Ik wist wel dat een of andere VMBO-pauper me dit gelapt had.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:49 schreef DroogDok het volgende:
Bedankt voor je benzine, hij reedt heerlijk.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:49 schreef DroogDok het volgende:
Bedankt voor je benzine, hij reedt heerlijk.
Bedankt nog voor die suiker, anders had ik nu zwarte thee moeten drinken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:51 schreef afcajos het volgende:
En dat niet alleen, ik heb er ook suiker in gegooid dus je auto doet het sowieso niet meer.
Das een fabeltje.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:51 schreef afcajos het volgende:
En dat niet alleen, ik heb er ook suiker in gegooid dus je auto doet het sowieso niet meer.
suiker lost gelukkig niet op in benzine!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:51 schreef afcajos het volgende:
True story. Je zou mijn fiets eens moeten zien.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:00 schreef Rosbief het volgende:
TS woont in een pauperbuurt en rijdt een pauper bak.
Zal je toch eerst pics moeten plaatsenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:01 schreef Lyzio het volgende:
[..]
True story. Je zou mijn fiets eens moeten zien.
Vertel dan eens ik welke sjieke wijk jij woont, en welk type Jaguar je hebtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:00 schreef Rosbief het volgende:
TS woont in een pauperbuurt en rijdt een pauper bak.
Staat in de OP.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:04 schreef DuTank het volgende:
Wat voor pauperauto heb je dan, als je tankdop niet op slot zit o.i.d.
Een hele erge pauperauto. Hij komt uit 1986 en heeft een handchokequote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:04 schreef DuTank het volgende:
Wat voor pauperauto heb je dan, als je tankdop niet op slot zit o.i.d.
Goeie!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |