De F.B.U. Jaarplanner!
quote:KANKER NOU GODVERDOMME EEN END OP MET JE IRRITANTE KUT POSTS !!!EN PLEUR OP UIT MN TOPIC !!!!
Op maandag 18 maart 2002 17:40 schreef Gellarboy het volgende:
Nyles, als jij een kloon bent dan vind ik je werkelijk bril-jant![afbeelding]
De F.B.U. Jaarplanner!
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 18-03-2002 18:13]
quote:neem een blow en relax jongen
Op maandag 18 maart 2002 18:10 schreef Nyles het volgende:[..]
KANKER NOU GODVERDOMME EEN END OP MET JE IRRITANTE KUT POSTS !!!EN PLEUR OP UIT MN TOPIC !!!!
quote:Redeeeeeeeeeeeeemption song
KANKER NOU GODVERDOMME EEN END OP MET JE IRRITANTE KUT POSTS !!!EN PLEUR OP UIT MN TOPIC !!!!
Ik heb normaal gezegd nix tegen HOMOS maar JIJ BENT TOCH DE MEEST IRRITANSTE KLEREHOMO DIE ER IS!
En nu ben ik niet stoned...dus JA IK KOM DAN INDERDAAD KWETSENDER OVER!!!
Bij voorbaat dank
quote:ja dat lijkt me leuk
Op maandag 18 maart 2002 18:25 schreef Driekeerniks.com het volgende:
vlgs mij zie je dan alleen maar rook...
quote:Jaja
Op maandag 18 maart 2002 19:00 schreef Matjo het volgende:
Jaja, hier een skele foto van matjo (me da blauwe petje op) Gig.
quote:Kijk, das duidelijke taal..
Ik heb normaal gezegd nix tegen HOMOS maar JIJ BENT TOCH DE MEEST IRRITANSTE KLEREHOMO DIE ER IS!
quote:D'r staan al wat foto's online in het vorige topic.
Op maandag 18 maart 2002 18:24 schreef DeF2K het volgende:
Trouwens, het lijkt me leuk om een paar foto's te zien van jullie Weedmeeting, is dat mogelijkBij voorbaat dank
quote:Ja... niet echt mijn soort feestje... maarja smaken verschillen
Op maandag 18 maart 2002 19:00 schreef Matjo het volgende:
Jaja, hier een skele foto van matjo (me da blauwe petje op) Gig.
Maar dit is wel beter
Trouwens, is het niet makkelijker om in het eerste berichtje een link naar het vorige topic te zetten?
quote:Het is niet alleen briljant als kloon, maar nu ook. Het is gewoon duidelijk en makkelijk.
Op maandag 18 maart 2002 17:40 schreef Gellarboy het volgende:
Nyles, als jij een kloon bent dan vind ik je werkelijk bril-jant![afbeelding]
De F.B.U. Jaarplanner!
quote:* cyberbeast geeft nyles een zeer heftige joint om te kalmeren....wel duidelijke tekst trouwens.
* cyberbeast is moe en gaat nu... Tot morgen
quote:Beetje rustig aan hè, engerd. Ik hoop niet dat je ooit dierbaren verliest aan deze verschrikkelijke ziekte.
Op maandag 18 maart 2002 18:10 schreef Nyles het volgende:
KANKER
quote:Dit is een openbaar forum en jij pleurde ook niet op uit het mijne. (En ja, dit is sarcasme, want ik weet ook wel dat je naam in de topictitel stond.)
EN PLEUR OP UIT MN TOPIC !!!!
quote:Wat heeft het feit dat ik irritant ben, te maken met het feit dat ik homo ben? Als ik hetero was geweest had ik ook irritant geweest hoor. Had je me dan een irritante klere (let op je spelling -> kolere) hetero genoemd?
quote:Oh, was dit kwetsend??? Goed dat je het er even bijzegt. Ik dacht namelijk dat het stupide bedoeld was. Vooral je kankerscheldwoord geeft prachtig je niveau weer. Klasse! Jij gaat het redden jongen, in deze maatschappij!
Je gaat het niet geloven: Ik moet werken zaterdagavond. Ik was het helemaal vergeten (Ik werk er nog niet zo lang )
Ik vind dit dus echt verkankerd () ik had me er al helemaal op ingesteld dat ik naar Rotterdam zou komen zaterdag. GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!
HIER BAAL IK ECHT VAN
quote:Laat me met rust en zeg beter nooit meer over of tegen me, want je irriteert me mateloos wagelijk mannetje...en mar doorgaan en maar doorgaan....JIJ laat MIJ toch niet met rust? jij komt constant weer tegen MIJ ouwehoeren! Dus hou gewoon je mond tegen me want ik vind dit echt slijten van m'n toestenbord....
Op maandag 18 maart 2002 22:49 schreef Gellarboy het volgende:<KNIP>
quote:AAAAAAAAARGHHH das wel wat minder ....minder zielen...
Op maandag 18 maart 2002 23:51 schreef Boondock_Saint het volgende:
Boehoehoehoe![]()
Je gaat het niet geloven: Ik moet werken zaterdagavond. Ik was het helemaal vergeten (Ik werk er nog niet zo lang)
Ik vind dit dus echt verkankerd () ik had me er al helemaal op ingesteld dat ik naar Rotterdam zou komen zaterdag. GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!
HIER BAAL IK ECHT VAN
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 19-03-2002 08:48]
quote:jij bent sneu zeg!!! nee jij zal het redden in deze maatschappij en laat verdomme die jongen nou met rust want ik begin het helemaal eens met em te worden!!
Op maandag 18 maart 2002 22:49 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Beetje rustig aan hè, engerd. Ik hoop niet dat je ooit dierbaren verliest aan deze verschrikkelijke ziekte.
[..]Dit is een openbaar forum en jij pleurde ook niet op uit het mijne. (En ja, dit is sarcasme, want ik weet ook wel dat je naam in de topictitel stond.)
[..]Wat heeft het feit dat ik irritant ben, te maken met het feit dat ik homo ben? Als ik hetero was geweest had ik ook irritant geweest hoor. Had je me dan een irritante klere (let op je spelling -> kolere) hetero genoemd?
[..]Oh, was dit kwetsend??? Goed dat je het er even bijzegt. Ik dacht namelijk dat het stupide bedoeld was. Vooral je kankerscheldwoord geeft prachtig je niveau weer. Klasse! Jij gaat het redden jongen, in deze maatschappij! [afbeelding]
ilg walgelijk pismannetje!
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 08:44 schreef Evaatje het volgende:[..]
jij bent sneu zeg!!! nee jij zal het redden in deze maatschappij en laat verdomme die jongen nou met rust want ik begin het helemaal eens met em te worden!!
ilg walgelijk pismannetje!
quote:Reageren is niet verplicht hoor.
Op dinsdag 19 maart 2002 08:28 schreef Nyles het volgende:
Dus hou gewoon je mond tegen me want ik vind dit echt slijten van m'n toestenbord....
quote:Alweer
Op dinsdag 19 maart 2002 08:50 schreef Nyles het volgende:
Hej mensen kan ffiez iedereen die ook daadwerkelijk komt zich ffiez melden hierzo?!?
* cyberbeast meldt
quote:Rotterdam Centraal ben je toch zo?
Op dinsdag 19 maart 2002 08:52 schreef Bastard het volgende:
Ik hoor het graag als er eens een weedmeeting in mijn omgeving is
moppie kusje voor jou
love you!!!
quote:Joe toe!
Op dinsdag 19 maart 2002 09:02 schreef Evaatje het volgende:
hey mensjuhs ik gaat lekker werken voor de vlerken
dus tot vanavond!!!moppie kusje voor jou
love you!!!
quote:Principe kwestie, ik ga gewoon NIET naar R'dam toe ja
Op dinsdag 19 maart 2002 08:55 schreef Nyles het volgende:[..]
Rotterdam Centraal ben je toch zo?
of leg da aan mij?
quote:Mij maakt het niet uit zolang er maar geblowed kan worden
Op dinsdag 19 maart 2002 09:46 schreef Bastard het volgende:[..]
Principe kwestie, ik ga gewoon NIET naar R'dam toe ja
quote:Zeker wel... Afgelopen keren waren zeer geslaagd vond ik
Op dinsdag 19 maart 2002 10:06 schreef Buba het volgende:
humor die weed meets.
quote:AAAAH joh toe?
Op dinsdag 19 maart 2002 09:46 schreef Bastard het volgende:[..]
Principe kwestie, ik ga gewoon NIET naar R'dam toe ja
quote:Mooi zo .!!
Op dinsdag 19 maart 2002 10:38 schreef Buba het volgende:
hoeveel mensen kwamen er nu gemiddeld op die laatste meeting af? de weedmeeting is een leuk initiatief en zal deze topic nauwlettend in de gaten houden de komende periode
quote:R'dam sucked bik taim!
Op dinsdag 19 maart 2002 10:25 schreef Nyles het volgende:[..]
AAAAH joh toe?
Stond 2 en half uur in de file op een zondag in het centrum... wilde alleen ff naar mediamarkt toe
Heb hem maar gewoon op een stoep geparkeerd op een bepaald moment, ze zoeken het maar lekker uit daar.
quote:HAhahah je moet ook met de trein naar Rotterdam toe gaan he...
Op dinsdag 19 maart 2002 11:18 schreef Bastard het volgende:[..]
R'dam sucked bik taim!
Stond 2 en half uur in de file op een zondag in het centrum... wilde alleen ff naar mediamarkt toe
Heb hem maar gewoon op een stoep geparkeerd op een bepaald moment, ze zoeken het maar lekker uit daar.
quote:Als ik zo ga denken kan ik nooit meer naar een stad toe...
Op dinsdag 19 maart 2002 11:18 schreef Bastard het volgende:[..]
R'dam sucked bik taim!
quote:HAhaha idd...
Op dinsdag 19 maart 2002 12:09 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Als ik zo ga denken kan ik nooit meer naar een stad toe...
Rotterdam 3uur
Amsterdam 3.5uur
Den haag 2.5uur
Utrecht 2.5uur
Den haag (hoofdkantoor ANWB) --> Rotterdam (Blijdorp) 5uur!! (A12->A13)(dit begenon in Denhaag/Wassenaar zelf en heb tot R'dam vastgestaan.
En zo kan ik nog wel even doorgaan... (ik ga ook zelden meer met de auto een stad in... dat heeft totaal geen zin.)
Maarre Cyber ffiez btw het ziet er naar uit dat er niet veel mensen zullen komen!
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 12:22 schreef Nyles het volgende:[..]
HAhaha idd...
Maarre Cyber ffiez btw het ziet er naar uit dat er niet veel mensen zullen komen!
Maar ja, hoe hete die shop waar we heen gaan?
(zet effe het adres+naam neer, kunnen mensen er altijd nog naar toe komen als ze zin hebben.)
quote:UUUuh weetik eigelijk nie zo uit me hoof...ff wagge kijk ffiez...
Op dinsdag 19 maart 2002 12:28 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Naja, is er iig genoeg ruimte in de shop
Maar ja, hoe hete die shop waar we heen gaan?
(zet effe het adres+naam neer, kunnen mensen er altijd nog naar toe komen als ze zin hebben.)
-edit-
Tizz geloof ik ter hoogte van de eerste middelandstraat het heet Mon Camerade!
Met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat ik niet naar de aankomende weedmeeting kan komen.... ik heb gefaald.....
MAAR NATUURLIJK KOMMIK BIJ DE VOLGENDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aan alle F.B.U.'ERS
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 19-03-2002 14:24]
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 14:17 schreef Nyles het volgende:
eeeeh jonges ik heb een probleempje gevonden......ik moet godverdomme maandag in zwolle werken... en dat is niet leuk....,want dan kommik geld te kort en ik heb bij de mini meet (waar ik zeer leuk/goede herinneringen aan over heb gehouden
)ook aardig wat geld uitgegeven.......en het ziet eigelijk een beetje naar uit dat het zaterdag nie door kan gaan...
(voor mij in ieder geval niet), maar ik ben niet de enige hierzo...ik weet niet of jullie nog wat gaan afspreken....maar ik moet i.v.m. werken dus naar het noorden van het weekend!
Met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat ik niet naar de aankomende weedmeeting kan komen....
ik heb gefaald.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MAAR NATUURLIJK KOMMIK BIJ DE VOLGENDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aan alle F.B.U.'ERS
quote:HAha dazz zekers waar jah...maar...anyway...volgende keer hou je gewoon VRIJ he! SPAAR desnoods! want als ik d'r 2 mis dan ...dan....
Op dinsdag 19 maart 2002 15:34 schreef Boondock_Saint het volgende:[..]
Gedeelde smart is halve smart
quote:Tuurlijk hou ik volgende keer vrij
Op dinsdag 19 maart 2002 16:07 schreef Nyles het volgende:[..]
HAha dazz zekers waar jah...maar...anyway...volgende keer hou je gewoon VRIJ he! SPAAR desnoods! want als ik d'r 2 mis dan ...dan....
kennik et me nooit vergeven.. !
![]()
nah komt wel goe ...hoop ik ....
quote:Ai, ik heb zo'n gevoel dat de komende meeting niet doorgaat
Op dinsdag 19 maart 2002 19:35 schreef Robhimself het volgende:
Shoot me! Ik kan niet komen GVD!! AAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGHHHHHHHH!!! Vriend van me heeft een race en ik had al 6 mndn geleden beloofd dat ik erbij zou zijn.............(niet dat ik nuchter blijf). SORRY PEOPLE!!![]()
quote:eehhhhhh Wat vooor race
Op dinsdag 19 maart 2002 19:35 schreef Robhimself het volgende:
Shoot me! Ik kan niet komen GVD!! AAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGHHHHHHHH!!! Vriend van me heeft een race en ik had al 6 mndn geleden beloofd dat ik erbij zou zijn.............(niet dat ik nuchter blijf). SORRY PEOPLE!!![]()
quote:Mini meetings
Op dinsdag 19 maart 2002 16:52 schreef Boondock_Saint het volgende:[..]
Tuurlijk hou ik volgende keer vrij
En we kunnen tussen de meetings door ook nog mini-meetings houden enzo
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 08:03 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Mini meetings
(Da's wel leuk maar daar ga je langzaam kapot van... toch Nyles, Evaaatje en Weadfreak?)
![]()
Ik denk i.d.d. dat we aankomende meeting beter kunnen aflassen....
MAAR Laten we hem dan gelijk voor volgende maand vast spijkeren.
Ik zet in op Zaterdag, 20 April (in Amsterdam?)
(Minimeetings worden onderling geregeld, neem ik aan.)
quote:Aaaah neej da meen je niet?!?! Heeft ie die laptop laten vallen? DAMN!
Op woensdag 20 maart 2002 08:10 schreef cyberbeast het volgende:
Ik ben gisteren nog even langs m'n broertje geweest om hem ook even aan internet te hangen.... maar dieheeft de computer laten vallen.... en u raadt het al, hij doet het niet meer.
![]()
Ik denk i.d.d. dat we aankomende meeting beter kunnen aflassen....
![]()
MAAR Laten we hem dan gelijk voor volgende maand vast spijkeren.
Ik zet in op Zaterdag, 20 April (in Amsterdam?)
(Minimeetings worden onderling geregeld, neem ik aan.)
VOlgende maand? GOED PLAN! Zaterdag vind ik altijd wel een goeie dag!
Enne minimeets...:) kome wel goe lijkt mij!
Zeker...denk niet dat er veel opkomst zal zijn...
quote:Nee, gelukkig niet... z'n "eigen"lijk van mij
Op woensdag 20 maart 2002 08:34 schreef Nyles het volgende:[..]
Aaaah neej da meen je niet?!?! Heeft ie die laptop laten vallen? DAMN!
maarja....
quote:
VOlgende maand? GOED PLAN! Zaterdag vind ik altijd wel een goeie dag!Enne minimeets...:) kome wel goe lijkt mij!
Zeker...denk niet dat er veel opkomst zal zijn...
quote:Daar ben ik het nou helemaal mee eens
Op woensdag 20 maart 2002 15:15 schreef Bloodangel het volgende:
Als jullie ooit in leeuwarden komen dan ben ik ook van de partij, naar rotterdam/amsterdam oid is me toch iets te ver
quote:De blik van die meid spreekt echt boekdelen!
Op woensdag 20 maart 2002 08:05 schreef Nyles het volgende:[..]
.
quote:die meid?????????????
Op woensdag 20 maart 2002 17:24 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
De blik van die meid spreekt echt boekdelen!
.
ik ben dat hoor!!!
maar ik sta er inderdaad heeeeeeeeel sexy op... ik ben ook heel blij dat die op internet is gezet...
quote:Da's wel leuk en aardig.... maar da's ruim drie en een half uur rijden, met de nederlandse snelheid.... (kruipend over de snelwegen..)
Op woensdag 20 maart 2002 17:17 schreef Evaatje het volgende:[..]
Daar ben ik het nou helemaal mee eens
dit weekend?????
nyles en ik zijn dit weekend gewoon in ljouwert te vinden!
Denk niet dat dat dit wekend lukt... Maar ik kom zeker wel een keertje naar "Ljouwert" toe...
quote:Leeuwarden... leuke stad. Ken er alleen geen coffeeshops
Op woensdag 20 maart 2002 15:15 schreef Bloodangel het volgende:
Als jullie ooit in leeuwarden komen dan ben ik ook van de partij, naar rotterdam/amsterdam oid is me toch iets te ver
quote:HAhah ik ken ze nou wel hoor!Weet wel een paar relaxede shops...
Op donderdag 21 maart 2002 09:50 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Leeuwarden... leuke stad. Ken er alleen geen coffeeshops
![]()
(Maar die kunnen jullie mooi laten zien...)
quote:Yep...
Op donderdag 21 maart 2002 10:20 schreef Nyles het volgende:[..]
HAhah ik ken ze nou wel hoor!Weet wel een paar relaxede shops...
....maarre ff btw...als me beeldscherm kon bloeden zou ik dit topic denk ik letterlijk 'DooD' zien bloedden....
Maar ik heb nu eigenlijk niet zo veel te vertellen.
Behalven dat volgende week de laatste week is dat ik hier (ANWB) zit
Dan hoop ik even een weekje of wat thuis te mogen zitten, om daarna weer hard te gaan werken.
Trouwens volgens mij moet een plasma scherm kunnen bloeden....
Dynamo gaat door!!
DYNAMO 2002 = ON THE ROAD!!
quote:Ja ik hebbet gehoord man! lauw he? ga jij?
Op donderdag 21 maart 2002 11:46 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Yep...
Maar ik heb nu eigenlijk niet zo veel te vertellen.
Behalven dat volgende week de laatste week is dat ik hier (ANWB) zit
Dan hoop ik even een weekje of wat thuis te mogen zitten, om daarna weer hard te gaan werken.Trouwens volgens mij moet een plasma scherm kunnen bloeden....
Dynamo gaat door!! [afbeelding]
DYNAMO 2002 = ON THE ROAD!!
quote:Ik probeer van wel ja...
Op donderdag 21 maart 2002 11:50 schreef Nyles het volgende:[..]
Ja ik hebbet gehoord man! lauw he? ga jij?
* cyberbeast zoekt naar agenda...
* cyberbeast zoekt nog steeds naar agenda...
* cyberbeast denkt dat agenda nog thuis ligt...
Dynamo? ga dan naar ozzfest das veel geiniger, 1 juni in nijmegen met TOOL!!!
quote:Wij? Nah ga daar voornamelijk alleen halen in uuh ff dek..."Africa" uuh..."The Zone" ..."Repelsteeltje" ben ik wel eens geweest izz wel relaxed, maar zo fucking ongezellig daarboven man!
Op donderdag 21 maart 2002 14:32 schreef Bloodangel het volgende:
eva/nyles: welke shops komen jullie vaker in leeuwarden dan? Repelsteeltje en de utoop vind ik tot nu toe nog het 'best'.Dynamo? ga dan naar ozzfest
das veel geiniger, 1 juni in nijmegen met TOOL!!!
WTF!?!?! Ga je ook naar Ozzfest?!?! IK ga van het weekend kaartjes halen!!!
In Amsterdam zijn diverse leuke shops te vinden, de truc is om er 1 te vinden die op zaterdag wel gezelli is, maar rustig
genoeg om er met een ploeg te zitten (en waar men niet zo nauw kijkt op ietwat minderjarige medemensen).:o
De Rokerij aan de Amstel is iig te klein , iemand andere ideeen?
Als het in A'dam is bestaat er de kans dat ik een niet-fok!er meeneem maar dat zien we dan wel weer.
Ow, en opnieuw geldt dat er bij voorkeur een stopcontact naast de tafel moet zitten... De verdamper was ten slotte een succes.
(Ik had zin in een smiley-feest
quote:uuhhhhhh... jouw onvolwassen gedrag
Op donderdag 21 maart 2002 17:44 schreef GeGs het volgende:
Zaterdag 20 april moet haalbaar zijn. Amsterdam klinkt uitstekend. Ik hoop dat Semtex niet volledig is afgehaakt door ons slap geouwehoer en 'onvolwassen' gedragen toch de moeite wil nemen om ook te komen.:D
SEMTEX!!! Hebbie nog zin om een keer te komen??
quote:Strak plan... want dan neem ik m'n vriendin mee...
In Amsterdam zijn diverse leuke shops te vinden,de truc is om er 1 te vinden die op zaterdag wel gezelli is, maar rustig
genoeg om er met een ploeg te zitten (en waar men niet zo nauw kijkt op ietwat minderjarige medemensen).:o
quote:KingsTown Heb ik wel vaker gezeten... vond ik wel een 'lauwe' shop.
De Rokerij aan de Amstel is iig te klein, iemand andere ideeen?
quote:En waarom fokt die niet!?!?
Als het in A'dam is bestaat er de kans dat ik een niet-fok!er meeneem maar dat zien we dan wel weer.
quote:
Ow, en opnieuw geldt dat er bij voorkeur een stopcontact naast de tafel moet zitten... De verdamper was ten slotte een succes.![]()
quote:
(Ik had zin in een smiley-feest![]()
quote:YO!
Op vrijdag 22 maart 2002 01:18 schreef Bierie het volgende:
Heej Nyles waar in R'dam woon je eigenlijk?
In de buurt van Lombardijen toevallig?
Ik woon in sportdorp btw.
Morgen komt voor mij niet zo uit maare volgende weedmeeting wil ik best weleens komen kijken.
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 08:06 schreef Nyles het volgende:[..]
YO!
Ik ? woon vlakbij Rotterdam CS!Ik zit op school in Lombardijen - Albeda-College (alleen donderdag avond), maar das toch maar 5 min met de trein? Enne waars Sportdorp? kennik nie!
Enne BTW morgen gaat niet door! Teveel mensen afgezegd...maar een minimeet binnenkort izz toch wel op z'n plaats
quote:Dat is informatie die ik niet hoef te hebben...
Ga nu ff schijte
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 08:42 schreef cyberbeast het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]Dat is informatie die ik niet hoef te hebben...
quote:Inderdaad, maar ik ben te netjes om dat zo te zeggen...
Op vrijdag 22 maart 2002 07:54 schreef cyberbeast het volgende:[..]
uuhhhhhh... jouw onvolwassen gedrag
je bent hier haast nooit... je bedoelt het onvolwassen gedrag van ons
quote:Grappig. Dat was nou net niet mijn insteek en dit lijkt me ook een zekere manier om der vooral niet mee te krijgen.
' k Zou het ook leuk vinden als SEMTEX een keer komt, lijkt me wel een zeer intressant persoon... zeker van wat ik hier op internet allemaal gezien en gelezen heb...
quote:Oh god. Na 'Gersch','Cool','Relax' en 'Flex' hebben we nu 'LAUW? Dan vond ik de voorgangers toch echt een 'be-ter
KingsTown[/b] Heb ik wel vaker gezeten... vond ik wel een 'lauwe' shop.(lauw schijnt tof te wezen.....
)
quote:Daarom niet.
En waarom fokt die niet!?!?........
[..]
quote:Mag wel hoor... Ik ben gewend alles zoveel mogelijk recht voor z'n raap te vertellen. Blijft het lekker duidelijk voor iedereen.
Op vrijdag 22 maart 2002 12:39 schreef GeGs het volgende:[..]
Inderdaad, maar ik ben te netjes om dat zo te zeggen...
[..]
quote:Als ik zo is kijk wat ze allemaal doet etc. zal dat wel meevallen... maar ik denk dat ze daar zelf het beste antwoord op kan geven...
Grappig. Dat was nou net niet mijn insteek en dit lijkt me ook een zekere manier om der vooral niet mee te krijgen.
[..]
quote:Je bent niet de enige
Oh god. Na 'Gersch','Cool','Relax' en 'Flex' hebben we nu 'LAUW? Dan vond ik de voorgangers toch echt een 'be-ter
[..]
quote:Daarom is geen reden als je van de trap... blabla
Daarom niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Weedfreak op 22-03-2002 15:48]
quote:Yo Donnie !
Op vrijdag 22 maart 2002 15:45 schreef Weedfreak het volgende:
Ben er weer...!! Alles goed met iedereen!! FF een bedankje voor Michel voor de gastvrijheid ( en voor de Spacecake natuurljk ) .... Damn. Twas echt een toppie weekend jongens!! Sorry da ik zo laat reageer maarjaah...!
quote:Is goed jongguuuhh!! Doe ze de groeten!!
Op vrijdag 22 maart 2002 15:46 schreef Nyles het volgende:[..]
Yo Donnie !
![]()
neuke?
kga d'rvandoor man...zie je maandag...! MZZL!
quote:Jullie ook bedankt voor de gezelligheid
Op vrijdag 22 maart 2002 15:45 schreef Weedfreak het volgende:
Ben er weer...!! Alles goed met iedereen!! FF een bedankje voor Michel voor de gastvrijheid ( en voor de Spacecake natuurlijk ) .... Damn. Twas echt een toppie weekend jongens!! Sorry da ik zo laat reageer maarjaah...!
quote:Laat dat maar aan mij over..
Zaterdag 20 april moet haalbaar zijn. Amsterdam klinkt uitstekend. Ik hoop dat Semtex niet volledig is afgehaakt door ons slap geouwehoer en 'onvolwassen' gedragen toch de moeite wil nemen om ook te komen.:D
In Amsterdam zijn diverse leuke shops te vinden,
de truc is om er 1 te vinden die op zaterdag wel gezelli is, maar rustig
De Rokerij aan de Amstel is iig te klein
, iemand andere ideeen?
Ow, en opnieuw geldt dat er bij voorkeur een stopcontact naast de tafel moet zitten... De verdamper was ten slotte een succes.
![]()
(Ik had zin in een smiley-feest
![]()
quote:Tis idd een hele leuke foto..
Op woensdag 20 maart 2002 20:08 schreef Evaatje het volgende:[..]
die meid?????????????
ik ben dat hoor!!!
maar ik sta er inderdaad heeeeeeeeel sexy op... ik ben ook heel blij dat die op internet is gezet...
quote:Bij mij is het juist andersom heheh ik zat op school vlakbij CS.
Op vrijdag 22 maart 2002 08:06 schreef Nyles het volgende:
[..]
YO!
Ik ? woon vlakbij Rotterdam CS!Ik zit op school in Lombardijen - Albeda-College (alleen donderdag avond), maar das toch maar 5 min met de trein? Enne waars Sportdorp? kennik nie!
Enne BTW morgen gaat niet door! Teveel mensen afgezegd...maar een minimeet binnenkort izz toch wel op z'n plaats
Ga nu ff schijte
quote:* cyberbeast had daar eigenlijk al een beetje op gehoopt
Op vrijdag 22 maart 2002 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Laat dat maar aan mij over..
Ik, als Amsterdammer..Ken de plekjes waar je op Zaterdag lekker met een groepje kunt hangen
quote:Idd. Maar het was wel super tof, vond ik.
Op vrijdag 22 maart 2002 17:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Tis idd een hele leuke foto..
Alleen je oogjes niet zo laten rollen de volgende keer
quote:Mijn icon??
Op vrijdag 22 maart 2002 18:32 schreef cyberbeast het volgende:
Dr.Daggla, dat user icoon? Wat is dat? Waar is het van?
(ik ben niet nieuwschierig)
quote:Ik zeg maar zo: Er is geen betere raad als voorraad!
Op vrijdag 22 maart 2002 18:56 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Mijn icon??
Dat zijn de "echte" Hofmanntripjes..(LSD Trips)
Fiets staat symbool aan een verhaal van Hofmann zelf..(Dr.Hofmann, nobelprijswinnaar, heeft LSD uitgevonden)
De 2de keer dat ie er in aanraking mee kwam (en de eerste keer dat ie dat bewust deed) was ie op weg naar huis aan het fietsen toen het begon te werken!!
Dit is een soort van hommage aan de man..Die overigens nog steeds leeft, en ergens dik in de 90 is!
Het zijn 25 trips die dit plaatje vormen..5x5..
Helaas zijn de "echte" Hofmann trips niet meer te krijgen..
Worden niet meer gemaakt
Maar opeens zijn ze er weer..Zo gaat het altijd met LSD..
Zo is het er niet, en zo is er een overschot(voor zover mogelijk)
Maar wel tof dat er een verhaal achter je icoontje zit
quote:You've got a point there
Op maandag 18 maart 2002 18:10 schreef Nyles het volgende:Ik heb normaal gezegd nix tegen HOMOS maar JIJ BENT TOCH DE MEEST IRRITANSTE KLEREHOMO DIE ER IS!
quote:natuurlijk niet, gek!
quote:ik woon in schieringen, vlakbij de mediamarkt.
Op donderdag 21 maart 2002 15:05 schreef Nyles het volgende:[..]
maarre waar woon je in Leeuwarden? Utoop kennik nie
WTF!?!?! Ga je ook naar Ozzfest?!?! IK ga van het weekend kaartjes halen!!!
Ja ik moet nog wel kaarten halen voor ozzfest maar dat doe ik zodra ik weer wat geld heb (over een week of 2)
quote:hoe heet jij dan????????? misschien ken ik je wel!
Op zaterdag 23 maart 2002 12:47 schreef Bloodangel het volgende:[..]
ik woon in schieringen, vlakbij de mediamarkt.
De utoop zit praktisch naast de plankier, tis der wel gezellig.Ja ik moet nog wel kaarten halen voor ozzfest maar dat doe ik zodra ik weer wat geld heb (over een week of 2)
quote:Dat je een baantje heb is toch juist geen probleem
Op zaterdag 23 maart 2002 03:49 schreef SEMTEX het volgende:[..]
natuurlijk niet, gek!
![]()
Het probleem is alleen dat ik sinds kort 'n baantje heb en in de weekends vaak al iets te doen heb, dus ik moet echt een gaatje in m'n agenda vinden
't Lijkt me echt tof, nog steeds!
BTW:
Nyles, Ik heb een hamster Echt wel een maf beest... Zo rond als een tonnetje
Gaat op z'n achterpoten staan en flikkert achterover
Ik vermaak me wel
Ik heb nog 10 gram gedroogde paddo's besteld En ik heb nog wat van dat kruiden spul
(waar ik vloeibaar van werd!
)
Laatste week hier in Den Haag
Ben nog een beetje vaag geloof ik.. naja, mischien word ik later op de dag nog wakker...
quote:mogguh.........
Op maandag 25 maart 2002 07:41 schreef cyberbeast het volgende:
Moggu PPLLaatste week hier in Den Haag
Ben nog een beetje vaag geloof ik.. naja, mischien word ik later op de dag nog wakker...
ken nie wakker worden.......
quote:Mogguuhh Broertje ...... Helemaal stijf van de Sos dit weekend!! Maaruuuh, ik heb de kaartjes al gehaald! Da moest ik gewoon ff zeggen. Ozzfest here we come!!
Op maandag 25 maart 2002 07:41 schreef cyberbeast het volgende:
Moggu PPLLaatste week hier in Den Haag
quote:Hahaha hebbie een hamster gehaald? hahahah kewl! die gaan we stoned voeren binnekort!
Op zaterdag 23 maart 2002 21:52 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Dat je een baantje heb is toch juist geen probleem
Da's toch juist goed... of ben ik nou raar
BTW:
Nyles, Ik heb een hamsterEcht wel een maf beest... Zo rond als een tonnetje
Gaat op z'n achterpoten staan en flikkert achterover
Ik vermaak me wel![]()
Ik heb nog 10 gram gedroogde paddo's besteldEn ik heb nog wat van dat kruiden spul
![]()
(waar ik vloeibaar van werd!![]()
)
quote:yo bradaaa! zit hiero nog steeds in Zwolle ga dalijk ff jointje roke voordat ik de trein pak
Op maandag 25 maart 2002 11:22 schreef Weedfreak het volgende:[..]
Mogguuhh Broertje ...... Helemaal stijf van de Sos dit weekend!! Maaruuuh, ik heb de kaartjes al gehaald! Da moest ik gewoon ff zeggen. Ozzfest here we come!!
quote:^^^
Op zaterdag 23 maart 2002 03:49 schreef SEMTEX het volgende:[..]
natuurlijk niet, gek!
![]()
quote:Dat baantje is een tweesnijdend zwaard: je verdient geld maar je hebt plotseling geen tijd meer om het uit te geven...
Het probleem is alleen dat ik sinds kort 'n baantje heb en in de weekends vaak al iets te doen heb, dus ik moet echt een gaatje in m'n agenda vinden
't Lijkt me echt tof, nog steeds!
Rest: ozzfest? ow, en:
quote:M'n vriendin is 10 april jarig, dus daar zijn de paddo's voor
Op maandag 25 maart 2002 14:16 schreef Nyles het volgende:[..]
Hahaha hebbie een hamster gehaald? hahahah kewl! die gaan we stoned voeren binnekort!
![]()
Aaaah paddo's...nog nooit gehad!
quote:Dan haal je ze nu al in huis??????????
Op maandag 25 maart 2002 20:53 schreef cyberbeast het volgende:[..]
M'n vriendin is 10 april jarig, dus daar zijn de paddo's voor
quote:aaaaaaaaaaahhh nyles hou op met inloggen op mijn computer!!!!
Op maandag 25 maart 2002 20:54 schreef Nyles het volgende:[..]
Dan haal je ze nu al in huis??????????
quote:
Op maandag 25 maart 2002 11:22 schreef Weedfreak het volgende:[..]
Mogguuhh Broertje ...... Helemaal stijf van de Sos dit weekend!!
quote:
Maaruuuh, ik heb de kaartjes al gehaald! Da moest ik gewoon ff zeggen. Ozzfest here we come!!
quote:Nee ik heb ze besteld... dus ze moeten nog komen.
Op maandag 25 maart 2002 20:54 schreef Nyles het volgende:[..]
Dan haal je ze nu al in huis??????????
quote:oooooooooooooow kdach al
Op maandag 25 maart 2002 20:57 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Nee ik heb ze besteld... dus ze moeten nog komen.
quote:
Op maandag 25 maart 2002 20:55 schreef Nyles het volgende:[..]
aaaaaaaaaaahhh nyles hou op met inloggen op mijn computer!!!!
(Eva.)
quote:Ja fijn..... heel de tijd zijn naam automatisch...
Op maandag 25 maart 2002 20:58 schreef cyberbeast het volgende:[..]
quote:'k Hou persoonlijk niet zo van sex met vlaggen.... Maar ieder z'n pleziertje natuurlijk
Op maandag 25 maart 2002 20:58 schreef Evaatje het volgende:
IK HEB ZIN IN AANKOMEND WEEKEND!!!!!!!!!
lekker naar "Sex flags"
quote:Aha... OkiDoki
Op maandag 25 maart 2002 21:00 schreef Evaatje het volgende:[..]
Ja fijn..... heel de tijd zijn naam automatisch...
vergeet ik telkens...
minder blowen??????????
quote:coke nie... maar wel met nyles <<< Izz mijn grote plezier
Op maandag 25 maart 2002 21:00 schreef cyberbeast het volgende:[..]
'k Hou persoonlijk niet zo van sex met vlaggen.... Maar ieder z'n pleziertje natuurlijk
quote:Coke daarintegen vind ik wel lekker, maar sex met Nyles... met alle respect maar
Op maandag 25 maart 2002 21:02 schreef Evaatje het volgende:[..]
coke nie... maar wel met nyles <<< Izz mijn grote plezier
maar we gaan samen dus wie weet
quote:Sex met nyles is heel lekker hoor !!!!
Op maandag 25 maart 2002 21:06 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Coke daarintegen vind ik wel lekker, maar sex met Nyles... met alle respect maar
quote:MoggUUUHHHHHHHHHHh NyleSSSSS
Op dinsdag 26 maart 2002 08:33 schreef Nyles het volgende:
hahah LOL hierzo!
ohja MOGUH iedereen
Hoe is't nou? Leker geslapen ?
Ik wel alleen te kort maar dat slaap ik volgende week wel bij
quote:Gelukkig
Op maandag 25 maart 2002 21:08 schreef Evaatje het volgende:[..]
Sex met nyles is heel lekker hoor !!!!
Coke daarintegen
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 08:59 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Gelukkig
![]()
Bij de volgende meeting mag jij Nyles nemen, dan neem ik de coke
quote:Jaaa allez goed man....ga vandaag/morgen ff een relaxed bakje bij de smartshop halen voor me weedjes ....
Op dinsdag 26 maart 2002 08:56 schreef cyberbeast het volgende:[..]
MoggUUUHHHHHHHHHHh NyleSSSSS
Hoe is't nou? Leker geslapen ?
Ik wel alleen te kort maar dat slaap ik volgende week wel bij
quote:Ben benieuwd
Op dinsdag 26 maart 2002 09:25 schreef Nyles het volgende:[..]
Jaaa allez goed man....ga vandaag/morgen ff een relaxed bakje bij de smartshop halen voor me weedjes ....
zallem posten!
Maar wanneer gaan we weer gezamelijk blowen...
(heb de vorige meeting best wel gemist... zeg maar
quote:Hahah zo snel mogelijk toch? HEEJ OWJA! aankomend weekend zitten we in ouddorp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BETER TOCH! MINIMEET MINIMEET?!?!?!?!
Op dinsdag 26 maart 2002 09:30 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Ben benieuwd
Maar wanneer gaan we weer gezamelijk blowen...
(heb de vorige meeting best wel gemist... zeg maar
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 09:41 schreef Nyles het volgende:[..]
Hahah zo snel mogelijk toch? HEEJ OWJA! aankomend weekend zitten we in ouddorp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BETER TOCH! MINIMEET MINIMEET?!?!?!?!
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 09:47 schreef cyberbeast het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laten we dat maar doen ja
quote:Ik wil die show van jouw pa ook wel eens zien!! Lijkt me wel tof. Wat kosten kaartjes
Op dinsdag 26 maart 2002 09:51 schreef Nyles het volgende:[..]
Hej ik ben d'r waarschijnlijk vrijdag al, maar weet niet of ik er zaterdag de hele dag ben , want heb aankomend weekend 1 jaar met Eva!
![]()
![]()
en dan gaan we zaterdag avond met me pa meej naar z'n show kijke!
Maarja zie je sowieso wel want we zijn d'r zekers wel in ouddorp!
Naja... het word vast wel een leuk weekend (kan niet anders).
nee, ik ga je nu nog niet feliciteren met Eva en andersom, dat doe ik van het weekend wel.... als ik het niet vergeet )
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbeast op 26-03-2002 10:06]
quote:Hhaa zeker ik zal es vragen wanneer hij een beetje in jullie buurt moet spelen dan gaan we met ze alle!
Op dinsdag 26 maart 2002 10:00 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Ik wil die show van jouw pa ook wel eens zien!! Lijkt me wel tof. Wat kosten kaartjes
![]()
Je weet me te bereiken/wonen... (of ben je m'n telnr. alweer kwijt)
Naja... het word vast wel een leuk weekend (kan niet anders).
nee, ik ga je nu nog niet feliciteren met Eva en andersom, dat doe ik van het weekend wel.... als ik het niet vergeet)
quote:Dat zou ik echt wel hartstikke tof vinden
Op dinsdag 26 maart 2002 10:17 schreef Nyles het volgende:[..]
Hhaa zeker ik zal es vragen wanneer hij een beetje in jullie buurt moet spelen dan gaan we met ze alle!
valt wel te regelen denk ik...
quote:
Jaja ik heb je nummer nog!
jazeker word zekers wel een leuk weekend...
quote:wach kijk andes hier ff! (niet bij nagedacht
Op dinsdag 26 maart 2002 10:20 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Dat zou ik echt wel hartstikke tof vinden
En als die niet in de buurt komt.. ik heb een rijbewijs
[..]
quote:Even kijken:
Op dinsdag 26 maart 2002 10:51 schreef Nyles het volgende:[..]
wach kijk andes hier ff! (niet bij nagedacht
)
http://www.HetGrootNietTeVermijden.nlIzz de website , izz alleen nog niet af , de "Enter" wijst naar de MOJO website, maar geloof dat je daar kan zien wathoewaarenwanneer
Dit zijn wel de shows in de buurt voorlopig...
quote:jaja genoeg hoor!
Op dinsdag 26 maart 2002 11:02 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Even kijken:
mei 2002:
26 zo Rotterdam Luxor Theater
27 ma Rotterdam Luxor Theater UITVERKOCHT!
30 do Bergen op Zoom Stadsschouwburg De Maagd
31 vr Bergen op Zoom Stadsschouwburg De Maagd
juni 2002:
01 za Bergen op Zoom Stadsschouwburg De MaagdDit zijn wel de shows in de buurt voorlopig...
quote:
Op dinsdag 26 maart 2002 11:09 schreef Nyles het volgende:[..]
jaja genoeg hoor!
ik zal het 'r wel ff over hebbe met me pa....
Ik ben de laatste tijd alleen wat minder op Fok!, dus mail me even vantevoren als je zou willen, neem ik dikke zak mee.
mark_dds@dds.nl
quote:Jaaaaaaah als jeje mail kan lezen kan je ook ff op FOK! kijken! kijk in het begin van de pagina ! daar zie je de data's!
Op dinsdag 26 maart 2002 14:26 schreef MAY-be het volgende:
Sign me up 4 da next weetingIk ben de laatste tijd alleen wat minder op Fok!, dus mail me even vantevoren als je zou willen, neem ik dikke zak mee.
mark_dds@dds.nl
quote:woopz... zit hier achter traag kutmodem dus daarom haddik data nog niet gezien
Op dinsdag 26 maart 2002 14:31 schreef Nyles het volgende:
Jaaaaaaah als jeje mail kan lezen kan je ook ff op FOK! kijken! kijk in het begin van de pagina 1 daar zie je de data's!
btw... de PC die m'n mail ontvangt staat dag & nacht aan, is nl serverke... meestal werp ik 1 blik op dat ding als ik thuis kom, rechts onder... geen mail?? naar buiten en stick roken
quote:Dat doe ik lekker al fokkend (of hoe noem je dat).
Op dinsdag 26 maart 2002 14:44 schreef MAY-be het volgende:[..]
woopz... zit hier achter traag kutmodem dus daarom haddik data nog niet gezien
btw... de PC die m'n mail ontvangt staat dag & nacht aan, is nl serverke... meestal werp ik 1 blik op dat ding als ik thuis kom, rechts onder... geen mail?? naar buiten en stick roken
quote:He jij bent diegene met dat gave icoontje
Op dinsdag 26 maart 2002 14:26 schreef MAY-be het volgende:
Sign me up 4 da next weetingIk ben de laatste tijd alleen wat minder op Fok!, dus mail me even vantevoren als je zou willen, neem ik dikke zak mee.
mark_dds@dds.nl
quote:Altijd
Op dinsdag 26 maart 2002 15:58 schreef Weedfreak het volgende:
Oooiihh ...... Ben er weer FF ! Ken amper uit mijn ogen kijken, zo knetter da ik ben!! Wel weer zin in de volgende Meeting, of niet!!
BTW heb net m'n gedroogde paddo's binnen gehad (vanavond eerst is proberen
)
quote:Hehehe .... !
Op dinsdag 26 maart 2002 16:41 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Altijd
BTW heb net m'n gedroogde paddo's binnen gehad
(vanavond eerst is proberen
)
beetje spammen mag wel toch?
quote:Ik ben meer een hoofdschuddertje
Op dinsdag 26 maart 2002 17:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hey stelletje junkies!![]()
Ik weet niet wie van jullie into psytrance/psytekno is maar er is een goed feestje in Amsterdam in het weekend van 5 April!
In de AMP studios..
Te gekke tent met allemaal verschillende ruimtes..
In de "grote" zaal is psytrance, in de andere grote zaal is de chillout, en er zijn 2 kleine zaaltjes..Een met (Psy)tekno en eentje met Elektronik..
Damage: 9 eurows.beetje spammen mag wel toch?
is niet echt spam, wij flikkeren ook allerlij feesten online
quote:Denk dat m'n broertje dat wel leuk vind die Goatrance.
Op dinsdag 26 maart 2002 19:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
In that case...
BTW. 'k Heb gisteren die paddestoelen niet meer geprobeerd Moest namelijk m'n belasting nog invullen
Diegene die dat heeft uitgevonden hadden ze moeten doden... maar wel zo langzaam en pijnlijk dat nooit meer iemand het zou durven om aan belasting te denken. (Voor wat ik bij moet betalen nu er geen aftrekposten meer zijn, kan ik een hele leuke Cannabis kwekerij beginnen
)
Gij zult niet stelen! De overheid dult geen concurentie.
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 08:31 schreef Nyles het volgende:
Mooooooooooooooooogggggguuuuuuuuuuuh!
Damnz zeg Cyber dammmit alleen me broertje zal van het weekend in ouddorp zijn! Hij gaat vrijdag al en me ouders gaan maar 1 dagje...op zondag....en dan zouden wij meekunnen...nah.,...nie echt een goed plan voor 1 daggie heen en weer te gaan..., maarja....volgende minimeet zal d'r wel aankome toch?!?!!?!
quote:Ja, wie denk je dat hier nu al zou zijn.....
Damn man ik heb al meer dan 1000 foto's gemaakt man met dat ding....volgende keer nie mer op wintersport (![]()
) want dan maak ik nauwelijks foto's
Maarre izz d'r hier al iemand?
CYBERBEAST die volgende week als het goed is vrij is
Dan gaan we op zomersport... (of maak je dan ook geen foto's
)
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 08:44 schreef cyberbeast het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
[..]Ja, wie denk je dat hier nu al zou zijn.....
CYBERBEAST
die volgende week als het goed is vrij is
Dan gaan we op zomersport...
(of maak je dan ook geen foto's
)
quote:Ik zit in de dataschering
Op woensdag 27 maart 2002 09:14 schreef Nyles het volgende:[..]
DAMN man! waarom zijn wij altijd de enige hier? (omdat we eigelijk geen hol te doen hebbe?
)
Ohhhja dazz waar ! Dit is je laatste week toch!?!? weet je al wat je gaat doen als je nie meer werkt? behalve je eige helemaal de tering in blowe![]()
En hebbie al een nieuw baantje gevonden of nie
Ik moet die kamer waar jullie in geslapen hebben opknappen, m'n corvette moet ik nog onderhanden nemen en m'n motor ook. Dus ik verveel me echt niet.... oja de tuin moet ook gedaan worden. Dus als je je een keertje verveelt, kan je altijd langskomen... (of even bellen, dan kom ik je wel halen..
)
-update-
Vergeet ik nog wat.. reviseren van m'n buitenboordmotor, en het gat in m'n polyester bootje repareren... weet alleen nog niet precies hoe dat moet... maar dat gaat me ook wel lukken.
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbeast op 27-03-2002 09:55]
quote:HEJ! dazz eigelijk wel een goed plan man!Kwil best wel meejhelpen (alsik een keertje tijd heb) je huisie op te knappen! zekers wel een goed plan! Ik zal het in de gaten houden!
Op woensdag 27 maart 2002 09:49 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Ik zit in de dataschering
... dus ik zit dadelijk betaalt thuis
... dus kan mij (voorlopig) niet lang genoeg duren.
Ik moet die kamer waar jullie in geslapen hebben opknappen, m'n corvette moet ik nog onderhanden nemen en m'n motor ook. Dus ik verveel me echt niet.... oja de tuin moet ook gedaan worden.
Dus als je je een keertje verveelt, kan je altijd langskomen... (of even bellen, dan kom ik je wel halen..
)
WTF is dataschering?
quote:
Op woensdag 27 maart 2002 09:53 schreef Nyles het volgende:[..]
HEJ! dazz eigelijk wel een goed plan man!Kwil best wel meejhelpen (alsik een keertje tijd heb) je huisie op te knappen! zekers wel een goed plan! Ik zal het in de gaten houden!
quote:Detachering (alleen dan zoals ik het meestal noem....)
WTF is dataschering?
quote:AAAAH DAMN dat klinkt goed!
Op woensdag 27 maart 2002 09:59 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Lijkt mij best gezellig... baal wiet bij... met een beetje geluk sonnetje bij
(als we na de zware arbeid buiten een Palmpje drinken met een lekker verse joint...
)
[..]Detachering (alleen dan zoals ik het meestal noem....)
quote:Yep
Op woensdag 27 maart 2002 10:03 schreef Nyles het volgende:[..]
AAAAH DAMN dat klinkt goed!
haha gaan we zekers doen! hej...volgende week zei je toch?
BTW Maandag is iederen toch vrij Dan hoef je zondag toch niet direct terug naar huis
Of ben ik nou raar (ja, dat ben ik maar dat bedoelde ik niet)
quote:Hmmmz...kweenie...of Eva vrij is maandag! detailhandel weet je het nooit zeker he..., maar ja...ik zat namelijk te denken aan niet aankomend weekend....maar dat weekend daarop? Dan kunne we wel ffiez een daggie afspreken toch?!?!
Op woensdag 27 maart 2002 10:13 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Yep
BTW Maandag is iederen toch vrij
Dan hoef je zondag toch niet direct terug naar huis
Of ben ik nou raar (ja, dat ben ik maar dat bedoelde ik niet)
Maarre het izzz zekers een goed plan en volgende week gaat (voor mijn part) zeker door, maar aankomend weeken denk ik niet....
quote:Groot gelijk
Op woensdag 27 maart 2002 10:24 schreef Nyles het volgende:[..]
Hmmmz...kweenie...of Eva vrij is maandag! detailhandel weet je het nooit zeker he..., maar ja...ik zat namelijk te denken aan niet aankomend weekend....maar dat weekend daarop? Dan kunne we wel ffiez een daggie afspreken toch?!?!
(Aankomend weekend staat in het kader van 1 jaar samen duzz zijn hele weekend het liefst hele weekend alleen samen! , if you know what I mean huh?![]()
)
quote:Ok, we spreken wel wat af.
Maarre het izzz zekers een goed plan en volgende week gaat (voor mijn part) zeker door, maar aankomend weeken denk ik niet....
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbeast op 27-03-2002 11:07]
quote:THNX!
Op woensdag 27 maart 2002 10:57 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Groot gelijk
Gefeliciteerd met jullie 1 jarige verkering, en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
[..]Ok, we spreken wel wat af.
Zeker spreken we af
quote:Zondags ben ik weinig online... (en ben ik het waarschijnlijk ook weer vergeten...
Op woensdag 27 maart 2002 11:49 schreef Nyles het volgende:[..]
THNX!
![]()
izz eiegelijk pas zondag maar toch bedankt!
quote:
Zeker spreken we af
quote:Iets vergeten? Hebbbik noooooooooit last van
Op woensdag 27 maart 2002 12:50 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Zondags ben ik weinig online... (en ben ik het waarschijnlijk ook weer vergeten...
)
[..]
quote:Haahaa.. ik zit nu in het begin van een paddo trip. het type gaat wel een beetje lastig maar is nog wel te doen...
Op woensdag 27 maart 2002 14:17 schreef Nyles het volgende:[..]
Iets vergeten? Hebbbik noooooooooit last van
![]()
![]()
later!!
Undecliable - We supply
A step closer to a dream that I once had.
Nature's greenest green straight to my head.
Our evening is complete, when cigarettes contain weed.
Smoke 'till we drop.
Then wait 'till we fly.
Holland is a small country, but we grow plenty of weed.
It's my favourite vegetable.
It would be unfair to abstain from it.
It helps you to relax and concentrate.
Your movements will be flexible, you'll innovate.
Good things and I will meet, when apple pie contains weed.
Eat 'till we drop.
Then wait 'till we fly.
When the grass enters the soul, it takes me to a higher place.
When the grass enters the brain, it makes me see so much more.
To disallow would be insane.
Weed must be legalised.
I keep searching for the perfect constitution.
Searching for utopia.
Word het niet es tijd om een nieuwe meeting te plannen?
ik stel leeuwarden voor
quote:Neuh..Amsterdam is echt een betere optie..meer shops met goeie kwaliteit hash etc.
Op woensdag 27 maart 2002 23:46 schreef Bloodangel het volgende:
Nyles: hoe zou jij mij moeten kennen dan? ik woon mijn hele leven al in friesland, maar ok, ik heet Arnaud en zit op de NHL in leeuwarden dus. ik studeer daar chemie.Word het niet es tijd om een nieuwe meeting te plannen?
ik stel leeuwarden voor
Ben nog nog niet helemaal wakker... kan beter zeggen ik ben nog helemaal niet wakker Ik wil terug naar huis en naar bed.. tering... Maar die paddo's waren wel Big Fun
Heb de hele avond krom van het lachen gelegen... al die maffe kleuren
En we hebben Easy Rider gekeken, die's dan nog leuker
Ik ga nog even proberen wakker te worden
quote:HAhahh mogu! Ben ook nognie helemaal wakker....maar komt wel goe hoor... Lekker getript vannacht
Op donderdag 28 maart 2002 07:28 schreef cyberbeast het volgende:
Mogguuuu![]()
Ben nog nog niet helemaal wakker... kan beter zeggen ik ben nog helemaal niet wakker
Ik wil terug naar huis en naar bed.. tering... Maar die paddo's waren wel Big Fun
Heb de hele avond krom van het lachen gelegen... al die maffe kleuren
En we hebben Easy Rider gekeken, die's dan nog leuker
Ik ga nog even proberen wakker te worden
![]()
quote:
Op donderdag 28 maart 2002 07:56 schreef Nyles het volgende:[..]
HAhahh mogu! Ben ook nognie helemaal wakker....maar komt wel goe hoor... Lekker getript vannacht
![]()
quote:Jaa ja... dat zei je vorige keer ook en toen kwam je opeens niet
HEY ik kom toch naar ouddorp toe!Vrijdag nacht al!Zterrrdags zijn we duzz beschikbaar !...gaan waarschijnlijk naar de kreek...duz ALS je ons kwijtben
Maarre we zitte dus toch in ouddorp in het weekend...MINIMEET! hehehee
Is goed man, ik zie je zaterdag!
quote:Jaaa neeee dit keer echt hoor!
Op donderdag 28 maart 2002 08:17 schreef cyberbeast het volgende:
Jaa ja... dat zei je vorige keer ook en toen kwam je opeens niet
Is goed man, ik zie je zaterdag!
![]()
quote:Mooi
Op donderdag 28 maart 2002 08:26 schreef Nyles het volgende:[..]
Jaaa neeee dit keer echt hoor!
![]()
quote:Hebbie nou ook een blowdoos
Op donderdag 28 maart 2002 08:47 schreef Nyles het volgende:
Heheh hier kome de foto's van muh bakkie!
Ik had eerst ook zo'n kleintje.... maar die heb ik nu vervangen door een videoband doos Daar past veel meer in
quote:Yep!!! hebbur 1 hehe....
Op donderdag 28 maart 2002 09:41 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Hebbie nou ook een blowdoos
Ik had eerst ook zo'n kleintje.... maar die heb ik nu vervangen door een videoband doos
Daar past veel meer in
quote:lol
Op dinsdag 26 maart 2002 16:40 schreef cyberbeast het volgende:
He jij bent diegene met dat gave icoontje(ik heb hem stiekum opgeslagen
)
btw... over de wietbakken gesproken....
Videoband vond ik te groot, peukendoosje te klein.
Goede vriend gebruikt een pocketbackgammon spel... heeft het bord eerst gemolesteerd
Nu zo'n stom touristenbakkie gekocht... ideale maat
Geen wind die er vat op heeft, al stormt het, kan bakje gewoon open en bloot neerzetten.. en past perfect in je jas/broek zak.
En dat jij al fokkend stick kan roken
bitch!
Ik woon nog thuis en aangezien broer & zus flink wat jonger zijn kan ik niet thuis blowen voordat m'n ouders pitte
Als iemand trouwens een plekkie overheeft wat ik kan huren... please let me know (preferably in de buurt van Amsterdam)
quote:Ik woon al een maandje of twee op me zelf nu... maar thuis mocht ik ook gewoon blowen
Op donderdag 28 maart 2002 13:31 schreef MAY-be het volgende:[..]
lol
btw... over de wietbakken gesproken....
Videoband vond ik te groot, peukendoosje te klein.
Goede vriend gebruikt een pocketbackgammon spel... heeft het bord eerst gemolesteerdNu zo'n stom touristenbakkie gekocht... ideale maat
Geen wind die er vat op heeft, al stormt het, kan bakje gewoon open en bloot neerzetten.. en past perfect in je jas/broek zak.En dat jij al fokkend stick kan roken
bitch!Ik woon nog thuis en aangezien broer & zus flink wat jonger zijn kan ik niet thuis blowen voordat m'n ouders pitte
Als iemand trouwens een plekkie overheeft wat ik kan huren... please let me know (preferably in de buurt van Amsterdam)
GGeloof Gdat Ghet GGoede Gvrijdag is
Naja ik ben iig op m'n werk. (voor de laatste dag hier bij de ANWB
NAaja als iemand nog wat boeiends te melden heeft... ik hou me van harte aanbevolen
Toedeledokie!
ben een beetje raar vandaag
quote:Dat zal wel komen door het lekkere weer!
Op vrijdag 29 maart 2002 08:12 schreef cyberbeast het volgende:ben een beetje raar vandaag
![]()
quote:Ook en door de top 100 allertijden die zo gaat beginnen (10:00 yorinFM). Luister ik elk jaar naar altijd goede muziek
Op vrijdag 29 maart 2002 08:44 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Dat zal wel komen door het lekkere weer!
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbeast op 29-03-2002 10:06]
quote:Geen ID, ik heb het van de website van Nyles en weedfreak gehaald.
Op vrijdag 29 maart 2002 08:59 schreef Mr.Manson het volgende:
Cyberbeast, van welk liedje is jou ondertitel?
het komt me zo bekend voor...
Was best gezellig hier, alleen hadden we af en toe zo vreselijk weinig te doen. Van het weekend maar flink wat drugs gaan misbruiken en zo... Naja sommige van jullie zie ik morgen waarschijnlijk in Ouddorp of die kant op.
-typo-
[Dit bericht is gewijzigd door cyberbeast op 29-03-2002 16:05]
quote:He man hoe is't? (En met je salamander!?)
Op vrijdag 29 maart 2002 15:50 schreef Brunswijk het volgende:
Gaat er iemand zaterdag naar de HMH, Opening tour Chemical Brothers ??
Nee ik ga daar niet naar toe. Ben niet zo'n Chemical Brother fan... Maar ik wens je wel heel veel plezier
quote:Met mij gaat het goed
Op vrijdag 29 maart 2002 16:13 schreef Robhimself het volgende:
JAH GODVERDOMME EINDELIJK TIJD OM FF WAT TE POSTEN
hoe ist, mensen?Ben eg vet druk de laatste tijd
Wanneer is de volgende meeting? (van de zomer evt. bij mij thuis....) C y'all
Van de zomer een keer bij jouw... Mij best
Later
quote:Dacht ik ook! Shop zit op een steenworp afstand, dus.........in case you run out.....
Op vrijdag 29 maart 2002 16:25 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Met mij gaat het goed
En jij?
Van de zomer een keer bij jouw... Mij best
Later
quote:Geinig
Op vrijdag 29 maart 2002 18:24 schreef Robhimself het volgende:
Ik wil niet lomp overkomen, maar wat vinden jullie van mn nieuwe FBU ondertitel?
Het was een toffe shop En dat poolen
Naja, volgende keer beter
Weltrusten!
quote:Ben nu met de foto's bezig
Op zaterdag 30 maart 2002 02:52 schreef cyberbeast het volgende:[..]
Geinig
Het was een toffe shop
En dat poolen
Naja, volgende keer beter
Weltrusten!
quote:Welkom
Op zaterdag 30 maart 2002 14:54 schreef LadyLysah het volgende:
Primaaaa! Ik ga mn best doen ook een weedmeeting mee te maken... ben per slot van rekening niet voor niets een FBU-er!!
DAMES EN HEREN!!! DE FOTO'S !!!!!!!!
Boris is al aardig heen (maatje van me)
Cyberbeast
Plaatje! (jammer genoeg ben ik nog single
)
Tering, wat was ik eraan!! (met t blauw/zwarte shirt)
Zo ging t de hele avond op EXTREEM laag niveau
Ook Bob moacht niet ontbreken.
Dit waren de leukste!
quote:idd...bloed wel dood he?
Op woensdag 03 april 2002 16:49 schreef Robhimself het volgende:
*schop*
[Dit bericht is gewijzigd door Weedfreak op 04-04-2002 11:06]
quote:
Op donderdag 04 april 2002 11:09 schreef Weedfreak het volgende:
Der is volgens mij niet echt iemand!!Nou ja, volgende X weer beter ! Spreek jullie allemaal nog wel ! Moet helaas weer naar school.
![]()
quote:yup
Op donderdag 04 april 2002 08:32 schreef Nyles het volgende:[..]
idd...bloed wel dood he?
quote:Must.......keep......topic.......alive........
Op donderdag 04 april 2002 12:17 schreef Robhimself het volgende:[..]
yup
quote:aaa......argggh!
Op donderdag 04 april 2002 16:13 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Must.......keep......topic.......alive........
*SCHOP*
quote:Ja, maar dat is toch oud nieuws?
Op vrijdag 05 april 2002 08:42 schreef Nyles het volgende:[..]
aaa......argggh!
Zekers we moeten het op een of andere manier nieuw leven inblazen ofzo...*denkdenk* tering!!! Wat mis ik een stel hersencellen!
quote:Mogguh! Allez goe?!
Op vrijdag 05 april 2002 08:52 schreef Robhimself het volgende:[..]
Ja, maar dat is toch oud nieuws?
![]()
Mogguh! trouwens.
quote:Jawohl! alleen kut dat ik nog tot 17:00 op werk zit
Op vrijdag 05 april 2002 09:10 schreef Nyles het volgende:[..]
Mogguh! Allez goe?!
![]()
![]()
quote:Hahah tot 1700 Fok!ken?
Op vrijdag 05 april 2002 09:51 schreef Robhimself het volgende:[..]
Jawohl! alleen kut dat ik nog tot 17:00 op werk zit
-edit- Kut!
quote:is het allebei te mooi weer voor, werken en fokken eigenlijk ook.. smoken in de zon, goeie muziek (zomerse hip hop
Op vrijdag 05 april 2002 09:58 schreef Nyles het volgende:[..]
Hahah tot 1700 Fok!ken?
quote:daar zal t wel op uit draaien ja.....kep eg geen zin om me ook maar lichtjes nuttig te maken vandaag!
Op vrijdag 05 april 2002 09:58 schreef Nyles het volgende:[..]
Hahah tot 1700 Fok!ken?
quote:HAhaha en dat ga jij doen vandaag? WILLIK OOOOOOOOOOOOK! Moet tot van middag werken...dan autorijlessen van 1200 to 1330...en dan weer werken
Op vrijdag 05 april 2002 10:01 schreef vexz het volgende:[..]
is het allebei te mooi weer voor, werken en fokken eigenlijk ook.. smoken in de zon, goeie muziek (zomerse hip hop
![]()
![]()
)
quote:Heheh bij mij ook...aangezien het niet echt druk is hierzo...
Op vrijdag 05 april 2002 10:14 schreef Robhimself het volgende:[..]
daar zal t wel op uit draaien ja.....kep eg geen zin om me ook maar lichtjes nuttig te maken vandaag!
quote:ik moet nu ook werken, vanmiddag eerst sollicitatie gesprekje en dan...
Op vrijdag 05 april 2002 10:23 schreef Nyles het volgende:[..]
HAhaha en dat ga jij doen vandaag? WILLIK OOOOOOOOOOOOK! Moet tot van middag werken...dan autorijlessen van 1200 to 1330...en dan weer werken
tot 1715 en dan de trein naar Leeuwarden pakke om half 6...das wel beter...
quote:Mooohhuuuhh!! Alles rustig hierooow!! (Zit op school een beetje te computeren, echt geen kanker aan hieroow!!) He, Nyles ik wens je veel plezier in Leeuwarden, doe ze de groeten daar!! En Tjookse
Op vrijdag 05 april 2002 10:23 schreef Nyles het volgende:[..]
HAhaha en dat ga jij doen vandaag? WILLIK OOOOOOOOOOOOK! Moet tot van middag werken...dan autorijlessen van 1200 to 1330...en dan weer werken
tot 1715 en dan de trein naar Leeuwarden pakke om half 6...das wel beter...
Bennie der all...??
[Dit bericht is gewijzigd door Weedfreak op 05-04-2002 15:48]
quote:YO!!!
Op vrijdag 05 april 2002 10:27 schreef Weedfreak het volgende:[..]
Mooohhuuuhh!! Alles rustig hierooow!! (Zit op school een beetje te computeren, echt geen kanker aan hieroow!!) He, Nyles ik wens je veel plezier in Leeuwarden, doe ze de groeten daar!! En Tjookse
![]()
Bennie der all...??
quote:Is wel een goed id om met zijn allen naar Ozzfest te gaan!
Op vrijdag 05 april 2002 15:49 schreef Nyles het volgende:[..]
YO!!!
quote:Kweenie ovvie gaat, hijs hier al ff nie meer geweest!
Op vrijdag 05 april 2002 15:50 schreef Weedfreak het volgende:[..]
Is wel een goed id om met zijn allen naar Ozzfest te gaan!
Gaat Cyber trouwens ook....?![]()
quote:Ja man heb ik allang gezien!! Hij staat hier op de achtergrond!! Maarruuh!! Wanneer ben je weer trug!!
Op vrijdag 05 april 2002 15:56 schreef Nyles het volgende:
Heheh hej donnie had je deze nou al gezien?
[afbeelding]
Hijs echt waus he hej...![]()
quote:Ikke? ...ben d'r zondag avond weer...
Op vrijdag 05 april 2002 15:59 schreef Weedfreak het volgende:[..]
Ja man heb ik allang gezien!! Hij staat hier op de achtergrond!! Maarruuh!! Wanneer ben je weer trug!!
(Ze zitten hier op Fok allemaal over Marihuana te praten maar niemand meld zich meer aan voor De Weed - Meeting!!)
![]()
quote:HEHE veel plezier ..MZZL!
Op vrijdag 05 april 2002 16:06 schreef Weedfreak het volgende:
He nyles ik gaat er weer vandoor man!! Ik gaat ff eten en da zo snel mogelijk weer naar de stad om een lekker Jonko te roken!!
Iedereen de groeten van de Weed-Freak!!
Mzzl!!
quote:Lord Raiden?
Op vrijdag 05 april 2002 15:56 schreef Nyles het volgende:
Heheh hej donnie had je deze nou al gezien?
[afbeelding]
Hijs echt waus he hej...![]()
quote:Ja jowh, het begint weer een beetje dood te bloeden!
Op maandag 08 april 2002 12:23 schreef Nyles het volgende:
THink this will die soon....I SURE HOPE NOT
quote:Zeker....haast niemand komt hier nog regelmatig...Xept 4 us...
Op maandag 08 april 2002 12:28 schreef Weedfreak het volgende:[..]
Ja jowh, het begint weer een beetje dood te bloeden!
Waar zijn alle Wiet vriendjes .....?
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 09-04-2002 12:25]
quote:Hebbie um nou al bij "general chat" geplaatst, ik ken hem niet vinden .... ???
Op maandag 08 april 2002 16:32 schreef Nyles het volgende:
Voor degene DIE DIT TOPIC NOG LEZEN kga de meeting hierna verplaatsen naar General CHAT misschien dat er daar wat meer mensen zijn...ONZIN word er nie zo op gelet...
quote:Neeh hij staat 'r nog nie!
Op dinsdag 09 april 2002 10:08 schreef Weedfreak het volgende:[..]
Hebbie um nou al bij "general chat" geplaatst, ik ken hem niet vinden .... ???
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |