Klopt, eerst zegt ie: are you gay!? Toen lag ik al dubbel, zelfs de 4e keer dat ik die aflevering zag..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ross tegen Sandy, de male nanny.
Chandler na zijn solicitatie gesprek. Waar hij eerst zijn best doet om niet grappig te zijn (en dat lukt) en op het laatst het alsnog verkloot met zijn duty's.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:48 schreef Lyzio het volgende:
Call security, there's a crazy guy in the hall!
Oh jaquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:37 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Chandler na zijn solicitatie gesprek. Waar hij eerst zijn best doet om niet grappig te zijn (en dat lukt) en op het laatst het alsnog verkloot met zijn duty's.
er zijn er meer dan 1 hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Missy Goldberg is het meisje, de band weet ik niet.
Toen ze moest wachten op de verleidingsscene van Phoebe en Chandlerquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:54 schreef blessed19 het volgende:
waarom maakte monica de badkmer van joey en chandler schoon?
Die staat nog open, en het zijn er meerdere iddquote:Op zondag 24 augustus 2008 18:08 schreef TornadoDK het volgende:
Met welke meisje mochten ze volgens hun "pact" beiden niet mee uitgaan?
[/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:03 schreef Dos37 het volgende:
Nee joey als ie weet dat Ross met Chandlers moeder heeft gekust
(Y)quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:03 schreef Dos37 het volgende:
Nee joey als ie weet dat Ross met Chandlers moeder heeft gekust
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |