abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61012878
Leuk hoor, ik ben geslaagd vandaag. Maar ik wil ook even als een toeterende Turk hier gaan rondrijden! ( Nouja da's wat overdreven).

Nu moet ik dus tot maandag of dinsdag wachten tot ik mijn rijbewijs heb.

Waarom moet het zo officieel, overal aangevraagd en bewezen worden Zet dan zo'n pasjesmaker op het gemeentehuis. Er wordt toch geen goud in verwerkt?

Klacht: Ik ben geslaagd voor mijn rij-examen en ik wil nu meteen rijden. Zo'n pasje is niet zo moeilijk om te maken.
Samenvatting: TS zeurt en kan niet wachten.
Drink geen bier, je doet al gek genoeg
pi_61012905
Ga gewoon zonder, in de 12 jaar dat ik mijn rijbewijs heb, heb ik hem nog maar 1x hoeven te laten zien aan de politie terwijl ik achter het stuur zat.
pi_61012999
Alsof je zonder dat rijbewijs ineens niet meer zou kunnen rijden.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_61013142
Jij weet ook niet hoe het werkt he, kut VMBO'er.
Dat pasje wat je nu krijgt, heeft allerlei speciale beveiligingen, zodat je het niet kan namaken. Dat instituut die dat maakt, zit maar in 1 stad. Het verzenden, ontvangen en verwerken van de opdracht kost nou eenmaal tijd. Daarbij komt ook nog het maken van het pasje en het opsturen naar jouw gemeentehuis. Snap je?
En nu een weekje niet zeiken en gewoon nog ff fietsen godverdomme!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_61013159
als je 45 pleuro bij legt heb je em de volgende dag
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:15:49 #6
188728 Lyzio
why do we fall
pi_61013162
Gefeliciteerd In een keer gehaald?

OT: Gewoon rijden man. Mij hebben ze aangehouden toen het pasje ook nog gemaakt moest worden. Ik heb de heren dienders dit rustig uitgelegd en na enige navraag bleek het in orde te zijn en wenste ze mij nog een prettige reis.

Aardige mensen waren dat trouwens.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_61013165
Ga gewoon na 2-3dagen al even kijken wat de status is! Mij werkt ook verteld dat ik 5 dagen moest wachten of 7000euro bijbetalen en hij zou de dag erna er zijn.

Ik heb dus gewoon 56eu betaald en dan 5 werkdagen wachten. Na 2 dagen was de mijne echter al klaar. Dus gewoon langsgaan vrijdag! (Indien je het weekend niet meegerekend hebt)
pi_61013247
En rijd verstandig, ik heb destijds binnen een week na het behalen van m'n rijbewijs de half jaar oude A4 van m'n vader total loss gereden.
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
pi_61013290
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:19 schreef Impala-neuker het volgende:
En rijd verstandig, ik heb destijds binnen een week na het behalen van m'n rijbewijs de half jaar oude A4 van m'n vader total loss gereden.
Noot noot.
  FOK!fotograaf donderdag 21 augustus 2008 @ 16:21:23 #10
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_61013321
vroegah kon ik hem gewoon nog meteen ophalen
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:21:37 #11
188728 Lyzio
why do we fall
pi_61013324
quote:
In het eerste halfjaar maakt iedereen een ongeluk. Dat is ook zo'n fabeltje wat ze je voorhouden. Ik had na een jaar mijn eerste ongeluk. En dat was niet eens met een auto maar met een boom. Is nog ergens een topic van R.I.P. Kangoo of woorden van dezelfde strekking.
- james 'jimmy' dean
pi_61013342
quote:
epic fail
You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
pi_61013397
Wat is nou 5 dagen?
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_61013421
ik had met mijn rijbewijs AM(zelfde principe).
Maandag aangevraagd, zou er vrijdag zijn.
dinsdag langsgegaan. Was er niet
Woensdag langsgegaan, en toen was hij er al.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:25:35 #15
188728 Lyzio
why do we fall
pi_61013434
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
Je maakt wat mee he
- james 'jimmy' dean
pi_61013476
kut, weer een gevaar op de weg er bij... gelukkig dinsdag pas.. halleluja
No Guts, No Glory
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:26:57 #17
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_61013477
quote:
Vind je het gek?
pi_61013483
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef Lyzio het volgende:

OT: Gewoon rijden man. Mij hebben ze aangehouden toen het pasje ook nog gemaakt moest worden. Ik heb de heren dienders dit rustig uitgelegd en na enige navraag bleek het in orde te zijn en wenste ze mij nog een prettige reis.

HOAX, het niet kunnen tonen van je rijbewijs kost je namelijk ¤ 60,00.
pi_61013514
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef DuTank het volgende:
Jij weet ook niet hoe het werkt he, kut VMBO'er.
Dat pasje wat je nu krijgt, heeft allerlei speciale beveiligingen, zodat je het niet kan namaken. Dat instituut die dat maakt, zit maar in 1 stad. Het verzenden, ontvangen en verwerken van de opdracht kost nou eenmaal tijd. Daarbij komt ook nog het maken van het pasje en het opsturen naar jouw gemeentehuis. Snap je?
En nu een weekje niet zeiken en gewoon nog ff fietsen godverdomme!
Jij kut-nerd van de Universiteit. Studenten van HBO aanzien voor VMBO-ers omdat ze niet weten dat het instituut dat pasjes maakt, maar in 1 stad zit
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef crazy987 het volgende:
als je 45 pleuro bij legt heb je em de volgende dag
Weet ik, maar soms is het zo dat het alsnog 2 dagen duurt en met een beetje pech heb ik hem dan alsnog na het weekend pas omdat het 'weekend' is. Verder is het zonde van die 45 euro.
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef Lyzio het volgende:

Tnx! Maar ik ga het risico niet nemen. Verder is niet iedere agent zo aardig als die van jou Heb hem in 1x gehaald ja.
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:24 schreef El_Rolando het volgende:
Wat is nou 5 dagen?
Heel lang als je net je rijbewijs gehaald hebt en meteen de weg op wilt.
quote:
Jammer genoeg is zondag bij mij de tweede dag. Dus dan wordt het alsnog maandag of dinsdag

Dat ze me dan een voorlopig rijbewijs geven die 1 week geldig is. Kan ik alsnog nu rijden. Heb geen zin om het risico te lopen dat is toch wordt aangehouden, je zult maar net die pech hebben.
pi_61013577
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:26 schreef nuget het volgende:
kut, weer een gevaar op de weg er bij... gelukkig dinsdag pas.. halleluja
Net of jij als jong broekie minder gevaarlijk zal rijden als mij
pi_61013590
fipo?
pi_61013628
Gewoon gaan rijden, je hebt je rijbewijs toch gehaald?
pi_61013659
Ik heb gewoon geld bijbetaald.. 50 euro ofzo..

Had ik em de volgende dag al.
Geen enkel probleem, schroevendraaier koevoetflipper en een baksteen.
pi_61013670
Dat moet omdat ze tegenwoordig in elk pasje (rijbewijs/id kaart/paspoort) een gps chip inbouwen. Zo kunnen ze je overal volgen. Dat inbouwen moet met special, dure, apparatuur.
You dream it, I live it.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:34:22 #25
188728 Lyzio
why do we fall
pi_61013690
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef DuTank het volgende:

[..]

Klopt. De agent in kwestie had waarschijnlijk een erg goede bui en ik was overtuigend genoeg om hem het na te laten checken. Het klopte, en ik mocht verder rijden. Als ik drie straten verder door een andere agent was aangehouden weet ik niet of ik er weer mee weggekomen was.
- james 'jimmy' dean
pi_61013729
In mijn tijd (3 jaar geleden ) kon ik em dezelfde middag nog ophalen
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:36:30 #27
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_61013749
quote:
lol! vertel het verhaal ff, of maak nieuw topic aan.. dit moet ik lezen
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_61013815
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:28 schreef donpsp het volgende:

[..]

Jij kut-nerd van de Universiteit. Studenten van HBO aanzien voor VMBO-ers omdat ze niet weten dat het instituut dat pasjes maakt, maar in 1 stad zit
2x blijven zitten op gymnasium en ben genoodzaakt om VWO 5/6 in één jaar te doen.. Kun je nagaan.
quote:
[..]

Weet ik, maar soms is het zo dat het alsnog 2 dagen duurt en met een beetje pech heb ik hem dan alsnog na het weekend pas omdat het 'weekend' is. Verder is het zonde van die 45 euro.
Je zeurt dat het zo lang duurt en je zeurt dat die 45 euro weggegooid geld zal zijn..
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:39:48 #29
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61013837
Vaak ligt hij er al na 2 á 3 dagen.

En anders betaal je toch gewoon 50 euro, heb je hem de volgende dag. Arme sloeber.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_61013849
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:34 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Klopt. De agent in kwestie had waarschijnlijk een erg goede bui en ik was overtuigend genoeg om hem het na te laten checken. Het klopte, en ik mocht verder rijden. Als ik drie straten verder door een andere agent was aangehouden weet ik niet of ik er weer mee weggekomen was.
Lucky bastard!
pi_61013855
Zeikerds dat ze dan een beetje meer betalen zodat ze hun rijbewijs de volgende dag al hebben
Die extra centen kun je ook wel missen na die dure rijlessen
pi_61013915
quote:
Niet iedere agent doet moeilijk Sommige hebben nog enig gevoel in hun donder.

Zo heb ik een snelheidsovertreding van 80km/h terug zien gaan naar 20 km/h (waar de wettelijke correctie nog vanaf ging) 180 gereden en 116 betaald
So we just called him Fred too
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:42:51 #33
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61013936
quote:

[..]

Daar houdt bijna geen enkele agent zich aan kan ik je vertellen.
kankelul.
pi_61014028
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:39 schreef DuTank het volgende:

[..]

2x blijven zitten op gymnasium en ben genoodzaakt om VWO 5/6 in één jaar te doen.. Kun je nagaan.
[..]

Je zeurt dat het zo lang duurt en je zeurt dat die 45 euro weggegooid geld zal zijn..
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:39 schreef MarkNMGN het volgende:
Vaak ligt hij er al na 2 á 3 dagen.

En anders betaal je toch gewoon 50 euro, heb je hem de volgende dag. Arme sloeber.
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Zeikerds dat ze dan een beetje meer betalen zodat ze hun rijbewijs de volgende dag al hebben
Die extra centen kun je ook wel missen na die dure rijlessen
Leggen jullie allen 15 euro bij elkaar? Dan ga ik hem morgen ophalen, mag er hier een slotje op. Gevolg: 1 zeurder minder én dus ook een topic minder in KLB Open morgen dan wel geen topic in KLB dat je in het rood staat hé, want dan ga ik je die 15 euro dus écht niet terugbetalen.
pi_61014084
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:45 schreef donpsp het volgende:

[..]

[..]

[..]

Leggen jullie allen 15 euro bij elkaar? Dan ga ik hem morgen ophalen, mag er hier een slotje op. Gevolg: 1 zeurder minder én dus ook een topic minder in KLB Open morgen dan wel geen topic in KLB dat je in het rood staat hé, want dan ga ik je die 15 euro dus écht niet terugbetalen.
Hou je bek man. Sloeber van de eeuw.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:47:52 #36
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61014103
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:45 schreef donpsp het volgende:

[..]

[..]

[..]

Matige poging tot humor.
kankelul.
pi_61014119
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:42 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Daar houdt bijna geen enkele agent zich aan kan ik je vertellen.
Dat valt me bij "Wegmisbruikers" ook altijd op! Waarom niet gewoon standaard die boete opleggen? Hoe veel moeite is het nou om je papieren gewoon bij je te hebben? Maar nee, juist omdat ze altijd zeggen "het is wel goed zo" of in het ergste geval "ga hem maar halen" heeft bijna niemand dat ding bij zich!
censuur :O
pi_61014182
Als je niet had willen wachten had je gewoon moeten bijbetalen.

Verder wel gefeliciteerd hoor TS.
pi_61014257
Wacht maar tot je echt in de bureaucratische molen komt.
pi_61014283
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:15 schreef DuTank het volgende:
Dat pasje wat je nu krijgt, heeft allerlei speciale beveiligingen, zodat je het niet kan namaken
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_61014339
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:21 schreef Lyzio het volgende:

[..]

In het eerste halfjaar maakt iedereen een ongeluk. Dat is ook zo'n fabeltje wat ze je voorhouden. Ik had na een jaar mijn eerste ongeluk. En dat was niet eens met een auto maar met een boom. Is nog ergens een topic van R.I.P. Kangoo of woorden van dezelfde strekking.
Ik rij al bijna 10 jaar auto en heb nog nooit iets geraakt. Het zal ooit wel eens gebeuren, maar dat 'iedereen' een ongeluk maakt is onzin.
pi_61014361
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:28 schreef donpsp het volgende:
... Studenten van HBO ...
Hier gaat het fout
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:01:11 #43
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_61014542
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:48 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dat valt me bij "Wegmisbruikers" ook altijd op! Waarom niet gewoon standaard die boete opleggen? Hoe veel moeite is het nou om je papieren gewoon bij je te hebben? Maar nee, juist omdat ze altijd zeggen "het is wel goed zo" of in het ergste geval "ga hem maar halen" heeft bijna niemand dat ding bij zich!
Ze trekken je toch wel even door de computer, dus als je een ID-kaart oid bij je hebt kan dat in principe net zo goed.
pi_61014556
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:48 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Als je je rijbewijs achteraf wel kan tonen, snap ik het nog wel. Maar als blijkt dat zo iemand geen rijbewijs had, had die op dat moment meteen van de weg gehaald moeten worden. Dus ik vind eigenlijk dat zo iemand die boete moet krijgen en vervolgens ook niet meer in de auto mag stappen.
pi_61015275
quote:

[..]

Ik rij al 2.5 jaar schadevrij oleee
Noot noot.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:53:19 #46
188728 Lyzio
why do we fall
pi_61015830
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:01 schreef DuTank het volgende:

[..]

Als je je rijbewijs achteraf wel kan tonen, snap ik het nog wel. Maar als blijkt dat zo iemand geen rijbewijs had, had die op dat moment meteen van de weg gehaald moeten worden. Dus ik vind eigenlijk dat zo iemand die boete moet krijgen en vervolgens ook niet meer in de auto mag stappen.
Dat trekken ze wel na hoor als je geen rijbewijs op verzoek kunt tonen. Mocht je geen rijbewijs hebben ben je alsnog de lul. Heb je wel een rijbewijs en de agent in kwestie heeft een slechte bui hang je either way. Ligt helemaal aan de agent.
- james 'jimmy' dean
  donderdag 21 augustus 2008 @ 17:54:55 #47
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61015864
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:53 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Dat trekken ze wel na hoor als je geen rijbewijs op verzoek kunt tonen. Mocht je geen rijbewijs hebben ben je alsnog de lul.
Is ook niet waterdicht. Ik heb 2 jaar rondgereden zonder rijbewijs: 3 keer controle gehad, 3 keer de ID van m'n broer laten zien en 3x door kunnen rijden.
kankelul.
pi_61016099
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:54 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Is ook niet waterdicht. Ik heb 2 jaar rondgereden zonder rijbewijs: 3 keer controle gehad, 3 keer de ID van m'n broer laten zien en 3x door kunnen rijden.
.. Waarom rij je uberhaupt zonder rijbewijs? Weet je wat er gebeurt als je een aanrijding maakt toentertijd?

Sommige mensen ......
pi_61016487
Pfff, je moet niet klagen man...ik heb door weekenden, feestdagen e.d. meer dan 2 weken moeten wachten (5 werkdagen is nogal een rekbaar begrip blijkbaar ).

En nee, ik had geen zin om 50 euro extra te betalen .
pi_61016885
Het zit ook tussen de oren hoor. Om je beetje op te naaien, ik heb mijn rijbewijs nu ongeveer een half jaar en hou me niet eens zo aan de regeltjes, qua snelheid enzo. Ben nog niet aangehouden of iets dergelijks. Kun je nagaan als je gewoon braaf rijdt
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:53:23 #51
67174 Dos37
Come on Twente
pi_61016898
Gewoon gaan rijden
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_61017511
dom ook hea....
als 5 dagen wachten ZOOO lang is,, en je vind in 1x 45!!!!!!! euro teveel???? kan ik me niet geheel inleven

maar ga dan gewoon rijden, en MOCHT je nou toevallig aangehouden worden, dan moet je in het allerergste geval 60euro betalen... dat is 15euro meer als, wanneer je versneld je rijbewijs wil afhalen.

ik denk dat de kans dat jij in die eerste 5 dagen die boete oploopt,, dusdanig afweegt tegen die 45 euro... dat je gewoon lekker moet gaan rijden, of gewoon je smoel houden en niet zeuren.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:42:48 #53
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61045382
Ik ben bereid ¤1 te doneren zodat TS het met spoed aan kan vragen. Als iedereen dat nou doet is er weer een Fokker gelukkig.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:45:47 #54
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61045440
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:08 schreef Mr.Brightsight het volgende:

[..]

.. Waarom rij je uberhaupt zonder rijbewijs?
Omdat ik nog geen rijbewijs mocht halen toen en ik wel al kon rijden.
kankelul.
pi_61045538
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:45 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Stoere jongen!
pi_61045651
18+ jaar wachten op een rijbewijs, en dan ga je huilie huilie doen om 5 dagen.
pi_61045971
Maar het is dus wel zo dat als je je rijbewijs hebt gehaald en naar het gemeentehuis gaat en dan 5 dagen laten kan ophalen, en je gaat rijden dat je wel in het bestand staat als zijnde dat je je rijbewijs hebt? En al moet je dan je rijbewijs laten zien dat je hem niet bij je hebt en misschien 60 euro moet betalen?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:29:29 #58
199699 Impala-neuker
Aepyceros melampus
pi_61049064
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 17:45 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Respect
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 23:36:11 #59
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_61054510
Ik vind het eerlijk gezegd nogal vreemd dat het plotseling sneller kan als je een ambtenaar wat extra geld geeft. Dat soort dingen verwacht ik eigenlijk meer in bananenrepublieken.
pi_61055226
quote:

[..]

Ik snap het niet
Waarom heeft iedereen in de eerste jaar 1 ongeluk ofzo met de auto, of totalloss of binnen een weekje al na rijbewijs weet ik veel..
ik reed sinds mn 15e al op de openbare wegen tot mn 17e (7 maanden geleden). Nooit wat gebeurd, behalve 1x door een spijker gereden en een lekke band op de A2 en dat ook nog eens in de file.. dus wtf stressen jullie een ander??

Zolang je rustig rijd en normaal rijd stopt de politie je echt niet hoor.. Echt niet.

Maare ik geef wel toe, het was niet mn slimste actie dat ik zonder rijbewijs reed en heb het al zo'n half jaar niet meer gedaan,, dus heey
Ik volg al rijlessen btw.
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:47:48 #61
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_61056111
Zoals jullie van mij weten ben ik nooit te beroerd om mensen aan hun eerste auto te helpen ik zag tussen Quotes en topics door dat het hier gaat om een VMBO'er (Denk kader ofzo) afijn

WOW check die vette velgen van deze 316I COMPACT!!!111

Specificaties:

100PK onder de motorkap!!!!
Dobbelsteentjes bij de ruiten aan zo zuigggnap!!!
dikke 17 inch Chinese aftermarket velgen DIKKK!!
Afermarket Xenon voor extra respect bij tegenliggers.
Booskijkers want je weet TS, respect moet je winnen op de wegen
Lexus achterlichten
auto heeft pas 199.000 gelopen maar bij laatste beurt bleek het 120.000!!!!! Bijna geheel nieuw dus
Bouwjaar 1994
4 Cassete wisselaar en ingebouwde Philips CD-I player
Een xtra dons sleutelhanger!!

voor slechts 1995 euriess..
Aflveringings kosten 495!!

aight geen dank man
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:55:17 #62
127275 AMS_FUE_Reggaeton
!Nobody can play this¡
pi_61056286
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:05 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik snap het niet
Waarom heeft iedereen in de eerste jaar 1 ongeluk ofzo met de auto, of totalloss of binnen een weekje al na rijbewijs weet ik veel..
ik reed sinds mn 15e al op de openbare wegen tot mn 17e (7 maanden geleden). Nooit wat gebeurd, behalve 1x door een spijker gereden en een lekke band op de A2 en dat ook nog eens in de file.. dus wtf stressen jullie een ander??

Zolang je rustig rijd en normaal rijd stopt de politie je echt niet hoor.. Echt niet.

Maare ik geef wel toe, het was niet mn slimste actie dat ik zonder rijbewijs reed en heb het al zo'n half jaar niet meer gedaan,, dus heey
Ja gast en hoeveel Km maak jij per jaar 1200km ofzo
Waarom denk je onder de 25 jaar in een risico groep valt juist ja met hun gebeuren de meeste ongelukjes en nee je hoeft niet altijd zelf verantwoordelijk te zijn maar als jij onverzekerd rond rijdt kan je zelf voor de kosten opdraaien. Aangehouden ligt er aan waar je rijdt snachts bij uitgaans gelegenheden heb je grote kans dat je een keer moet blazen ofzo en dat ook even je papieren willen zien.
pi_61060916
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:55 schreef AMS_FUE_Reggaeton het volgende:

[..]

Ja gast en hoeveel Km maak jij per jaar 1200km ofzo
Waarom denk je onder de 25 jaar in een risico groep valt juist ja met hun gebeuren de meeste ongelukjes en nee je hoeft niet altijd zelf verantwoordelijk te zijn maar als jij onverzekerd rond rijdt kan je zelf voor de kosten opdraaien. Aangehouden ligt er aan waar je rijdt snachts bij uitgaans gelegenheden heb je grote kans dat je een keer moet blazen ofzo en dat ook even je papieren willen zien.
laten we zo zeggen, elke dag 30km..
7 heen 7 terug is 14 + dan na school hier en daarheen rijden.. regelmatig
en dan heb je tijden dat je uitgaat of ergens anders heen
en een keer naar een feestje en dan dit en dat..

Auto was wel netjes gekeurd en verzekerd e.d.
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:49:40 #64
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_61060950
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Waarom volg je nog lessen als je beweert al te kunnen rijden? Ga dan meteen op examen.
pi_61061027
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:49 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Waarom volg je nog lessen als je beweert al te kunnen rijden? Ga dan meteen op examen.
Nu je het zegt..
neah.. ik heb me aangeleerd om met 1 hand op stuur de andere op de deur te houden.. da mag dus niet moet ik afleren..
en mijn handremtruukjes mogen ook niet met examen als ik een bocht maak oid..

kmoet veel dingen opnieuw leren

maare
ik hoef maar 10 lessen te nemen (voornamelijk vooruit inparkeren) dan ben ik klaar
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')