maase morgen?
Uiteindelijk is dat wel zo en als we 12e worden hebben we het gewoon heel goed gedaan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:07 schreef knep het volgende:
Kan er wel vrede mee hebben, NL en Jamaica horen niet in de top 10 met zo weinig medailles.
Das ook wel waarquote:Op zondag 24 augustus 2008 10:12 schreef Plato1980 het volgende:
Ja, Frankrijk gaat ons voorbij, maar dat maakt ook niet uit, 11e of 12e doet er niet zo veel toe.
Als je je bedenkt welke landen Nederland achter zich laat:quote:
Qua aantal medailles wel, wat betreft de gouden medailles is dat moeilijk te zeggen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:35 schreef Denewar het volgende:
Na de eerste week een prima herstel. Vooral in de breedte goed. dat zegt vaak meer over een land bv dat we 1 Phelps hadden en voor de rest niets.
Ik denk dat er voldoende aanknopingspunten zijn om het over 4 jaar beter te doen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |