abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61008924
Help ik ben verliefd geworden!!

Ben zelf een jongen van midden 20 en ik heb een probleem, ik ben namelijk verliefd geworden op een vrouw van midden 30 en ze is nog getrouwd ook. Zij is een collega en ik ken haar al jaren. Het gekke is, dat dit pas sinds enkele weken/maanden zo is. Ik wil dit eigenlijk helemaal niet, maar het gaat vanzelf. Zelf heb ik ook al jaren een relatie en wil dit ook zo houden, ook omdat dit het beste is voor iedereen.

Ik begin even bij het begin (voordat ik verliefd werd). Op een gegeven moment begonnen de mailtjes i.p.v. zakelijk steeds persoonlijker te worden. De mailtjes begonnen al met “hoi lekkerding” “schatje” etc. van beide kanten! Ik moet er wel bijzeggen dat ik er zelf mee begonnen ben. Ik vond het spannend om haar reactie af te wachten, het kwam dus al gauw van 2 kanten. Eerst was het meer ouwehoeren, maar dit werd steeds intenser. Het voelde niet echt goed, maar het was wel spannend en leuk. Toen ik vakantie had, stuurde ik haar nog mailtjes en zij ook naar mij, dat ze me vreselijk mist en dat ze zich erop verheugd wanneer ik terug kom…. Mede hierdoor is de verliefdheid nog heviger geworden.

De laatste mailwisseling liep zo ver op, dat het tot een afspraakje is gekomen, waar ik direct daarna eigenlijk ook wel een beetje van ben geschrokken. Ik dacht bij mezelf, “dat kan ik beter niet doen!”, ik wil geen schuldgevoel en mijn vriendin niet kwetsen, maar ook haar huwelijk niet om zeep helpen. Maar in de roes die verliefdheid heet, dacht ik: “als zij het kan, kan ik het ook”. Toen ik vervolgens nog een mail stuurde kreeg ik geen antwoord meer. Mijn gevoel zei me al, dat zij er misschien ook wel een beetje van geschrokken is en er nu van baalt (er is nog niets gebeurd!). Toen ik daar om vroeg, gaf ze toe dat ze zich inderdaad had bedacht en dat het niet verstandig is om af te spreken. Ze wist alleen niet hoe ze het moest vertellen. Zij had ook gevoelens voor mij, maar ze vond het verstandiger om er niets mee te doen. Ze wil graag dat het zo blijft zoals het was, gewoon gezellig, meer niet. Ik respecteerde haar beslissing en draaide de schakelaar om (althans, dat probeerde ik en nog steeds!). Het was/is niet makkelijk, maar ik kon er wel mee leven.

Maar wat gebeurde er nu? Ik probeer m`n best te doen om het verliefdheids gevoel te onderdrukken. Ik spreek haar weer op het werk en zei nog dat ze helemaal gelijk heeft gehad en dat het beter is om verder niets te doen. Ik zei erbij, dat ik anders wel een schuldgevoel zou hebben gehad, toen zei ze direct:"dat valt nog wel mee" Toen ik daarop doorvroeg, zei ze "laat maar" Vreemde reactie, daar maak ik op uit dat ze er ervaring mee heeft??? Ik wilde zeker weten dat ze zich bedacht had, dus stuurde ik iets onschuldigs, maar wel iets liefs over haar, vervolgens kwam er toch een mailtje van haar dat ze me wel kan kussen, toen kon ik me niet inhouden en stuurde ook weer een mail terug. Van de ene kant vind ik het vervelend en van de andere kant geeft het me een heel goed gevoel. Als ze dat soort dingen mailt ben ik zo weer om! Uiteindelijk had ik dus toch weer gereageerd (erin mee gegaan) waarop ze voor de 2e keer weer geen antwoord gaf op mijn mail. Eigenlijk baalde ik er toen al van dat ik het gestuurd had.

Waar ik wel mijn vraagtekens bij heb is,” waarom speelt zij zo met m`n gevoelens?” (doe ik trouwens ook met haar zonder dat ik het wil). Ik probeer er nu maar zo min mogelijk aan te denken, maar het blijft moeilijk. Ik baal er wel van dat ze zo`n mail stuurde, nadat ze zelf heeft gezegd dat ze verder niets wil. Eigenlijk wil ik het zelf ook niet, maar jah, zolang ik nog gek ben op haar, weet ik me ook niet echt een houding te geven als ik dat soort mails ontvang… Op zo`n moment wil ik haar maar al te graag!!

Ik weet dat ik niet goed bezig ben, maar voor alle duidelijkheid; Er is niets gebeurd verder! Ik twijfel nu wel erg aan mijn eigen relatie. Mijn vriendin verdiend veel beter dan iemand als ik. Heeft iemand tips voor mij, hoe ik hier het beste mee om kan gaan? Ik kan er niet over praten met bekenden, dan schaam ik me kapot! Vandaar dat ik het maar anoniem op fok heb gezet.
pi_61009098
Zo zijn vrouwen. Alles voor de aandacht.

OT: ik denk dat het het beste is als je het afkapt. Jullie zijn beiden gebonden, ze is een collega, kortom het ideale recept om narigheid op je hals te halen. Je moet je afvragen of het dat allemaal waard is.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 14:03:29 #3
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61009225
GHB gebruiken, dan mag het.
pi_61009841
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:03 schreef Biels het volgende:

Messcherp
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_61010070
Aandachtshoer als je het mij vraagt.
pi_61010701
Verliefde mannen

Je hebt het helemaal jezelf aangedaan door continu je gedachten op haar te richten en zo met die mailtjes bezig te gaan. Door de tijd heen ben je mentaal een riool in gekropen waar je nu achterwaarts weer uit zal moeten komen. Get your shit together. Verliefd word je niet zomaar spontaan, dat word je doordat je het zelf wil en als je al een relatie hebt is dat gewoon not done.
pi_61012215
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 14:03 schreef Biels het volgende:
Alleen even met de vingertjes voelen, niet meer!

TS, ik zou dit toch echt afkappen. Inderdaad is dit typisch zo'n vrouwenkwaaltje waar veel mannen de dupe van worden. Alles voor de aandacht en de complimentjes, maar zodra het ze te heet onder de voeten wordt dan haken ze af. Hier kun jij nooit gelukkig van worden, dus vergeet die vrouw en richt je op je eigen schatje.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:00:04 #8
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_61012670
keer batsen en dan weer als collega behandeld. laat haar anders s een keer overwerken. zie je haar hoofd voor je als je seks hebt met je vriendin? heeft ze kinderen dan laat maar. heeft het toekomstperspectief?

Zo niet dan kom je in een bijennest terecht. Opletten dus!
pi_61012707
Lutser... go for it
No Guts, No Glory
pi_61012802
voer jezelf dronken, kan je altijd zeggen dat je het anders nooit gedaan zou hebben
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:15:35 #11
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_61017366
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:00 schreef henkzijlstra het volgende:
keer batsen en dan weer als collega behandeld.
dat dus
Je leeft maar één keer...
pi_61017823
Je klinkt niet echt verliefd, je klinkt meer alsof je je aangetrokken voelt door de spanning?
pi_61018114
Stop er mee. Je haalt jezelf alleen maar narigheid op de hals...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_61024609
Blijkbaar kunnen jullie niet als normale collega's met elkaar omgaan nadat zij terug is gekrabbeld, daarom geen mailtjes meer sturen.
En je vriendin verdient inderdaad beter, maak het uit.
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_61026071
Als je serieus met je vriendin samen wil blijven (wat je je nu wel eens af mag gaan vragen), klinkt het makkelijker dan is het: stoppen met alle contact. Dus geen mail, geen telefoontjes, geen oogcontact. Kan nog al eens moeilijk zijn op het werk. Dus daarom vraag ik me af:
Wat voor werkrelatie hebben jullie? Ik bedoel, moeten jullie vaak op zakelijk vlak samenwerken of hebben jullie op de werkvloer maar weinig met elkaar te maken en zien jullie elkaar alleen in de kantine oid?
pi_61026237
kies een andere baan.
dag
pi_61030034
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:57 schreef Mixed_Emotions het volgende:
Ik moet er wel bijzeggen dat ik er zelf mee begonnen ben. Ik vond het spannend ...
Je bent vrijwillig haar hondje geworden en heeft je volledig in de tang

Zoals je zelf al aangeeft, misschien ben je niet tevreden over je huidige relatie? Dat is volgens mij een veel groter probleem dan "verliefdheid" op iemand die jou helemaal niet serieus ziet zitten.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:06:37 #18
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_61030284
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 07:23 schreef lievmeisjuh het volgende:

[..]

Je bent vrijwillig haar hondje geworden en heeft je volledig in de tang

Zoals je zelf al aangeeft, misschien ben je niet tevreden over je huidige relatie? Dat is volgens mij een veel groter probleem dan "verliefdheid" op iemand die jou helemaal niet serieus ziet zitten.
hmmz....oneens....zo te lezen hebben ze elkaar in de tang...enige verschil is dat de collega nog enigzins in staat is een grens te trekken, voor nu....als dit langer doorgaat, gaat het geheid een keer fout...

maar verliefdheid? ik betwijfel het...spanning en lust, en kennelijk ontevredenheid met de eigen relatie...dat wel...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_61034127
We wachten de onder de douche filmpjes af Anthony!
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:39:29 #20
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_61034452
Maare, er is dus verder niks gebeurd?

Anti-climax .
There is no rehab for stupidity.
pi_61035109
Verliefd worden op een vrouw van in de 30 .
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_61035266
quote:

Ik weet dat ik niet goed bezig ben, maar voor alle duidelijkheid; Er is niets gebeurd verder! Ik twijfel nu wel erg aan mijn eigen relatie. Mijn vriendin verdiend veel beter dan iemand als ik. Heeft iemand tips voor mij, hoe ik hier het beste mee om kan gaan?
het eerste dat je moet doen is dus de problemen met je huidige relatie oplossen, dus ofwel die uitmaken als je niet van mening bent dat je die problemen kunt herstellen...
of anders zou ik gewoon eens eerlijk een gesprek hebben met je vriendin en haar voorleggen wat gebeurt is en eens proberen uit te zoeken of jullie relatie hoe die nu verloopt kennelijk niet goed genoeg is om dat te voorkomen.

Die vrouw zou hetzelfde moeten doen met haar man, ook daar is het gegeven dat ze kennelijk steeds verder gaat in het flirten met anderen, eerder een teken dat ze iets mist in dr huidige relatie ('het gras is altijd groener aan de andere kant van de heuvel')..

Overigens, over dat zinnetje: "dat valt nog wel mee." ... Je moet daar niet teveel conclusies aanhangen, anderss dan dat het flirten veelal voornamelijk bestaat uit een spelletje 'Wie-komt-bovenop-te-liggen'; ofteel, wie is de sterkste,d e meest gevatte en wie heeft zo'n 'ontwikkelende' flirt het beste onder controle, en is de 'boss'...
Dat is zij nu duidelijk en met dat zinnetje benadrukte ze dat nog eens sterk... zij is de 'winnaar' van het flirten en zij is degene geweest die jou het meeste onder controle heeft (misschien was zelfs dat de belangrijkste grond de afsrpaak af te zeggen; toen je die zo makkelijk accepteerde had ze 'gewonnen')

[ Bericht 21% gewijzigd door RM-rf op 22-08-2008 12:15:44 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_61035272
quote:
Help ik ben verliefd geworden!!

Ben zelf een jongen van midden 20 en ik heb een probleem, ik ben namelijk verliefd geworden op een vrouw van midden 30 en ze is nog getrouwd ook. Zij is een collega en ik ken haar al jaren. Het gekke is, dat dit pas sinds enkele weken/maanden zo is. Ik wil dit eigenlijk helemaal niet, maar het gaat vanzelf. Zelf heb ik ook al jaren een relatie en wil dit ook zo houden, ook omdat dit het beste is voor iedereen.

Ik begin even bij het begin (voordat ik verliefd werd). Op een gegeven moment begonnen de mailtjes i.p.v. zakelijk steeds persoonlijker te worden. De mailtjes begonnen al met “hoi lekkerding” “schatje” etc. van beide kanten! Ik moet er wel bijzeggen dat ik er zelf mee begonnen ben. Ik vond het spannend om haar reactie af te wachten, het kwam dus al gauw van 2 kanten. Eerst was het meer ouwehoeren, maar dit werd steeds intenser. Het voelde niet echt goed, maar het was wel spannend en leuk. Toen ik vakantie had, stuurde ik haar nog mailtjes en zij ook naar mij, dat ze me vreselijk mist en dat ze zich erop verheugd wanneer ik terug kom…. Mede hierdoor is de verliefdheid nog heviger geworden.

De laatste mailwisseling liep zo ver op, dat het tot een afspraakje is gekomen, waar ik direct daarna eigenlijk ook wel een beetje van ben geschrokken. Ik dacht bij mezelf, “dat kan ik beter niet doen!”, ik wil geen schuldgevoel en mijn vriendin niet kwetsen, maar ook haar huwelijk niet om zeep helpen. Maar in de roes die verliefdheid heet, dacht ik: “als zij het kan, kan ik het ook”. Toen ik vervolgens nog een mail stuurde kreeg ik geen antwoord meer. Mijn gevoel zei me al, dat zij er misschien ook wel een beetje van geschrokken is en er nu van baalt (er is nog niets gebeurd!). Toen ik daar om vroeg, gaf ze toe dat ze zich inderdaad had bedacht en dat het niet verstandig is om af te spreken. Ze wist alleen niet hoe ze het moest vertellen. Zij had ook gevoelens voor mij, maar ze vond het verstandiger om er niets mee te doen. Ze wil graag dat het zo blijft zoals het was, gewoon gezellig, meer niet. Ik respecteerde haar beslissing en draaide de schakelaar om (althans, dat probeerde ik en nog steeds!). Het was/is niet makkelijk, maar ik kon er wel mee leven.

Maar wat gebeurde er nu? Ik probeer m`n best te doen om het verliefdheids gevoel te onderdrukken. Ik spreek haar weer op het werk en zei nog dat ze helemaal gelijk heeft gehad en dat het beter is om verder niets te doen. Ik zei erbij, dat ik anders wel een schuldgevoel zou hebben gehad, toen zei ze direct:"dat valt nog wel mee" Toen ik daarop doorvroeg, zei ze "laat maar" Vreemde reactie, daar maak ik op uit dat ze er ervaring mee heeft??? Ik wilde zeker weten dat ze zich bedacht had, dus stuurde ik iets onschuldigs, maar wel iets liefs over haar, vervolgens kwam er toch een mailtje van haar dat ze me wel kan kussen, toen kon ik me niet inhouden en stuurde ook weer een mail terug. Van de ene kant vind ik het vervelend en van de andere kant geeft het me een heel goed gevoel. Als ze dat soort dingen mailt ben ik zo weer om! Uiteindelijk had ik dus toch weer gereageerd (erin mee gegaan) waarop ze voor de 2e keer weer geen antwoord gaf op mijn mail. Eigenlijk baalde ik er toen al van dat ik het gestuurd had.

Waar ik wel mijn vraagtekens bij heb is,” waarom speelt zij zo met m`n gevoelens?” (doe ik trouwens ook met haar zonder dat ik het wil). Ik probeer er nu maar zo min mogelijk aan te denken, maar het blijft moeilijk. Ik baal er wel van dat ze zo`n mail stuurde, nadat ze zelf heeft gezegd dat ze verder niets wil. Eigenlijk wil ik het zelf ook niet, maar jah, zolang ik nog gek ben op haar, weet ik me ook niet echt een houding te geven als ik dat soort mails ontvang… Op zo`n moment wil ik haar maar al te graag!!

Ik weet dat ik niet goed bezig ben, maar voor alle duidelijkheid; Er is niets gebeurd verder! Ik twijfel nu wel erg aan mijn eigen relatie. Mijn vriendin verdiend veel beter dan iemand als ik. Heeft iemand tips voor mij, hoe ik hier het beste mee om kan gaan? Ik kan er niet over praten met bekenden, dan schaam ik me kapot! Vandaar dat ik het maar anoniem op fok heb gezet.
Schat, had je niet gelijk de bedrijfsnaam kunnen posten?
pi_61035348
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:07 schreef RM-rf het volgende:

[..]

het eerste dat je moet doen is dus de problemen met je huidige relatie oplossen, dus ofwel die uitmaken als je niet van mening bent dat je die problemen kunt herstellen...
of anders zou ik gewoon eens eerlijk een gesprek hebben met je vriendin en haar voorleggen wat gebeurt is en eens proberen uit te zoeken of jullie relatie hoe die nu verloopt kennelijk niet goed genoeg is om dat te voorkomen.

Die vrouw zou hetzelfde moeten doen met haar man, ook daar is het gegeven dat ze kennelijk steeds verder gaat in het flirten met anderen, eerder een teken dat ze iets mist in dr huidige relatie ('het gras is altijd groener aan de andere kant van de heuvel')
En dan komt het hoge woordje van haar eruit, dat ze stuk of 29x is vreemdgegaan
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:12:00 #25
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_61035385
Vreemde mensen, die al bijna klaarkomen op mailverkeer.
pi_61035553
Het is de spanning, doe er niets mee, maar voel je je ook niet schuldig (tov je vriendin). Probeer n beetje van de flirt te genieten zolang t nog duurt en haal je idd geen ellende op de hals. Zoals ik het lees hebben jullie toch geen toekomst...
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:28:34 #27
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61035887
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:08 schreef Aandachtshoer het volgende:
[..]
Schat, had je niet gelijk de bedrijfsnaam kunnen posten?
Wordt dit de Anthony Zeus serie van 2008??
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_61035914
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:10 schreef DuTank het volgende:

[..]

En dan komt het hoge woordje van haar eruit, dat ze stuk of 29x is vreemdgegaan
Was maar 1 keer.
pi_61035961
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wordt dit de Anthony Zeus serie van 2008??
Misschien kun jij de OP ook nog een keer quoten, als voorzorgsmaatregel.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:33:50 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_61036016
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien kun jij de OP ook nog een keer quoten, als voorzorgsmaatregel.
Die heeft nog maar 24 uur nodig voor hij permanent staat
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_61037797
Je moet gewoon niet verliefd worden, dan ben je verloren en een speelbal van de gevoelens van een ambivalent, besluiteloos, aandachtsgeil wezen: de vrouw.

En je begon ook nog zelf....
Verbaal terrorist
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:38:43 #32
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_61061782
quote:
. Zelf heb ik ook al jaren een relatie en wil dit ook zo houden, ook omdat dit het beste is voor iedereen.
iedereen is niet zo belangrijk
het gaat meer om jou
en een beetje om haar
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_61066025
Veel succes. Heb je de mogelijkheid om daar weg te gaan? Bijvoorbeeld naar een andere afdeling of locatie? Draai je om en loop weg nu het nog kan...

Ik begrijp dat het moeilijk is als je gevoelens hebt voor iemand. Maar als ik jouw bericht lees krijg ik eerder het idee dat je verliefd bent op de spanning zelf en niet op jouw collega.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')