quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:19 schreef Impala-neuker het volgende:
En rijd verstandig, ik heb destijds binnen een week na het behalen van m'n rijbewijs de half jaar oude A4 van m'n vader total loss gereden.![]()
In het eerste halfjaar maakt iedereen een ongeluk. Dat is ook zo'n fabeltje wat ze je voorhouden. Ik had na een jaar mijn eerste ongeluk. En dat was niet eens met een auto maar met een boom. Is nog ergens een topic vanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:19 schreef Impala-neuker het volgende:
En rijd verstandig, ik heb destijds binnen een week na het behalen van m'n rijbewijs de half jaar oude A4 van m'n vader total loss gereden.![]()
epic failquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:19 schreef Impala-neuker het volgende:
Je maakt wat mee hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik had met mijn rijbewijs AM(zelfde principe).
Maandag aangevraagd, zou er vrijdag zijn.
dinsdag langsgegaan. Was er niet
Woensdag langsgegaan, en toen was hij er al.
Vind je het gek?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
HOAX, het niet kunnen tonen van je rijbewijs kost je namelijk ¤ 60,00.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef Lyzio het volgende:
GefeliciteerdIn een keer gehaald?
OT: Gewoon rijden man. Mij hebben ze aangehouden toen het pasje ook nog gemaakt moest worden. Ik heb de heren dienders dit rustig uitgelegd en na enige navraag bleek het in orde te zijn en wenste ze mij nog een prettige reis.
Aardige mensen waren dat trouwens.
Jij kut-nerd van de Universiteit. Studenten van HBO aanzien voor VMBO-ers omdat ze niet weten dat het instituut dat pasjes maakt, maar in 1 stad zitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef DuTank het volgende:
Jij weet ook niet hoe het werkt he, kut VMBO'er.
Dat pasje wat je nu krijgt, heeft allerlei speciale beveiligingen, zodat je het niet kan namaken. Dat instituut die dat maakt, zit maar in 1 stad. Het verzenden, ontvangen en verwerken van de opdracht kost nou eenmaal tijd. Daarbij komt ook nog het maken van het pasje en het opsturen naar jouw gemeentehuis. Snap je?
En nu een weekje niet zeiken en gewoon nog ff fietsen godverdomme!
Weet ik, maar soms is het zo dat het alsnog 2 dagen duurt en met een beetje pech heb ik hem dan alsnog na het weekend pas omdat het 'weekend' is. Verder is het zonde van die 45 euro.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef crazy987 het volgende:
als je 45 pleuro bij legt heb je em de volgende dag
Tnx! Maar ik ga het risico niet nemen. Verder is niet iedere agent zo aardig als die van jouquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef Lyzio het volgende:
GefeliciteerdIn een keer gehaald?
OT: Gewoon rijden man. Mij hebben ze aangehouden toen het pasje ook nog gemaakt moest worden. Ik heb de heren dienders dit rustig uitgelegd en na enige navraag bleek het in orde te zijn en wenste ze mij nog een prettige reis.
Aardige mensen waren dat trouwens.
Heel lang als je net je rijbewijs gehaald hebt en meteen de weg op wilt.quote:
Jammer genoeg is zondag bij mij de tweede dag. Dus dan wordt het alsnog maandag of dinsdagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik had met mijn rijbewijs AM(zelfde principe).
Woensdag langsgegaan, en toen was hij er al.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:26 schreef nuget het volgende:
kut, weer een gevaar op de weg er bij... gelukkig dinsdag pas.. halleluja
Klopt. De agent in kwestie had waarschijnlijk een erg goede bui en ik was overtuigend genoeg om hem het na te laten checken. Het klopte, en ik mocht verder rijden. Als ik drie straten verder door een andere agent was aangehouden weet ik niet of ik er weer mee weggekomen was.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
HOAX, het niet kunnen tonen van je rijbewijs kost je namelijk ¤ 60,00.
lol! vertel het verhaal ff, of maak nieuw topic aan.. dit moet ik lezenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:19 schreef Impala-neuker het volgende:
2x blijven zitten op gymnasium en ben genoodzaakt om VWO 5/6 in één jaar te doen..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:28 schreef donpsp het volgende:
[..]
Jij kut-nerd van de Universiteit. Studenten van HBO aanzien voor VMBO-ers omdat ze niet weten dat het instituut dat pasjes maakt, maar in 1 stad zit![]()
![]()
Je zeurt dat het zo lang duurt en je zeurt dat die 45 euro weggegooid geld zal zijn..quote:[..]
Weet ik, maar soms is het zo dat het alsnog 2 dagen duurt en met een beetje pech heb ik hem dan alsnog na het weekend pas omdat het 'weekend' is. Verder is het zonde van die 45 euro.
Lucky bastard!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:34 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Klopt. De agent in kwestie had waarschijnlijk een erg goede bui en ik was overtuigend genoeg om hem het na te laten checken. Het klopte, en ik mocht verder rijden. Als ik drie straten verder door een andere agent was aangehouden weet ik niet of ik er weer mee weggekomen was.
Niet iedere agent doet moeilijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef DuTank het volgende:
Daar houdt bijna geen enkele agent zich aan kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
2x blijven zitten op gymnasium en ben genoodzaakt om VWO 5/6 in één jaar te doen..Kun je nagaan.
[..]
Je zeurt dat het zo lang duurt en je zeurt dat die 45 euro weggegooid geld zal zijn..
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Vaak ligt hij er al na 2 á 3 dagen.
En anders betaal je toch gewoon 50 euro, heb je hem de volgende dag. Arme sloeber.
Leggen jullie allen 15 euro bij elkaar?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Zeikerds dat ze dan een beetje meer betalen zodat ze hun rijbewijs de volgende dag al hebben
Die extra centen kun je ook wel missen na die dure rijlessen
Hou je bek man. Sloeber van de eeuw.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:45 schreef donpsp het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leggen jullie allen 15 euro bij elkaar?Dan ga ik hem morgen ophalen, mag er hier een slotje op. Gevolg: 1 zeurder minder én dus ook een topic minder in KLB
Open morgen dan wel geen topic in KLB dat je in het rood staat hé, want dan ga ik je die 15 euro dus écht niet terugbetalen.
Matige poging tot humor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:45 schreef donpsp het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leggen jullie allen 15 euro bij elkaar?Dan ga ik hem morgen ophalen, mag er hier een slotje op. Gevolg: 1 zeurder minder én dus ook een topic minder in KLB
Open morgen dan wel geen topic in KLB dat je in het rood staat hé, want dan ga ik je die 15 euro dus écht niet terugbetalen.
Dat valt me bij "Wegmisbruikers" ook altijd op! Waarom niet gewoon standaard die boete opleggen? Hoe veel moeite is het nou om je papieren gewoon bij je te hebben? Maar nee, juist omdat ze altijd zeggen "het is wel goed zo" of in het ergste geval "ga hem maar halen" heeft bijna niemand dat ding bij zich!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:42 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Daar houdt bijna geen enkele agent zich aan kan ik je vertellen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef DuTank het volgende:
Dat pasje wat je nu krijgt, heeft allerlei speciale beveiligingen, zodat je het niet kan namaken
Ik rij al bijna 10 jaar auto en heb nog nooit iets geraakt. Het zal ooit wel eens gebeuren, maar dat 'iedereen' een ongeluk maakt is onzin.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
In het eerste halfjaar maakt iedereen een ongeluk. Dat is ook zo'n fabeltje wat ze je voorhouden. Ik had na een jaar mijn eerste ongeluk. En dat was niet eens met een auto maar met een boom. Is nog ergens een topic vanR.I.P. Kangoo of woorden van dezelfde strekking.
Hier gaat het foutquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:28 schreef donpsp het volgende:
... Studenten van HBO ...
Ze trekken je toch wel even door de computer, dus als je een ID-kaart oid bij je hebt kan dat in principe net zo goed.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:48 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat valt me bij "Wegmisbruikers" ook altijd op! Waarom niet gewoon standaard die boete opleggen? Hoe veel moeite is het nou om je papieren gewoon bij je te hebben? Maar nee, juist omdat ze altijd zeggen "het is wel goed zo" of in het ergste geval "ga hem maar halen" heeft bijna niemand dat ding bij zich!
Als je je rijbewijs achteraf wel kan tonen, snap ik het nog wel. Maar als blijkt dat zo iemand geen rijbewijs had, had die op dat moment meteen van de weg gehaald moeten worden. Dus ik vind eigenlijk dat zo iemand die boete moet krijgen en vervolgens ook niet meer in de auto mag stappen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:48 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat valt me bij "Wegmisbruikers" ook altijd op! Waarom niet gewoon standaard die boete opleggen? Hoe veel moeite is het nou om je papieren gewoon bij je te hebben? Maar nee, juist omdat ze altijd zeggen "het is wel goed zo" of in het ergste geval "ga hem maar halen" heeft bijna niemand dat ding bij zich!
Ik rij al 2.5 jaar schadevrij oleeequote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
In het eerste halfjaar maakt iedereen een ongeluk. Dat is ook zo'n fabeltje wat ze je voorhouden. Ik had na een jaar mijn eerste ongeluk. En dat was niet eens met een auto maar met een boom. Is nog ergens een topic vanR.I.P. Kangoo of woorden van dezelfde strekking.
Dat trekken ze wel na hoor als je geen rijbewijs op verzoek kunt tonen. Mocht je geen rijbewijs hebben ben je alsnog de lul. Heb je wel een rijbewijs en de agent in kwestie heeft een slechte bui hang je either way. Ligt helemaal aan de agent.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je je rijbewijs achteraf wel kan tonen, snap ik het nog wel. Maar als blijkt dat zo iemand geen rijbewijs had, had die op dat moment meteen van de weg gehaald moeten worden. Dus ik vind eigenlijk dat zo iemand die boete moet krijgen en vervolgens ook niet meer in de auto mag stappen.
Is ook niet waterdicht. Ik heb 2 jaar rondgereden zonder rijbewijs: 3 keer controle gehad, 3 keer de ID van m'n broer laten zien en 3x door kunnen rijden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:53 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat trekken ze wel na hoor als je geen rijbewijs op verzoek kunt tonen. Mocht je geen rijbewijs hebben ben je alsnog de lul.
.. Waarom rij je uberhaupt zonder rijbewijs? Weet je wat er gebeurt als je een aanrijding maakt toentertijd?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:54 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Is ook niet waterdicht. Ik heb 2 jaar rondgereden zonder rijbewijs: 3 keer controle gehad, 3 keer de ID van m'n broer laten zien en 3x door kunnen rijden.
Omdat ik nog geen rijbewijs mocht halen toen en ik wel al kon rijden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:08 schreef Mr.Brightsight het volgende:
[..]
.. Waarom rij je uberhaupt zonder rijbewijs?
Stoere jongen!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen rijbewijs mocht halen toen en ik wel al kon rijden.
Respectquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen rijbewijs mocht halen toen en ik wel al kon rijden.
Ik snap het nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:21 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ja gast en hoeveel Km maak jij per jaar 1200km ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:05 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik snap het niet
Waarom heeft iedereen in de eerste jaar 1 ongeluk ofzo met de auto, of totalloss of binnen een weekje al na rijbewijs weet ik veel..
ik reed sinds mn 15e al op de openbare wegen tot mn 17e (7 maanden geleden). Nooit wat gebeurd, behalve 1x door een spijker gereden en een lekke band op de A2en dat ook nog eens in de file.. dus wtf stressen jullie een ander??
Zolang je rustig rijd en normaal rijd stopt de politie je echt niet hoor.. Echt niet.
Maare ik geef wel toe, het was niet mn slimste actie dat ik zonder rijbewijs reed en heb het al zo'n half jaar niet meer gedaan,, dus heey![]()
Ik volg al rijlessen btw.
laten we zo zeggen, elke dag 30km..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:55 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:
[..]
Ja gast en hoeveel Km maak jij per jaar 1200km ofzo![]()
Waarom denk je onder de 25 jaar in een risico groep valt juist ja met hun gebeuren de meeste ongelukjes en nee je hoeft niet altijd zelf verantwoordelijk te zijn maar als jij onverzekerd rond rijdt kan je zelf voor de kosten opdraaien. Aangehouden ligt er aan waar je rijdt snachts bij uitgaans gelegenheden heb je grote kans dat je een keer moet blazen ofzo en dat ook even je papieren willen zien.
Waarom volg je nog lessen als je beweert al te kunnen rijden? Ga dan meteen op examen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Maare ik geef wel toe, het was niet mn slimste actie dat ik zonder rijbewijs reed en heb het al zo'n half jaar niet meer gedaan,, dus heey![]()
Ik volg al rijlessen btw.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:49 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarom volg je nog lessen als je beweert al te kunnen rijden? Ga dan meteen op examen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |