Daar ben ik het ook mee eens, corpsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
leuk
Mja maar zoals bij het corps enz dat je voor de ouderejaars bier moet gaan betalen als 1e jaars zijndedaar kan je het toch bijna niet meer mee eens zijn dan dat dat sneu is
Het topic is ook helemaal niet generaliserend ofzo hé?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee maar dit topic gaat juist over die verenigingen waar het wél zo is
Heel fok is generaliseren dus dat is een beetje kort door de bocht hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:17 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het topic is ook helemaal niet generaliserend ofzo hé?
Nee, omdat je niet bij een studentenvereniging zit. Je zit bij een studenten sportvereniging. Met de nadruk op dat laatste, want daar draait het om bij jouw vereniging.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:56 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Naja, dit heeft toch geen zin zo.
Wat hebben sommige mensen toch een lieve vooroorlogse vooroordelenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
leuk
Mja maar zoals bij het corps enz dat je voor de ouderejaars bier moet gaan betalen als 1e jaars zijndedaar kan je het toch bijna niet meer mee eens zijn dan dat dat sneu is
Wil je soms gaan ontkennen dat het nu nog zo isquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:53 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Nee, omdat je niet bij een studentenvereniging zit. Je zit bij een studenten sportvereniging. Met de nadruk op dat laatste, want daar draait het om bij jouw vereniging.
[..]
Wat hebben sommige mensen toch een lieve vooroorlogse vooroordelen![]()
En dat weet jij beter dan ik omdat?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:53 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Nee, omdat je niet bij een studentenvereniging zit. Je zit bij een studenten sportvereniging. Met de nadruk op dat laatste, want daar draait het om bij jouw vereniging.
Het klopt dat ook gewoon niet. Tenminste, bij mij niet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
leuk
Waar is dat zo dan? jaar rekening ken ik wel, dat je dus met je hele jaar(of jaarclub) op 1 rekening drinkt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:03 schreef Dribbel_ het volgende:
leuk
maar ech leuke gezellige studentenverenigingen zijn nauwelijks te vinden....quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 22:15 schreef rood_verzet het volgende:
Niet bij elke studentenverenigingen zijn ontgroeningen en niet elke studentenvereniging is het (wannabe) corps
dscDelftquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:29 schreef Freeling het volgende:
[..]
Waar is dat zo dan? jaar rekening ken ik wel, dat je dus met je hele jaar(of jaarclub) op 1 rekening drinkt.
Maar voor de ouderejaars betalen? misschien op 1 avond in het jaar ofzo, maar altijd voor ouderejaars moete betalen is natuurlijk onzin..
Leuk al die fabeltjes die de wereld in geholpen worden.
Ik kan je uit zeer goede bron vertellen dat dat toch echt niet zo is.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dscDelft
Projectgenootje van me paar jaar terug zat erbij en die zat daarover te kankeren en nog meer allemaal kinderachtig gezeik
En waar komt die meerwaarde van die bron dan vandaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:20 schreef freiss het volgende:
[..]
Ik kan je uit zeer goede bron vertellen dat dat toch echt niet zo is.
...wat ook al een best sneu iets is eigenlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:29 schreef Freeling het volgende:
jaar rekening ken ik wel, dat je dus met je hele jaar(of jaarclub) op 1 rekening drinkt.
idd min of meer verplichting om je te pletter te zuipenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
...wat ook al een best sneu iets is eigenlijk
Nogmaals, waar heb je in godsnaam gestudeerd?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:57 schreef Becherovka het volgende:
[..]
Ik noem je bekrompen. Dat je jezelf zonder gêne een generalist noemt is niet mijn probleem, daar spreek je je ouders maar op aan.
Een voetbalvereniging is heel iets anders dan een studentenvereniging.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:28 schreef maartenducrot het volgende:
Het is toch logisch dat er verplichtingen zijn? Als je bij een voetbalvereniging bent en je komt bij een wedstrijd niet opdagen is dat ook erg lullig voor je team, bij elke vereniging zijn er verplichtingen.
Ben overigens niet lid van een studentenvereniging,
Als je een cursus volgt in lutjebroek misschien niet, maar in de studentensteden zijn er genoeg leuke verenigingen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:04 schreef rockdahouse het volgende:
maar ech leuke gezellige studentenverenigingen zijn nauwelijks te vinden....
Gave mod ben jij man.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
-kansloos doodsverwensings-verhaal-
Waarbijquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:00 schreef Apropos het volgende:
Moet ik er een zuidelijk accent bij denken?
Ik krijg wel een beetje een warm gevoel in mn broekje van zo'n indrukwekkend relaas.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Thanks. Voel je je nu ook in je kruis getast na mijn zielsverlichting ?
Geil !quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:07 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik krijg wel een beetje een warm gevoel in mn broekje van zo'n indrukwekkend relaas.
Helaas ben ik geen 'geil hockeysletje' maar een brallende kansloze studentenvereniging kneus. Jammer.quote:
Jij bent echt een mongoolquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop dat alle studentenverenigingen bolwerken van SOA's en AIDS zijn en dat ze zichzelf uitroeien. En dat over 10 jaar al die topbestuurders van bedrijven dood neervallen en dat de harde werkers die in hun studententijd geld verdienden door bij te klussen bij de Appie en de groenvoorzieining al deze plaatsen gaan opvullen.
Want gasten die tijd hebben voor studentenverenigingen zijn van die door hun ouders gesponsorde knakenkneuzen. Stoer doen met hun 10 euroflap in de "societeit" . En al die kansloze dikke hockeysletten maar![]()
![]()
![]()
![]()
En omdat ze zich schamen voor hun bloemkolen op de leuter moeten die doktertjes zichzelf maar gaan helpen met zalfjes van kruidenboter en tinner, omdat ze bang zijn dat ze straks een dokter krijgen die eerst hun stagebegeleider was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen die het verschil niet weten tussen een introductieweek en een ontgroeningquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:24 schreef von_manstein het volgende:
Afgelopen week was het in Tilburg ook weer raak.
Ik vraag me toch af wat het nut is van die belachelijke ontgroening die sommige verenigingen er op nahouden.
En wie verzint die dingen?
De introductieweek wordt gewoon door de universiteiten en HBO's georganiseerd om de nieuwelingen de stad, de plaatselijke activiteiten en de medestudenten te leren kennen. Daar zitten allerlei vrijwillige spellen bij ja, waarbij je soms vies wordt als je er graag aan meedoet. Totaal anders dan ontgroening dus.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:27 schreef Pappie_Culo het volgende:
Introductie is met 'leuke' activiteiten toch?
Uhuh vrijwillig ja. Zoals alles bij die kneuzen "vrijwillig" is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:36 schreef Pool het volgende:
[..]
De introductieweek wordt gewoon door de universiteiten en HBO's georganiseerd om de nieuwelingen de stad, de plaatselijke activiteiten en de medestudenten te leren kennen. Daar zitten allerlei vrijwillige spellen bij ja, waarbij je soms vies wordt als je er graag aan meedoet. Totaal anders dan ontgroening dus.
Amen. Nu kan er wel een slotje op dit topic toch.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:44 schreef PDOA het volgende:
Corpsballen en corpssletten zijn allemaal alcoholisten en hoeren. Ze zouden de samenleving een plezier doen door met een blok beton aan hun been de gracht in te springen. Zoiets scheelt de belastingbetaler (studenten + drank = vernielingen en zinloos geweld, welke weer op de argeloze burger wordt verhaald) en de overheid een hoop geld wat dat tuig verkwanselt per jaar.
Gast, echtquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ook die ontgroeningen. Moet je komkommers gaan pijpen en whatever. En als je dat niet doet moet je de opperstudentenbaas pijpen en dat soort ongein.
Wat verwacht je van een nerd die dit soort topics maakt:quote:
Ben een MBOer die HBO in de avond heeft gedaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:27 schreef freiss het volgende:
[..]
Mensen die het verschil niet weten tussen een introductieweek en een ontgroening
Haha klopt. ik wist al langer dat de_boswachter eigenlijk in het Pieter Baan Centrum thuis hoortquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gast, echtTrieste rukker.
[..]
Wat verwacht je van een nerd die dit soort topics maakt:
Wijven die rokje dragen maar preuts doen op fiets
Puik topic toch? Uit het leven gegrepen zogezegd.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:48 schreef Catbert het volgende:
Boehoehoe kun je er niet tegen dat ik negatief doe over je koorknaapmaatjes. Huilebalk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:48 schreef Catbert het volgende:
[..]
Gast, echtTrieste rukker.
[..]
Waarom ? Omdat ik studentenverenigingen, hun gewoontes en hun zielige leden afkraak ?quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:03 schreef Thealexfiles het volgende:
de_boswachter, ik weet niet wie jou tot Mod heeft gemaakt maar die mist ook een paar grijze cellen.
Spring nu zelf maar in de gracht, vreemd figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |