quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik ben hopeloos.
is het niet Richard die dat zegt?
paint dat eens!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:04 schreef Lyzio het volgende:
Het is dan ook een zinnetje dat veel mensen over het hoofd zien. Hij pakt ook nog even mooi die fles whiskey mee als ie over Joey's rug hangt
Ze maakt dan een lijstje met groenten ofzo! Weet alleen niet precies meer wat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:04 schreef Mangoworks2002 het volgende:
even een simpele:
Wat noemt Phoebe als ze geen staten wil opschrijven in Chandlers staten spellentje?
Selderij!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:19 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ze maakt dan een lijstje met groenten ofzo! Weet alleen niet precies meer wat.
magic 8 ballquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:34 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Selderij!
Hoe beslist Ross of hij wel of niet bij Emlily blijft?
Oh jaquote:
De Magic Eight Ball was het plan, maar die werkt nietquote:Hoe beslist Ross of hij wel of niet bij Emlily blijft?
Ze bekijken een video van de geboorte van een baby. Volgens mij was het die van Rachel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:38 schreef UncleSam het volgende:
Waar schrikken/verbazen deze twee Friends ze van?
[ afbeelding ]
Dat is met de quiz volgens mijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:38 schreef UncleSam het volgende:
Waar schrikken/verbazen deze twee Friends ze van?
[ afbeelding ]
Dacht ik eerst ook jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:41 schreef Lyzio het volgende:
Als de bets geraised worden?
The lightning round!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ze schrikken van een vraag van Ross...
Die van mij mag dichtquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij is in de war met mondspray?
Ja dat is m inderdaadquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:23 schreef Lyzio het volgende:
Dat was geen deodorant maar luchtverfrisser (als we het over hetzelfde hebben). Als hij zit te roken op kantoor. Hij heeft mondspray en luchtverfrisser. En op een gegeven moment verwisseld hij de twee spuitbussen. Ofja, hij verwisseld het kleine spuitbusje (mondverfrisser) voor de grote (luchtverfrisser).
Of we hebben het over totaal iets anders.
Rachel verteld haar vader inderdaad alles en legt tussen al het geratel door de telefoon neer en gaat met phoebe naar de bios.. De rest klopt...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:30 schreef Lyzio het volgende:
Klopt. Rachel's vader is aan de telefoon en Rachel (of Ross?) neemt op en bemerkt dat de man weer aan 't ratelen geslagen is en legt de telefoon op het keukenblad neer. Vervolgens komt Joey slaperig zijn kamer uit en hoort geluid uit de telefoon komen.
Hey! I do think about the consequences of my decisions!
Ik gok dat Ross dat tegen Chandler zegt, volgens mij als ze weer eens wat dames proberen te scorenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:31 schreef Lyzio het volgende:
Are you actually saying these words?
TOW the Bullies, Ross en Chandler durven niet meer naar Central Perk en drinken daarom oploskoffie wat niet helemaal wil mengen met waterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
"Stir and drink, stir and drink, never let it settle."
Als de "bullies" Chandler en Joey Ross uit het koffiehuis gepest hebben en ze zelf koffie gaan makenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:32 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Rachel verteld haar vader inderdaad alles en legt tussen al het geratel door de telefoon neer en gaat met phoebe naar de bios.. De rest klopt...
"Stir and drink, stir and drink, never let it settle."
Je hebt het helaas helemaal foutquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik gok dat Ross dat tegen Chandler zegt, volgens mij als ze weer eens wat dames proberen te scoren
Maar kan het helemaal fout hebben
Joey vind dat hij een nieuw loopje nodig heeft omdat hij al het zelfde loopt sinds de (basis?) school?quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Joey vind dat hij een nieuw loopje nodig heeft omdat hij al het zelfde loopt sinds de (basis?) school?
To repopulate the earth. Volgens Joey.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:40 schreef Mangoworks2002 het volgende:
over de we were on a break ruzie gesproken: waarom zitten er condooms in de doos?
Welnee, dit moet wel te herkennen zijn (niet door mij trouwensquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:11 schreef Lyzio het volgende:
Daar moet een hint bij, want zo kijkt Joey bijna altijd
Ik denk het niet, ik zie geen drumstel staanquote:Gokje. Hij ziet de spin die Phoebe hem gegeven heeft?
Rachel; ze pretendeert naar een spellingswedstrijd te zijn gegaan, maar eigenlijk is ze met Emma naar een "baby beautycontest" gegaan. Ze zegt dit tegen Ross trouwens.quote:
Heckles die al z'n zooi nalaat aan de 'noisy girls' (Rachel&Monica) toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:47 schreef Lyzio het volgende:
This was his final revenge!
Trekt ogen wijd open en doet Monica na:quote:
Het racen met de opwindpoppetjes op de 1e verjaardag van Emma?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:45 schreef ruud_fr het volgende:
"Come on Robot!"
klopt, om te bepalen wie weg mag en wie moet blijvenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Het racen met de opwindpoppetjes op de 1e verjaardag van Emma?
Over dat standje op/tegen het aanrecht denk ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeej, eindelijk!
Dad, I beg you to not finish that sentence.
Ross tegen z'n vader.. maar waar had Jack het over?
Ja, die klopt welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:43 schreef Lyzio het volgende:
Nee. Het gaat over Richard en zijn "twinky" in the city.
Oh ja, geweldigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, die klopt wel. Jack stelde voor dat Richard zijn auto eens mocht lenen en hij dan Monica dus
Juistquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja, die klopt wel. Jack stelde voor dat Richard zijn auto eens mocht lenen en hij dan Monica dus
Preciesquote:
Chandler tegen Richard tijdens tafelvoetbal. Joey noemt Richard 'dad', en dat vind Richard niet leuk, dus proberen ze het te redden door te doen alsof 'dad' een ander woord voor vriend isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:46 schreef Lyzio het volgende:
I even got some dads at work
Ik zal voorlopig weer in mezelf meedoenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:47 schreef Lyzio het volgende:
Goed werk Piles! Dismissed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |