abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:54:44 #281
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_61030713
Hoeveel van die zogenaamde kenners hier hebben meer dan 3 wedstrijden van Sno gezien..?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:56:09 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61030734
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:54 schreef fathank het volgende:
Hoeveel van die zogenaamde kenners hier hebben meer dan 3 wedstrijden van Sno gezien..?
Wat is je punt nu dan? Dat geldt dan toch voor zowel de voor- als tegenstanders?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:02:30 #283
157922 fathank
pi_61030818
Het punt is dat die jongen alweer met de grond gelijk gemaakt wordt terwijl 90% procent hem alleen kent van een paar wedstrijdjes Jong Oranje. Aankopen zouden eens een eerlijke kans moeten krijgen.

Een Sulejmani kan bijv. al niet meer stuk bij de meesten maar die jongen moet het eerst ook nog maar laten zien. Een half jaar een paar leuke wedstrijdjes spelen is nog altijd wat anders als iedere week moeten presteren voor het meest kritische publiek van Nederland..

Ik pleit gewoon voor een eerlijke kans voor iedere aankoop.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:08:47 #284
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61030905
Tuurlijk, iedereen verdient een kans hoor, maar Sno is ook weer geen onbekende, en als mensen vraagtekens zetten bij een speler van Celtic die ook nog niet zoveel heeft laten zien de laatste tijd is dat toch ook geen drama? Het is en jonge jongen, dat is waar dus het KAN nog wel iets worden hoor.

Alleen zit ik in het kamp van Ajacieden dat eigenlijk dit jaar met niets minder dan de titel kan leven, en daar dus ook de juiste aankopen voor wil zien. En juist nu bijv Huntelaar ook weer een risico is of hij blijft of niet etc krijg ik gewoon een sterk twijfel gevoel bij de situatie van de laatste weken.

Dan heb ik het dus over de aankopen, de resultaten in de oefencampagne (nee, niet de score, het voetbal dat ze laten zien) en de manier waarop MvB met mensen omgaat. het geeft mij nog geen goed gevoel. Ben ik een ras pessimist, op Ajax gebied misschien wel, misschien BEN ik wel verwend omdat ik de jaren 90 als (onrealistische, ik weet het) maatstaf neem. Maar dat neemt niet weg dat het er nu op papier allemaal nou niet zo rooskleurig uitziet.

En, no offence, een Sno zorgt er niet voor dat dat omslaat, dus het heeft niets met hem persoonlijk te maken, maar het is gewoon niet een naam waar je op dit moment, met een dreigend vertrek van KJH, op zit te wachten.
Get woke, go broke!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:13:01 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61030966
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 21:13 schreef sjimz het volgende:

[..]

Delorge en Schilder mogen weg.
Vertonghen wordt vooral als verdediger gebruikt.
Donald is dit seizoen helaas niet meer inzetbaar (wat je ook al aangeeft)
Anita lijkt door Van Basten meer als stand-in voor het centrale verdedigingsduo gezien.
dan houd je nog Lindgren, Van der Heijden, Gabri en Sno over.
4 man voor 2 plek.
Geen overbodige luxe dus.
Lindgren - Gabri in eerste instantie basis, met Van der Heijden - Sno als backup, prima bezetting.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_61030981
Sno is in beeld gekomen nadat de transfer van Wielaert afketste.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:21:52 #287
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61031115
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:14 schreef kevin6188 het volgende:
Dus ik kan er van uitgaan dat Robbie Wielaert niet meer komt?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:22:32 #288
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_61031128
quote:
Is dat zo?
Ik mag hopen dat Sno de defensieve middenvelder is waar ze nog naar op zoek waren en dat er nog gewoon wordt gekeken naar een extra verdediger..!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:26:59 #289
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_61031216
Ik hoop het ook ja. Met de 2 belgjes weer terug komen we een eind opzich, maar iets meer zekerheid zowel qua de speler zelf als qua bezetting bij blessures is gewoon nodig.

Aanvallend zal het allemaal wel goed komen (als KJH blijft) maar de verdediging moet en zal een keer op orde zijn dit jaar...
Get woke, go broke!
pi_61031264
quote:
Sno kan inderdaad ook centraal (of back) spelen.
Zou me niets verbazen als je gelijk hebt en Ajax nu uitgewinkeld is.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61031265
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:22 schreef BoNi het volgende:

[..]

Is dat zo?
Ik mag hopen dat Sno de defensieve middenvelder is waar ze nog naar op zoek waren en dat er nog gewoon wordt gekeken naar een extra verdediger..!
Dat hoop ik ook. Maar ik hoop niet dat Ajax nu ten koste van alles nog een verdediger aan trekt. Kwaliteit voor kwantiteit. Op zich is de verdediging overal dubbel bezet:
RB: Silva en Ogararu
RCV: Oleguer en vd Wiel
LCV: Vermaelen, Vertonghen (eventueel Lindgren)
LV: Vertonghen, Urby, Slijngard, (Schilder)
pi_61031276
In de Telegraaf staat inderdaad dat Van Basten naar Sno is gaan kijken nadat Wielaert afketste. Blind zegt in het artikel ook dat Ajax op zoek is/was naar een centrale verdediger en een defensieve middenvelder. Er was echter maar geld voor één speler. Omdat Sno multifunctioneel is hebben ze voor hem gekozen.
pi_61031322
Er is duidelijk aangegeven dat ajax opzoek is naar 2 spelers

Verdediger middenvelder en een centrale verdediger die op rechts ook uit de voeten kan dus heb geduld

Alle vertrouwen in Bassie en Danny
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:32:57 #294
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_61031330
Weten we zeker dat die slager/dokter naar AZ is en niet naar Feyenoord ?
><(({°>
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:36:14 #295
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_61031397
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:32 schreef BigKahuna het volgende:
Weten we zeker dat die slager/dokter naar AZ is en niet naar Feyenoord ?
Inderdaad, zeg. Lullig voor Ron Vlaar, het blijft een Ajacied natuurlijk.
pi_61031526
Huntelaar blijf
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:42:26 #297
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_61031530
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Inderdaad, zeg. Lullig voor Ron Vlaar, het blijft een Ajacied natuurlijk.
Voor Vlaar is het inderdaad lullig
Maar daarnaast ook nog:
quote:
Het zou nog wel eens een ware puzzel kunnen worden voor trainer Gertjan Verbeek om een representatief Feyenoord op de been te brengen in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. De oefenmeester mist sowieso zes spelers, maar kan daar mogelijk nog eens zes bij optellen voor het duel van aankomend weekend tegen landskampioen PSV.

Sowieso afwezig zijn de twee Olympiërs: Jonathan de Guzman (pijnlijke lies) en Roy Makaay (gebroken voet). Daarnaast zijn Karim el Ahmadi (liesbreuk), Andwelé Slory (hamstring), Theo Lucius (hamstring) en Sherif Ekramy (heup) niet fit genoeg. De laatstgenoemde liep zijn blessure tijdens het oefenduel met Konyaspor op. De doelman kwam na een hoge bal ongelukkig op zijn heup terecht en heeft deze gekneusd.

Kevin Hofland is inmiddels wel op de goede weg terug. De centrale verdediger is inmiddels hersteld van zijn enkelblessure en traint weer mee met de groep. De wedstrijd van aankomend weekend komt echter te vroeg voor de mandekker. Danny Buijs en Nick Hofs hebben te kampen met lichte klachten en zijn nog een groot twijfelgeval.

Hetzelfde geldt voor Leroy Fer (liesklachten), Kermit Erasmus (bovenbeen) en John Dahl Tomasson. De aanvaller moest zich woensdagavond tijdens een oefeninterland met Denemarken na ongeveer een uur spelen laten wisselen, nadat hij een klap tegen zijn borst kreeg. Het is nog onduidelijk hoe het zit met zijn fysieke gesteldheid.
><(({°>
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:46:17 #298
157922 fathank
pi_61031620
De hand van Verbeek is nou al zichtbaar.
pi_61031844
Boeiend.
pi_61031846
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 09:46 schreef fathank het volgende:
De hand van Verbeek is nou al zichtbaar.
Bij Heerenveen en Heracles waren er in zijn tijd echt zoveel blessures, beeld/meningvorming van de media....

Over Sno ben ik het compleet met venom eens, hele matige aankoop. Speler die niet een hele wedstrijd geconcentreerd kan blijven, erg wisselvallig is en traag met een lage handelingssnelheid. Als hij daadwerkelijk 1,4 miljoen heeft gekost dan vind ik dat alles behalve een koopje, voor minder geld had je een betere speler kunnen scouten.
pi_61031976
Sno is toch wel goed genoeg voor de Eredivisie....sommigen doen net of wij in de Premier League of CL moeten spelen en dat Sno ver ondermaats is qau niveau..
die jongen is voor de breedte gehaald, en is 21.. liever een speler met potentie dan een speler als Delorge bijv.
geen miskoop dus en vooral geen wanbeleid (hij kostte ook nog eens niet veel trouwens)
4 8 15 16 23 42
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')