Jaja, en jij denkt dat zo een logistieke operatie zich loont voor iets van 1.32 voor conrad? Lol... Natuurlijk hebben die een minimaal bedrag. Zelfs de pizzaboer op de hoek hier komt niet onder de 7.50 en daar moet ie dan ook nog 2euro extra voorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef Jeebus het volgende:
Hier in de buurt(Beverwijk) zat vroeger zo'n heel vriendelijk elektroboertje maar die is er vorig jaar mee gestopt. En het bestellen van rommel die ik niet nodig heb is nu juist hetgene wat ze willen bereiken met die toeslag.
Ja ok, maar als hier in de buurt alle elektroboertjes zijn uitgestorven of onkundig zijn zal ik wel moeten. Een simpele haakse 15 pins d-sub male connector moet toch makkelijk te vinden zijn lijkt mij. WIE O WIE kan mij aan een elektroboertje helpen in de omgeving van Beverwijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef Niconigger het volgende:
Iets van 1,32 via internet bestellen
ik heb zojuist voor ¤3 iets uit china besteldquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef Niconigger het volgende:
Iets van 1,32 via internet bestellen
Die "logistieke operatie"quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:32 schreef santax het volgende:
[..]
Jaja, en jij denkt dat zo een logistieke operatie zich loont voor iets van 1.32 voor conrad? Lol... Natuurlijk hebben die een minimaal bedrag. Zelfs de pizzaboer op de hoek hier komt niet onder de 7.50 en daar moet ie dan ook nog 2euro extra voor
Iets in China bestellen is iets anders dan in Nederlandquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik heb zojuist voor ¤3 iets uit china besteld
Hoe heet ze?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ik heb zojuist voor ¤3 iets uit china besteld
klikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:35 schreef Jeebus het volgende:
[..]
Ja ok, maar als hier in de buurt alle elektroboertjes zijn uitgestorven of onkundig zijn zal ik wel moeten. Een simpele haakse 15 pins d-sub male connector moet toch makkelijk te vinden zijn lijkt mij. WIE O WIE kan mij aan een elektroboertje helpen in de omgeving van Beverwijk.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef Fha het volgende:
Doe dat dan ook niet via internet, kneus.
ja inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:37 schreef Jeebus het volgende:
[..]
Die "logistieke operatie"lijkt mij al voldoende afgedekt door die 7 euro verzendkosten. Een enveloppe + postzegel zal iets van 2 euro kosten misschien?
Wat? Naar buiten? Met al die frisse lucht en enge mensen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef santax het volgende:
Welke oetlul koopt dan ook een stekkertje van `1.32 via internet en niet via de lokale elektro boer in t' dorp
Of had was dingen mee besteld die je toch wel op krijgt de komende jaren. Van mijn part een rol tin.
Wacht ff hoor, je zegt Beverwijk. Ben je nou helemaal achterlijk of heb je nog nooit gehoord van de Zwarte Markt daar?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:30 schreef Jeebus het volgende:
Hier in de buurt(Beverwijk) zat vroeger zo'n heel vriendelijk elektroboertje maar die is er vorig jaar mee gestopt. En het bestellen van rommel die ik niet nodig heb is nu juist hetgene wat ze willen bereiken met die toeslag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |