mooi gezegd inderdaadquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:44 schreef blackEyEz321 het volgende:
Tijdens de avondse samenvatting werd dit gezegd.
"Voor velen zou deze gouden medaille de mooiste dag zijn om nooit te vergeten, maar voor hem niet"
Dat raakte me zo diepomdat dit waar is die dag is namelijk dat hij hoorde dat hij weer gezond was.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:44 schreef blackEyEz321 het volgende:
Tijdens de avondse samenvatting werd dit gezegd.
"Voor velen zou deze gouden medaille de mooiste dag zijn om nooit te vergeten, maar voor hem niet"
Dat raakte me zo diepomdat dit waar is die dag is namelijk dat hij hoorde dat hij weer gezond was.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:52 schreef marcodej het volgende:
Reactie Terpstra nadat ze telefoontje krijgt dat vd Weijden gewonnen heeft:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Erica, topwijf!
quote:
Zag het ook net, was wel mooi om te zien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:58 schreef Chielus het volgende:
Nu op Eurosport interview.
Heb nog nooit bij een hyves de geboorteplaats bij iemand zien staan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:21 schreef DJ_Ryow het volgende:
is ie nou geboren in Dordrecht of Alkmaar? wiki zegt Alkmaar, hyves zegt Dordrecht
http://vanderweijdenmaarten.hyves.nl/quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:14 schreef sander89 het volgende:
[..]
Heb nog nooit bij een hyves de geboorteplaats bij iemand zien staan.![]()
Volgens officiële OS website is die geboren in: Alkmaar
http://results.beijing2008.cn/WRM/ENG/BIO/Athlete/9/217809.shtml
Wat maakt dat trouwens uit waar die geboren is
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:52 schreef marcodej het volgende:
Reactie Terpstra nadat ze telefoontje krijgt dat vd Weijden gewonnen heeft:
[ afbeelding ]
Van mij ook (commentaarmoment dan), zo enorm mooi.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:00 schreef TheVulture het volgende:
Die finish met het commentaar van VDH... hét moment van de Spelen voor mij
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |