quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Heb ik iets gemist ? Wie the fuck is Jos.
Wat is er mis met Lacoste schoenenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Probeer het eens bij de plaatselijke hiphopwinkel![]()
Vergeet je de G-star shirtjes niet? Mooie lacosteschoenen of leren prada's waar je mooi met je broek in de sokken kan lopen
Slechts 1 meerderjarigequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:36 schreef behangplakker het volgende:
Hee afcajos ! Nog minderjarige gehosselt laatste weekend?
Lolz. Je bent gewoon wereldvreemd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:42 schreef RickoKun het volgende:
FOK!kers eten liever patat dan friet
HET IS FUCKING PATAT, BITCHES!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ga niet onder de rivieren meeten, dat gaat tegen mien principes in negerts
Loop je dan ook echt op die pauperschoentjes (bepaald soort, 13-jarige mooiboys lopen er op)?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat is er mis met Lacoste schoenen![]()
![]()
![]()
![]()
Met Lacoste is heul niks mis
*** zit nu serieus met een lacoste polo aan achter de pc![]()
![]()
![]()
Ik let er eigenlijk nooit op wat mensen voor schoenen aan hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:43 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Loop je dan ook echt op die pauperschoentjes (bepaald soort, 13-jarige mooiboys lopen er op)?
Tegenwoordig loopt ook iedereen met Nike air max, ik ben ermee gekapt
Het is patat nepbelgquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lolz. Je bent gewoon wereldvreemd.
Je hebt crocs, leugenaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:46 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb geox! De schoenen die ademen!!!!!
Geloof mij dat veel ermee rondlopen. Paar jaar geleden allemaal van die soort van k-swiss schoenen maar dan van lacostequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik let er eigenlijk nooit op wat mensen voor schoenen aan hebbenAlleen Nike Air Max, maar die vallen ook op.
En die Lacoste's wat ik heb zijn gewoon mooi, net of het me wat interesseert wie er nog meer op loopt
Ohja en ze waren hendig duur, dus kan me niet voorstellen dat er zulkes paupers mee rondlopen.
*** zoekt foto van mijn schoenen
Ik ook, zoals een echte player betaamtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:46 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb geox! De schoenen die ademen!!!!!
Die heeft Reetveter ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
Dezes. Alleen dan in het zwart![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:53 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ik ook, zoals een echte player betaamt
Ga je naast een willekeurige neger zitten om van zjin muziek mee te genietenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:57 schreef Maisnon het volgende:
ah behangplakkerproficiat
Verdomme, mijn mp3speler houdt er ineens mee op, net nu ik dus 3 uur in de trein moet gaan zitten
Goeie tipquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga je naast een willekeurige neger zitten om van zjin muziek mee te genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |