abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:08:00 #251
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61108476
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
Boehoehoe kun je er niet tegen dat ik negatief doe over je koorknaapmaatjes. Huilebalk.
Mensen die nieuwe vrienden moeten zoeken omdat ze studeren SAD2k.
Gast, wat je ook zegt, met dat korte rokjes topic van je ben je gewoon echt niet meer serieus te nemen. Dus kom maar op met je vooroordelen over koorknapen en hockeysletjes (om je nog wat voer te geven; ik ben van 't weekend op hockeytoernooi geweest dus kom maar op met je cliches ), je bent en blijft gewoon triest.
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom ? Omdat ik studentenverenigingen, hun gewoontes en hun zielige leden afkraak ?
Afkraken prima, maar mensen AIDs enzo toewijzen is te sneu voor woorden.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_61108565
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

Gast, wat je ook zegt, met dat korte rokjes topic van je ben je gewoon echt niet meer serieus te nemen. Dus kom maar op met je vooroordelen over koorknapen en hockeysletjes (om je nog wat voer te geven; ik ben van 't weekend op hockeytoernooi geweest dus kom maar op met je cliches ), je bent en blijft gewoon triest.
[..]

Als dat het enige topic is waarom je me niet serieus neemt, prima. Ik ben hier ook niet voor de serieusheid eigenlijk

Oh je wil ook nog even aangeven dat je op een hockeyfeest bent geweest Mag ik je aanraken, succesvolle jongen
U MAD?
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:21:42 #253
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_61108816
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:07 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Waarom ? Omdat ik studentenverenigingen, hun gewoontes en hun zielige leden afkraak ?
Nee. Omdat je er geen verstand van hebt, er maar op los fantaseert en generaliseert (nog erger dan de gemiddelde fokker). En die SOA en Aids verhaaltjes op de vorige pagina zijn écht kansloos.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_61108918
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Boehoehoe kun je er niet tegen dat ik negatief doe over je koorknaapmaatjes. Huilebalk.
Mensen die nieuwe vrienden moeten zoeken omdat ze studeren SAD2k.
Gelukkig zijn er mensen die niet zijn zoals jij en die dus geen kluizenaar worden. Leuk hoor, studeren (voor velen in een onbekende stad) en vervolgens alleen maar op je kamer blijven hangen Hoezo is het leren kennen van nieuwe mensen opeens 'SAD2k?'

Oh en Boswachter, jij bent ook niet echt sociaal ingesteld volgens mij. Daar komt nog es bij dat je dus TOTAAL niet weet hoe het op een sociėteit eraan toe gaat.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:30:34 #255
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61109030
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:25 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Gelukkig zijn er mensen die niet zijn zoals jij en die dus geen kluizenaar worden. Leuk hoor, studeren (voor velen in een onbekende stad) en vervolgens alleen maar op je kamer blijven hangen Hoezo is het leren kennen van nieuwe mensen opeens 'SAD2k?'

Oh en Boswachter, jij bent ook niet echt sociaal ingesteld volgens mij. Daar komt nog es bij dat je dus TOTAAL niet weet hoe het op een sociėteit eraan toe gaat.
Kanker tog allemaal op man, je hoeft helemaal niet een fucking sneue studentenvereniging te joinen om nieuwe vrienden te maken. Zijn allemaal van die fucking kakkerts die allemaal met de RRRRRRRRRRRRRRRRRR prrrrrrraten en op hocley en zeilen zitten. Ze voelen zich zwaar verheven boven de andere studenten omdat ze een clubje hebben.

En even op die andere reactie: "Je hebt er toch geen last van dat ze op die studentenvereniging zitten?"

Jawel, daar heb ik wel last van. Want met hele groepen zijn ze fucking luidruchtig maar als ze in een eentje door de straat lopen zijn ze plotseling wel rustig. Edoch, hypocriet.
pi_61109072
quote:

[..]

(stukje schuingedrukt) : En waar baseer je dat op Prachtig, aannames doen op basis van internetgedrag

Jawel ik weet wel hoe het er bij een societeit aan toe gaat. Omdat ik zelf vaak zat in Nijmegen ben geweest in van die studentenhuizen en ook wel eens met wat van die paupergasten en wijven gepraat heb die erbij zaten.
En nee ik had daar tijdens mijn studietijd geen behoefte aan. Fijn elke dag op en neer met de trein
U MAD?
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:34:38 #257
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_61109130
Een spoorknor, of hoe noemen ze zulke studenten.
Tranquillo
pi_61109185
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:30 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Kanker tog allemaal op man, je hoeft helemaal niet een fucking sneue studentenvereniging te joinen om nieuwe vrienden te maken. Zijn allemaal van die fucking kakkerts die allemaal met de RRRRRRRRRRRRRRRRRR prrrrrrraten en op hocley en zeilen zitten. Ze voelen zich zwaar verheven boven de andere studenten omdat ze een clubje hebben.

En even op die andere reactie: "Je hebt er toch geen last van dat ze op die studentenvereniging zitten?"

Jawel, daar heb ik wel last van. Want met hele groepen zijn ze fucking luidruchtig maar als ze in een eentje door de straat lopen zijn ze plotseling wel rustig. Edoch, hypocriet.
Precies. Groepsgedrag. Ik zal het even voordoen door de hand van een voorbeeld

Persoon A drinkt water omdat hij penspijn heeft. Persoon A zit bij een studentenvereniging.
Persoon B drinkt bier. Persoon B is de leider ( ) van de studentenvereniging.

Persoon B sommeert Persoon A bier te drinken, anders moet Persoon A de hele avond gaan dweilen in de volle sociteitskroeg.

Persoon A: Ok

Persoon A = eerstejaars. Persoon A mag gekleineerd worden en Persoon A accepteert dat.

Dat dus. Zielige josti's. De eerste de beste die mij commandeerde om wat te drinken waar ik geen zin in had en die me dan ook nog sommeerde het te doen anders zouden er consequenties volgen veegde ik zo door de raam van de kroeg heen. Boerenhoekstijl, jeweetz.
U MAD?
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:37:31 #259
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_61109222
quote:

[..]

Vreemd he, dat ze het gezellig hebben bij hun studentenvereniging en vrienden? Dat ken jij natuurlijk niet, omdat jij heel de dag in je eentje achter de computer zit.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:38:53 #260
120139 freiss
pi_61109254
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

(stukje schuingedrukt) : En waar baseer je dat op Prachtig, aannames doen op basis van internetgedrag

Jawel ik weet wel hoe het er bij een societeit aan toe gaat. Omdat ik zelf vaak zat in Nijmegen ben geweest in van die studentenhuizen en ook wel eens met wat van die paupergasten en wijven gepraat heb die erbij zaten.
En nee ik had daar tijdens mijn studietijd geen behoefte aan. Fijn elke dag op en neer met de trein
Nijmegen . Ja, dat is representatief.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_61109320
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:38 schreef freiss het volgende:

[..]

Nijmegen . Ja, dat is representatief.
Volgens mij toch een van de grotere studentensteden van NL hoor
En wat wil je nou zeggen: Dat ik dat alleen kan "proeven" in DE studentenstad van Nederland. Dat DE studentenstad van NL ook representatief is voor alle steden.

OMG. Cissy.
U MAD?
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:43:19 #262
120139 freiss
pi_61109370
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:40 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Volgens mij toch een van de grotere studentensteden van NL hoor
En wat wil je nou zeggen: Dat ik dat alleen kan "proeven" in DE studentenstad van Nederland. Dat DE studentenstad van NL ook representatief is voor alle steden.

OMG. Cissy.
Het was al duidelijk dat je een mongool bent, dat hoef je niet nog een keer te bevestigen
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_61109382
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef freiss het volgende:
Vreemd he, dat ze het gezellig hebben bij hun studentenvereniging en vrienden?
Vrienden zijn voor mij persoonlijk mensen met wie je al lange tijd een band hebt, meestal uit je eigen omgeving.

En niet vrienden die je vrienden noemt omdat ze je opdrachten opleggen en omdat ze bier met je drinken om stoer te doen en het woord "student" hoog te houden. Want studenten zijn zuiplappen. Althans dat willen ze ons doen denken. Vandaar dat ik ook hoop dat er tal van alcoholisten komen door dat gedrag Mag het ? Ja. Want we leven in een vrij land. En iedere andere Nederland die zoveel zoop naast zijn werk wordt alcoholist genoemd en wordt uit de maatschappij gekickt. Maar nu is het leuk en is het omwille van een imago. Dat vind ik ziek, scheef en krom.
U MAD?
pi_61109415
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:43 schreef freiss het volgende:

[..]

Het was al duidelijk dat je een mongool bent, dat hoef je niet nog een keer te bevestigen
Oehoe. Auw.
U MAD?
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:47:55 #265
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61109477
quote:
Nee, ik denk dat zei zich vooral ver verheven voelen boven aso's als jij. Hier in Utrecht gaat het allemaal prima samen, of je nu bij Veri, Unitas, 't Corps, USHC, Triton, Orca of waar dan ook bij zit. Toevallig zijn het alleen die internethelden die overal ziektes als aids en kanker bij moeten slepen om hun woorden kracht bij te zetten.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:50:00 #266
120139 freiss
pi_61109526
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Vrienden zijn voor mij persoonlijk mensen met wie je al lange tijd een band hebt, meestal uit je eigen omgeving.
Dus jij kan geen nieuwe vrienden maken?
quote:
En niet vrienden die je vrienden noemt omdat ze je opdrachten opleggen en omdat ze bier met je drinken om stoer te doen en het woord "student" hoog te houden. Want studenten zijn zuiplappen. Althans dat willen ze ons doen denken. Vandaar dat ik ook hoop dat er tal van alcoholisten komen door dat gedrag Mag het ? Ja. Want we leven in een vrij land. En iedere andere Nederland die zoveel zoop naast zijn werk wordt alcoholist genoemd en wordt uit de maatschappij gekickt. Maar nu is het leuk en is het omwille van een imago. Dat vind ik ziek, scheef en krom.
Jij weet ook echt hoe het gaat he.

Je 'vrienden' leggen je helemaal geen opdrachten op. Ze drinken geen bier met je om stoer te doen. Je weet helemaal niets van hoe het er aan toe gaat, maar vormt toch een oordeel. Je begrijpt het gewoon niet.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_61109575
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop dat alle studentenverenigingen bolwerken van SOA's en AIDS zijn en dat ze zichzelf uitroeien. En dat over 10 jaar al die topbestuurders van bedrijven dood neervallen en dat de harde werkers die in hun studententijd geld verdienden door bij te klussen bij de Appie en de groenvoorzieining al deze plaatsen gaan opvullen.
Want gasten die tijd hebben voor studentenverenigingen zijn van die door hun ouders gesponsorde knakenkneuzen. Stoer doen met hun 10 euroflap in de "societeit" . En al die kansloze dikke hockeysletten maar
En omdat ze zich schamen voor hun bloemkolen op de leuter moeten die doktertjes zichzelf maar gaan helpen met zalfjes van kruidenboter en tinner, omdat ze bang zijn dat ze straks een dokter krijgen die eerst hun stagebegeleider was

Wat bij jij een sneu mannetje. Mensen doodverwensen waar jij gewoon ontzettend jaloers op bent. Ontken het maar niet, want de vertaling van jouw post is gewoon:

Ik wou dat ik ook populair was en dat ik geld had. Dat ik met vrienden in de kroeg kon hangen en dat meisjes mij interessant zouden vinden. Dat ik later ook een topfunctie kon krijgen of als arts aan de slag kan. Maar helaas sta ik bij mijn ouders in het dorp vakken te vullen en probeer ik mijn oude middelbareschool vrienden te verhinderen ergens lid te worden. Stel je voor zij gaan door met hun leven en ik blijf alleen achter in mijn dorpje met mijn ouders. Gelukkig is het weer zomer en kan ik buiten rond lopen en proberen onder de rokjes van fietsende meisjes te kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door ssebass op 25-08-2008 13:59:17 ]
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:52:39 #268
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61109577
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Persoon A drinkt water omdat hij penspijn heeft. Persoon A zit bij een studentenvereniging.
Persoon B drinkt bier. Persoon B is de leider ( ) van de studentenvereniging.

Persoon B sommeert Persoon A bier te drinken, anders moet Persoon A de hele avond gaan dweilen in de volle sociteitskroeg.

Persoon A: Ok

Persoon A = eerstejaars. Persoon A mag gekleineerd worden en Persoon A accepteert dat.

Dat dus. Zielige josti's. De eerste de beste die mij commandeerde om wat te drinken waar ik geen zin in had en die me dan ook nog sommeerde het te doen anders zouden er consequenties volgen veegde ik zo door de raam van de kroeg heen. Boerenhoekstijl, jeweetz.
Ja, en dat verzin je dus gewoon, want dat gebeurt niet, of hoogstens sporadisch. het gebeurt heel regelmatig dat mensen ziek worden tijdens de intro (combinatie van spanning en weinig slaap) en die worden gewoon goed opgevangen.

Dit soort verhalen zijn gewoon van die via via dingen die iedere keer een beetje aangedikt worden. In ons team krijg je ook te horen dat je een homo bent omdat je een biertje afslaat. Maar daar zit gewoon 0 druk achter, wij zijn namelijk niet zo homofoob dat we dat soort dingen serieus nemen. Kan me voorstellen dat iemand die dat niet snap dat aanziet als 'druk' ofzo, maar da's gewoon grote onzin.
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ja, je zult ook eens nieuwe vrienden maken.
pi_61109600
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:50 schreef freiss het volgende:

[..]

[..]

Je 'vrienden' leggen je helemaal geen opdrachten op. Ze drinken geen bier met je om stoer te doen. Je weet helemaal niets van hoe het er aan toe gaat, maar vormt toch een oordeel. Je begrijpt het gewoon niet.
Ik denk dat jij de_bsowachter niet begrijpt.

Hij heeft gewoon iets tegen het klapjosti effect wat een studenten vereniging met zich mee KAN (hoeft niet) brengen.
pi_61109620
quote:
Dus toen je naar de kleuterschool ging, speelde je alleen met je moederkoek.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  maandag 25 augustus 2008 @ 13:55:05 #271
120139 freiss
pi_61109637
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:53 schreef von_manstein het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de_bsowachter niet begrijpt.

Hij heeft gewoon iets tegen het klapjosti effect wat een studenten vereniging met zich mee KAN (hoeft niet) brengen.
Klapjosti's zijn overal, dat heeft niets te maken met een studentenvereniging. Bewijsstuk A: de_boswachter.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_61109792
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:08 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Ah hockeytoernooien ook zoiets moois. Ik moet zeggen dat de jeugd toernooien nog veel extremer zijn dan de senioren. Bij welke club hockey je, ik zie namelijk dat je ook in Utrecht woont.
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:08:12 #273
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61109990
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:01 schreef ssebass het volgende:
Ah hockeytoernooien ook zoiets moois. Ik moet zeggen dat de jeugd toernooien nog veel extremer zijn dan de senioren. Bij welke club hockey je, ik zie namelijk dat je ook in Utrecht woont.
Kampong, dit weekend naar Kombek ('t Stichtse) geweest, erg goed toernooi. Vrijdagavond was nogal tam, maar zaterdag stond het goed vol. De wedstrijden waren ook leuk, hoewel we wel alles verloren hebben. Onze taktiek was om met een team van 9 man bij de dames invallers te regelen
pi_61109992
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:50 schreef freiss het volgende:

[..]

[..]

Jawel hoor. Maar mijn beste maten zijn gasten die ik al jaren ken en niet een paar sneue sukkels die je leert kennen aan de tap en die een houdbaarheidsdatum hebben van +- 6 jaar. Met mijn maten ga ik al jaren om, deel je dingen mee, en niet alleen de hockeysletjes die af en toe de kroeg binnenkomen zoals bij die studentenkneuzen.
En laten we eerlijk zijn: Dat soort societeiten is puur een goedmakertje om wat je thuis niet hebt. Vrienden maken die je thuis nooit vinden kon.

Ach verdedig je clubje nou maar. Over een paar jaar als je getrouwd ben en je geen vrienden meer hebt waar je naartoe kunt omdat je uberhaupt niet weet wat van ze terecht is gekomen denk je nog wel eens aan dit topic.
U MAD?
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:10:12 #275
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61110044
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:08 schreef de_boswachter het volgende:
Jawel hoor. Maar mijn beste maten .
Haha. Maten. Te homofoob om een kerel een vriend te noemen

Gast, ga maar lekker met je 'maten' van een afstandje naar die 'hockeysletjes' zitten staren. Ga ik er wel ff een praatje mee maken
pi_61110053
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:52 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ja, en dat verzin je dus gewoon, want dat gebeurt niet, of hoogstens sporadisch. het gebeurt heel regelmatig dat mensen ziek worden tijdens de intro (combinatie van spanning en weinig slaap) en die worden gewoon goed opgevangen.

Dit soort verhalen zijn gewoon van die via via dingen die iedere keer een beetje aangedikt worden. In ons team krijg je ook te horen dat je een homo bent omdat je een biertje afslaat. Maar daar zit gewoon 0 druk achter, wij zijn namelijk niet zo homofoob dat we dat soort dingen serieus nemen. Kan me voorstellen dat iemand die dat niet snap dat aanziet als 'druk' ofzo, maar da's gewoon grote onzin.
[..]

Ja, je zult ook eens nieuwe vrienden maken.
Lekker tegenstrijdig ook. Daarom hoor je ook zo vaak in de media dat ontgroeningen etc. uit de hand zijn gelopen. En ik lach daarmee. Want die kneuzen die dan in het ziekenhuis verdienen het. Toch ? Of niet dan ? Ze laten zich vrijwillig pijnigen om bij een sneu clubje studentjes te komen, en dan is het boehoehoe wanneer ze een bijna dood ervaring hebben.

Ach kom nou. Er is zeker groepsdruk daar, maak je mij niet wijs.
U MAD?
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:10:43 #277
140267 Thealexfiles
Completely Useless
pi_61110056
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

-Geweldig voorbeeld-
Zit je nou te trollen of meen je dit nu serieus Ik krijg nu steeds meer de indruk dat je gewoon zit te trollen omdat je er echt 0,0 verstand danwel realiteitsbesef van hebt. Je baseert je kennis op vage films en sterke kroegverhalen. Sommige verpauperde verenigingen zullen dit beleid wel hanteren, maar het is de absolute minderheid. Er zijn ook gewoon sportverenigingen voor studenten, en bij de meeste verenigingen is het gewoon een gezellige wekelijkse borrel zonder kansloze praktijken. Veel verenigingen adverteren ook met: 'geen ontgroening' (ja ik heb die foldertjes gezien ) Dus ik snap echt niet waar je het over hebt.
It takes a red headed woman
To get a dirty job done
pi_61110103
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:10 schreef Catbert het volgende:

[..]

Haha. Maten. Te homofoob om een kerel een vriend te noemen

Gast, ga maar lekker met je 'maten' van een afstandje naar die 'hockeysletjes' zitten staren. Ga ik er wel ff een praatje mee maken
maten/vrienden. Volgens mij staat het op dezelfde bladzijde van het woordenboek hoor.
Had je maar niet zoveel moeten zuipen de afgelopen jaren. Dan waren die hersencellen van je niet zo snel afgestorven en had je dit wel geweten

Ohja: Ik hoef geen hockeysletjes. Ik krijg meiden die zich niet elk weekend door 10 kerels laten volblaffen. Over status gesproken
U MAD?
pi_61110140
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:10 schreef Thealexfiles het volgende:

[..]

Zit je nou te trollen of meen je dit nu serieus Ik krijg nu steeds meer de indruk dat je gewoon zit te trollen omdat je er echt 0,0 verstand danwel realiteitsbesef van hebt. Je baseert je kennis op vage films en sterke kroegverhalen. Sommige verpauperde verenigingen zullen dit beleid wel hanteren, maar het is de absolute minderheid. Er zijn ook gewoon sportverenigingen voor studenten, en bij de meeste verenigingen is het gewoon een gezellige wekelijkse borrel zonder kansloze praktijken. Veel verenigingen adverteren ook met: 'geen ontgroening' (ja ik heb die foldertjes gezien ) Dus ik snap echt niet waar je het over hebt.
Geen ontgroening betekend echter niet dat er geen ontgroening is.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_61110188
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:10 schreef Thealexfiles het volgende:

[..]

1: ik probeer de discussie levendig te houden
2: ik meen dit bloedserieus. Ik heb een hekel aan studenten die het woord student profileren als asociale zuiplap. De mensen die in studentenverenigingen zaten haalde je er zo uit op school. Vreselijk irritante figuren die meenden dat wanneer ze bij een sv zaten ze zich ook op dusdanige manier konden profileren op school en vooral: Dat ze meer waren dan de rest. Terwijl ze in hun opgegroeide hometown zielige misdienaars of i.d. waren ws.
U MAD?
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:19:36 #281
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61110253
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker tegenstrijdig ook. Daarom hoor je ook zo vaak in de media dat ontgroeningen etc. uit de hand zijn gelopen.
De media snappen het verschil tussen een verenigings en een huisintroductie niet, en dan krijg je verhalen dat in groningen een gozer zichzelf kapot heeft moeten drinken om bij een vereniging te moeten.

Ik heb een vriendin gehad die aan de HvJ in Utrecht Journalistiek heeft gedaan. Die mensen daar hebben ongeveer dezelfde houding t.o.v. verenigingen als jij hier tentoonspreidt, dus nee, wat er in 'de krant' (en kom me er niet mee aan dat je het in de Telegraaf of erger hebt gelezen) staat klopt in de meeste gevallen niet.

Excessen zijn er altijd, overal, zoals bij die pubers die gaan comazuipen. Maar dat heeft gewoon niks te maken met studentenverenigingen.
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
1: ik probeer de discussie levendig te houden
Met doodsverwensingen? Hoe levendig? Het enige wat je bewerkstelligt, is overkomen als een enorm trieste rukker. Je rokjestopic heeft daar een hoop aan bijgedragen.
quote:
2: ik meen dit bloedserieus. Ik heb een hekel aan studenten die het woord student profileren als asociale zuiplap. De mensen die in studentenverenigingen zaten haalde je er zo uit op school. Vreselijk irritante figuren die meenden dat wanneer ze bij een sv zaten ze zich ook op dusdanige manier konden profileren op school en vooral: Dat ze meer waren dan de rest. Terwijl ze in hun opgegroeide hometown zielige misdienaars of i.d. waren ws.
Ja, en omdat een triest ventje belangrijk voelt op 'school' (HBO kennelijk?), zijn alle verenigingsleden zo? Ik ken er zelf heel veel, vooral via hockey, de dingen die jij hier verteld zijn gewoon onzin. Pure stemmingmakerij. Als je het er maar dik genoeg bovenop legt, denken mensen dat er misschien wel iets van waar moet zijn nietwaar?
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:12 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja: Ik hoef geen hockeysletjes. Ik krijg meiden die zich niet elk weekend door 10 kerels laten volblaffen. Over status gesproken

Lekker makkelijk he, iets onbereikbaars afzeiken. Je zou toch eens toe moeten geven dat je een sportieve vrouw met een leuk koppie en een mooi lichaam wel ziet zitten. Misschien moet je eens met die meiden gaan praten, zul je zien dat ze een stuk kieskeuriger zijn dan de gemiddelde Patricia, Linda of Britney.

[ Bericht 51% gewijzigd door Catbert op 25-08-2008 14:26:49 ]
pi_61110320
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:19 schreef Catbert het volgende:

[..]

De media snappen het verschil tussen een verenigings en een huisintroductie niet, en dan krijg je verhalen dat in groningen een gozer zichzelf kapot heeft moeten drinken om bij een vereniging te moeten.

Ik heb een vriendin gehad die aan de HvJ in Utrecht Journalistiek heeft gedaan. Die mensen daar hebben ongeveer dezelfde houding t.o.v. verenigingen als jij hier tentoonspreidt, dus nee, wat er in 'de krant' (en kom me er niet mee aan dat je het in de Telegraaf of erger hebt gelezen) staat klopt in de meeste gevallen niet.

Excessen zijn er altijd, overal, zoals bij die pubers die gaan comazuipen. Maar dat heeft gewoon niks te maken met studentenverenigingen.
Even serieus:

Ik kijk bijvoorbeeld Koninginnedag op TV. Wat zie je dan als ze het hebben over studentenverenigingen: Een paar krullebollen in pak en dito kekke stropdas (met kleurtje van hun vereniging !!!11) die losjes met 1 hand in de broek en in de andere hand een pilsje in de hand bier en tieten staan te schallen naar Maxima en consorten.

En dat het bij alle verenigingen er niet zo aan toe gaat ok. Dat snap ik ook. Ik vind een gele Ferrari ook oerlelijk. Dat wil niet zeggen dat ik nu de kleur geel kut vind.
U MAD?
pi_61110404
quote:

[..]

Verdoe je tijd hier niet, joh. Zet lekker een Skihut CD op en zwaai je pils in de rondte samen met je hockey-matties. Zorg gelijk ook dat je genoeg gel in je haar hebt, is belangrijk voor de chickies, jeweets.
Ron Paul 2012
pi_61110458
Edit: Opsodemieteren.

[ Bericht 93% gewijzigd door de_boswachter op 25-08-2008 15:15:44 ]
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:30:56 #285
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61110471
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kijk bijvoorbeeld Koninginnedag op TV. Wat zie je dan als ze het hebben over studentenverenigingen: Een paar krullebollen in pak en dito kekke stropdas (met kleurtje van hun vereniging !!!11) die losjes met 1 hand in de broek en in de andere hand een pilsje in de hand bier en tieten staan te schallen naar Maxima en consorten.
Je ziet een klein clubje corpsballen en die zijn dan meteen representief voor alle studentenverenigingen? Gaat het er niet bij je in dat van die duizenden mensen in Utrecht die bij puur de studentenverenigingen zitten (dus studenten-sportverenigingen niet meegeteld) er misschien toch wel een meerderheid niet zo over-the-top ballerig is? Sowieso zitten de meeste studenten bij de niet-corporale verenigingen (da's waar alle kouwe-kak zit), en zelfs bij het USC bijvoorbeeld zitten over het algemeen relaxte lui. Een paar schreeuwerige eikels, tja, die heb je overal.

Edit: Ge-edite quote verwijderd.

[ Bericht 18% gewijzigd door de_boswachter op 25-08-2008 14:51:35 ]
  maandag 25 augustus 2008 @ 14:57:10 #286
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61111163
Koninginnedag op TV kijken.

Ik ben zelf lid, en ken GENOEG mensen die geen lid zijn, maar ik herken die overdreven frustratie van bepaalde lui hier helemaal niet.
De_Boswachter, bijvoorbeeld, wat laat hij zich kennen zeg.

Zoals hij tekeer gaat, lijkt me toch dat er iets mis moet zijn gegaan ooit. Is het natuurlijk ook, als je de hele tijd bij papa en mama hebt gewoond en nog steeds elke avond met je 'maten' die ook in hetzelfde boerengehucht zijn blijven wonen moet optrekken.

Haha, maargoed, ik vermaak me uitstekend met sommige reacties, dus ga door.
Gourmetten of steengrillen?
pi_61111262
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 14:57 schreef Silenus het volgende:
Koninginnedag op TV kijken.

Ik ben zelf lid, en ken GENOEG mensen die geen lid zijn, maar ik herken die overdreven frustratie van bepaalde lui hier helemaal niet.
De_Boswachter, bijvoorbeeld, wat laat hij zich kennen zeg.

Zoals hij tekeer gaat, lijkt me toch dat er iets mis moet zijn gegaan ooit. Is het natuurlijk ook, als je de hele tijd bij papa en mama hebt gewoond en nog steeds elke avond met je 'maten' die ook in hetzelfde boerengehucht zijn blijven wonen moet optrekken.

Haha, maargoed, ik vermaak me uitstekend met sommige reacties, dus ga door.
Jij doet gelukkig niet aan vooroordelen. Er moet bij jou dus ook ooit iets mis zijn gegaan. Is het natuurlijk ook, als je de hele tijd omgaat met kansloze nep-high-society-gasten. Dan voel je je al snel verheven boven het normale volk.
U MAD?
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:03:23 #288
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61111319
Haha, ik voel me helemaal niet verheven boven het 'normale volk'. Ik denk niet eens in termen van 'normaal volk' of niet. Zoals k al zei, heb ik ook veel kennissen en vrienden buiten m'n studentenvereniging. Ook vrienden uit de plaats waar ik op de middelbare school heb gezeten. (Oh wacht, dat kan volgens jou natuurlijk helemaal niet want we zijn allemaal contactgestoord)

Ik voel me wel verheven boven jou uiteraard, ik denk dat iedereen die een beetje normaal na kan denken dat wel doet.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:06:56 #289
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_61111392
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef freiss het volgende:

[..]

Vreemd he, dat ze het gezellig hebben bij hun studentenvereniging en vrienden? Dat ken jij natuurlijk niet, omdat jij heel de dag in je eentje achter de computer zit.
Waar baseer je dat op.

Edit: Ik edit even je scheldpartij met ziektes erin

[ Bericht 11% gewijzigd door de_boswachter op 25-08-2008 15:21:21 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 25 augustus 2008 @ 15:07:30 #290
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_61111404
Even tvp.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:07:47 #291
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_61111413
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Even tvp.
handig, 1 blz voor het einde
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:10:30 #292
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61111488
Triest hoor, delen van m'n reply veranderen

Kun je me precies vertellen wat je verwijderd hebt? Want ik pas teksten waarop ik reageer absoluut NIET aan. Je krijgt een lading shit over je heen omdat je op een belachelijke manier reageert, en gaat dan je mod-rechten gebruiken om dingen aan te passen.

Triestheid

Oh my, ik zie net pas dat "De_Boswachter" gewoon "-Sandstorm-" is, hoe ze een idioot als jij mod hebben kunnen maken is me een raadsel.
pi_61111680
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:10 schreef Catbert het volgende:
Triest hoor, delen van m'n reply veranderen

Kun je me precies vertellen wat je verwijderd hebt? Want ik pas teksten waarop ik reageer absoluut NIET aan. Je krijgt een lading shit over je heen omdat je op een belachelijke manier reageert, en gaat dan je mod-rechten gebruiken om dingen aan te passen.

Triestheid

Oh my, ik zie net pas dat "De_Boswachter" gewoon "-Sandstorm-" is, hoe ze een idioot als jij mod hebben kunnen maken is me een raadsel.
Kun je ook lezen ? Ik heb die quote die jij daar in je bericht had staan verwijderd, met de reactie daarop. Aangezien die quote ge-edit is door mij. Moet ik je PMen wat je ge-quote had (dus wat ik verwijderd heb).
En wat je over mij denkt is je goed recht
U MAD?
pi_61111699
Valt mij ook op dat de mensen die hier de studentenverenigingen afzeiken alle soorten scheldwoorden gebruiken tot zelfs doodverwensingen. Jullie laten je echt kennen. Wie is er nu ongenuanceerd en generaliserend. Net of mensen die lid zijn geen vrienden buiten de vereniging hebben. Goed topic om te laten zien dat jullie erg kortzichtig zijn. Mensen betichten van kwalen die je zelf hebt.
pi_61111738
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:06 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op, lelijke kankerknaap

[ afbeelding ]
hey, krullen, bier, stropdas in de kleur van de vereniging en een kostuum aan.
Komt me bekend voor Volgens mij had ik het daar net nog over niet ?
U MAD?
pi_61111743
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Kun je ook lezen ? Ik heb die quote die jij daar in je bericht had staan verwijderd, met de reactie daarop. Aangezien die quote ge-edit is door mij. Moet ik je PMen wat je ge-quote had (dus wat ik verwijderd heb).
En wat je over mij denkt is je goed recht
Net als ik denk dat het niet erger kan krijg je het weer voor elkaar om jezelf nog triester te maken.
pi_61111779
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:20 schreef ssebass het volgende:

[..]

Net als ik denk dat het niet erger kan krijg je het weer voor elkaar om jezelf nog triester te maken.
Want ?
U MAD?
pi_61111874
boswachter.. ik vond je best wel tof maar je zet jezelf behoorlijk te kijk hier.. josti

En nee, ben geen lid van een vereniging.
  maandag 25 augustus 2008 @ 15:27:05 #299
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_61111910
quote:
Op maandag 25 augustus 2008 15:20 schreef ssebass het volgende:
Nevermind, had z'n reply verkeerd geinterpreteerd, las het alsof hij het had verwijderd omdat ik een quote had aangepast.
pi_61111956
quote:

[..]

Ten eerste mag je zelf kanker hebben, ik ben daar niet zo'n fan van.

Ten tweede, over de 'fucking kakkerts die allemaal met de RRRRRRRRRRRRR prrrrrraten en op hockey en zeilen zitten'. Ja, er zijn sommigen die zo praten maar het overgrote deel absoluut niet. Dat is dus al het eerste bewijs dat je totaal niet weet wat er op een sociėteit gaande is.

Dat je last heb van een studentenvereniging is inderdaad vervelend voor je (dat bedoel ik niet sarcastisch) maar je kunt evengoed last hebben van de kermis of van buren die een feest geven.

En dan was er iemand die het had over Persoon A en Persoon B en dat de ene de ander sommeert bier te drinken. Voor die persoon heb ik 1 smiley:
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')