quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:17 schreef superXmacho het volgende:
Wat vinden jullie het mooiste liedtje ever??
Ik vindt :
Hotel California
Tequila Sunrise
Van The eagels hele mooie liedtjes.
Me vader draait heel vaak de muziek van de eagels.
En vindt dat de zanger een hele vriendelijke , rustige stem heeft.
En hij kan bezonder mooi zingen.
Het is echt en er zijn er zelfs foto's van. Al zijn het niet al te fraaie puntkaakfoto's.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Dit moet een relkloon zijn. Of het onderwijs is echt zo naar de klote..... wat een drama...
Ik kan je verzekeren dat dit geen kloon isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Dit moet een relkloon zijn. Of het onderwijs is echt zo naar de klote..... wat een drama...
inderdaad een kutkloon.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Jemig man, doe er wat aan!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:17 schreef superXmacho het volgende:
liedtje ever??
Ik vindt :
eagels
liedtjes.
Me vader
de eagels.
bezonder
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:17 schreef superXmacho het volgende:
Wat vinden jullie het mooiste liedtje ever??
Ik vindt :
Hotel California
Tequila Sunrise
Van The eagels hele mooie liedtjes.
Me vader draait heel vaak de muziek van de eagels.
En vindt dat de zanger een hele vriendelijke , rustige stem heeft.
En hij kan bezonder mooi zingen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:38 schreef misteriks het volgende:
OMG![]()
wat is TS's sugababes-account ?
TS's topic in PUB: "Raar uiterlijk"quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:56 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik heb in een grot geleefd de laatste tijd maar wtf is een puntkaak topic
100% Mee eens.quote:
Ik zei 'STERF' tegen haar met een foto en kreeg een lieve naamfoto terug.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:21 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
TS's topic in PUB: "Raar uiterlijk"
Liet TS foto van haarzelf zien en we zijn met zn allen tot de conclusie gekomen dat ze een puntkaak heeft
Enlighten me, wat is er apart aan die twee nummers?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:25 schreef xalo het volgende:
Ik vind veel nummers erg mooi. Liedjes van Guns 'n Roses, de Foo Fighters, Within Temptation en dan allerlei aparte nummers zoals the Eagles - Hotel California & 3 Doors Down - Here Without you.
Mjah inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Enlighten me, wat is er apart aan die twee nummers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |