quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:24 schreef gers het volgende:
[..]
komt dan pas weer die spaanse terug ?
omdat je gezakt was ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De godverdomme eerste naar mijn weten die dat zegt
Danku
Wat hebben ze uitgevreten dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:29 schreef postmortum het volgende:
Den_Dead_Kennedys en UnderTheWingsOfLove werden weer even getolereerd, vervielen weer in hun oude gedrag dus allebei weg. Lang.
Hoe lang is lang ?
Ik feliciteerde je een paar pagina's terug ook al hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Danku
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Danku
Sorry niet alles gelezen, had alleen begin van topic over mij gelezen, toen stond er nog niks bij. Ik postte toen en ging weer weg. Maar bedankt hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:29 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik feliciteerde je een paar pagina's terug ook al hoor
geen ideequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Wat hebben ze uitgevreten dan?
Ik was ook geband voor een week omdat ik kanker zei in een voetbaldiscussiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
geen idee![]()
Maar ik ben nu nog meer op mijn hoede
En wat nou als ik je vertel dat ik serieus benquote:
Ik ben nog nooit gebanned in al die jarenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik was ook geband voor een week omdat ik kanker zei in een voetbaldiscussie
Dan zou ik echt eens een keer verhaal gaan halen bij remlof, snakey of yvonnequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:34 schreef postmortum het volgende:
ik voor een maand en ik weet nog steeds niet waarom
Zou leuk zijn als Hayden zich een keer als tubgirl gaat voordoenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebanned in al die jarenmaar ik ben ook heel lief. Ik plaats alleen maar Hayden en Duffy en zo.
yvonne.rarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan zou ik echt eens een keer verhaal gaan halen bij remlof, snakey of yvonne
Tja, ieder z'n fetish he...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:36 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Hayden zich een keer als tubgirl gaat voordoen
terwijl je zo'n toffe user bentquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:38 schreef RickoKun het volgende:
één account is gepermabanned (4 jaar geleden ofzulks)en nog 2 temporary bans gekregen op deze
hoe ko je aan een 3 maanden banquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:44 schreef afcajos het volgende:
Ik ben 1x3maanden gebanned en 1x1maand gebanned
waaromquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:44 schreef afcajos het volgende:
Ik ben 1x3maanden gebanned en 1x1maand gebanned
Neeu slechts sporadischquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef gers het volgende:
[..]
waarom![]()
maar jij kwam toch ook wel eens op vbl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |