abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3543503
quote:
Op maandag 18 maart 2002 20:53 schreef fatima het volgende:
Wat een consternatie,Theo is Theo,Fatima is Fatima.
Hou toch eens op met die krankzinnige strategieen,
wat draagt dit bij aan een ander geheel,het houd de boel in stand,stilstand wel te verstaan.
Laat ons allen ruften,het enige wat ons rest in deze
doffe ellende,noodruftig winden heeft iets krachtigs,
uiteindelijk is het de kift die ons wederom de nek laat
dassen en jalouzie speelt zich af op verschillende niveaus,
het slaat allemaal nergens op.
*kijkt naar nickname

*kijkt naar signature

Hmm

It is much easier to be critical than to be correct.
  dinsdag 19 maart 2002 @ 21:17:43 #77
22259 Fogerty
slapende account
pi_3544757
Die dame ken ik niet, maar ik geloof onmiddellijk dat het een godsirritante doos is. (Jullie zeggen het en bovendien gaat het verbieden van dat toneelstuk veel te ver)

Maar even los van hoe een irritant kutwijf die Fatima misschien is, ben ik nou de enige die bij deze advertentie en de columns van van Gogh het gevoel krijgt van "pesterig blijven oprakelen van dingen"?

Ze heeft de kritiek absoluut over zich afgeroepen, maar hij blijft maar aan de gang.... als een Koekepan of Oxazepam hetzelfde bij berney doet wordt er hier schande over geroepen...en dat is dan nog maar een virtueel forum. Bij van Gogh is het "echt"

[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 19-03-2002 21:24]

Hieperdepiep hoera!
  dinsdag 19 maart 2002 @ 23:32:43 #78
15132 SigmundFreud
...vertelt u wie u bent
pi_3547425
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 21:17 schreef Fogerty het volgende:
Die dame ken ik niet, maar ik geloof onmiddellijk dat het een godsirritante doos is. (Jullie zeggen het en bovendien gaat het verbieden van dat toneelstuk veel te ver)
Als je een eigen mening wil vormen: er stond een ingezonden stuk van haar in de Volkskrant van vandaag (dinsdag) over Israel.
Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit.
  woensdag 20 maart 2002 @ 09:45:23 #79
7477 niels1975a
Niels the Wheels
pi_3549534
THEO RULEZZZZZ!

Fatimaatje, laat de nederlandse maatschappij nou lekker in zijn waarde. Als je het er niet mee eens bent, hou je kop....of ga ergens zitten waar dit wel wordt geaccepteerd.

Moderators-> check of dit niet te racistisch is....

Wij leven in Nederland in een land van elkaar respecteren en elkaar in elkanders waarde laten! Waarom denken sommigen toch dat hun geloofswaarden opgelegd moeten worden?????

[b]Nooit meer gras..... Alles moet asfalt![/b]
pi_3551798
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 09:53 schreef X-Ray het volgende:

[..]

Ik heb er een hele hoop gezien hoor.

Ach, over 100 jaar, als cultuur nog bestaat, is Den Haag misschien weer eens het cultureel middelpunt van Nederland
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_3551838
quote:
Op maandag 18 maart 2002 20:31 schreef Doc het volgende:
En als ik mijn goede vriend Kama mag geloven (die haar van een of andere opleiding kent) - en dat doe ik- is het ook off-screen een ongelovelijk domme doos.
Je mag me ALTIJD geloven Maar idd, ik ken haar van de lerarenopleiding en daar was het ook al zo'n bedisseltrut.
Veel geblaat, weinig wol. Dat type
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')