Hehe, ik ook. 4:50 wakker worden, 4:51 tv aan, 4:52 finish.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:02 schreef wdn het volgende:
Ik zet de TV aan en zie hem aantikken![]()
Een echt wtf-moment![]()
Nu weet ik het weer, heb dat gezien.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:20 schreef Kreupeldicht het volgende:
Echt respect voor die jongen![]()
Mooi interview bij Holland Sport van 3 maanden terug, vanaf 28:30
Same here. Zet ik de TV aan tijdens de laatste minuut van de 10 km, worden die commentators helemaal gek.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:45 schreef pullup het volgende:
Ik zet de TV aan en zie hem met een gouden plak op het podium staan.![]()
Wat een held
En vd Hoogeband is werkelijk om je te bescheuren hoor ik nu deze herhaling
Dat dacht ik ook direkt! Een dubbele overwinning, zijn ziekte, en nu goud. Ik hoorde net op de radio dat hij al een half jaar in een zuurstof-tentje slaapt, kennelijk doet 'm dat goed en was ook ter voorbereiding voor deze Spelen. Hij doet trouwens ook mee aan de komende EK. (WK staat ook al op z/n naam) Met recht een gouwe gozer!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:34 schreef Kreupeldicht het volgende:
Sportman van het jaar voor mij, nu al
Prachtig inderdaad en zo goed voorstelbaar, als ik bij sommige sportevenementen commentaar had moeten leveren was het hetzelfde gegaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:28 schreef danos het volgende:
dat commentaar van VDH
Idem hierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:10 schreef Norrage het volgende:
Ken hem niet, en de sport ook nauwelijks, maar echt geniaal!
Dat maakt het juist nog mooier.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:06 schreef okee6 het volgende:
Prachtig gezwommen. Jammer dat er vooraf niet meer over zijn verhaal op televisie kon.
paar maanden terug toch nog bij Holland Sport geloof ik. Maar vlak van tevoren idd weinig gehoordquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:06 schreef okee6 het volgende:
Prachtig gezwommen. Jammer dat er vooraf niet meer over zijn verhaal op televisie kon.
Dit is duidelijk een geval van een one day fly of famous. De Nederlander klapt nu voor de medaille, maar heeft geen notie van. Het is dat Pieter en Jacco erbij konden zijn, daarom heeft het meer aandacht. Het was 's nachts, weinig mensen krijgen dit mee.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:41 schreef franklop het volgende:
[..]
paar maanden terug toch nog bij Holland Sport geloof ik. Maar vlak van tevoren idd weinig gehoord
Wat mij betreft de volgende titels waardig:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 05:34 schreef Kreupeldicht het volgende:
Sportman van het jaar voor mij, nu al
Wilde hij zelf niet. Heeft geen enkel interview gegeven, wilde niet keer op keer zijn verhaal over kanker afsteken en op die manier zijn voorbereiding laten storen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:06 schreef okee6 het volgende:
Aha, nieuwe informatie. Ook zijn goed recht natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wilde hij zelf niet. Heeft geen enkel interview gegeven, wilde niet keer op keer zijn verhaal over kanker afsteken en op die manier zijn voorbereiding laten storen.
Hij is wereldkampioen op de 25 kmquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:49 schreef axis303 het volgende:
Holy shit wat een afstand..
kan je dat en het commentaar nog ergens online zien ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:20 schreef Trainspotter het volgende:
Best bizar dat je om vijf uur 's morgens juichend voor de televisie zit. Ook is vdH bij mij nog verder in achting gestegen. Beukt die official gewoon omver om van der Weijden in de armen te vliegen
.
http://os2008.nos.nl/video/bekijk/ID/tcm:5-410079/maarten-van-der-weijden-het-slot-van-de-racequote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:28 schreef janimie het volgende:
[..]
kan je dat en het commentaar nog ergens online zien ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |