40 euro, ben je beklopt ofzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.amsterdam.info/museums/museumkaart/
40 euro en kom je overal binnen.
Kheb wel een pasje waar ik iemand anders mee naar binnen kan nemen
Ik kan dat nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
40 euro, ben je beklopt ofzo.![]()
Dat zijn 22 biertjes in Roermond.
Ik ben je Fok! vriendje, en jij hebt het niet eens voor me over me vrijkaarten te husselen ? Verdoemen he !
roermondquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
40 euro, ben je beklopt ofzo.![]()
Dat zijn 22 biertjes in Roermond.
Ik ben je Fok! vriendje, en jij hebt het niet eens voor me over me vrijkaarten te husselen ? Verdoemen he !
en dan al die toeristen husselenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
We moeten de KLB meet gewoon in dat museum houden.
Zodra ik iemand zie die een shirt met Duffy aan heeft ren ik wegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
Ja, nouquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zodra ik iemand zie die een shirt met Duffy aan heeft ren ik weg
Komt er een KLB meet ? Vetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:22 schreef BobbyB het volgende:
Je doelt op mij he!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt er een KLB meet ? Vet![]()
![]()
Dat wordt dus een meeting van allemaal knappe mannen die aan vechtsport doen, met vriendinnen die fotomodel zijn, dikke sportwagens die ze aan elkaar showen en vooral: Moneyclips die leeg moeten. Playerstyle.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt er een KLB meet ? Vet![]()
![]()
Ik wou inderdaad Hayden wel meenemen naar de meet, in mijn Hummer.quote:Dat wordt dus een meeting van allemaal knappe mannen die aan vechtsport doen, met vriendinnen die fotomodel zijn, dikke sportwagens die ze aan elkaar showen en vooral: Moneyclips die leeg moeten. Playerstyle.
Ik bel m'n maten Harold & Kumar op, ze zijn toch in Amsterdamquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ze hebben het er al 320 delen over, nog niks concreets of zo. Stelletjes pansies.
[..]
Ik wou inderdaad Hayden wel meenemen naar de meet, in mijn Hummer.
Ik dacht dat jij die eetjapanner had uitgenodigd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:31 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik bel m'n maten Harold & Kumar op, ze zijn toch in Amsterdam
Die is way out of my leaguequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij die eetjapanner had uitgenodigd.
Zeg, ben jij niet ide kerel met die Marokkanen pet?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:28 schreef afcajos het volgende:
Goeienmorgen trouwens allemaal!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet ide kerel met die Marokkanen pet?
Ik doe m'n Kobayashi shirt aan en Jos z'n ''I love Smegma'' shirtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
Waar koop je die eigenlijk, marokkanenpetjes ?
Net zoals Bjorn Borg boxershorts, waar haal je die. Als we gaan meeten wil ik er wel ene hebben die ik boven mijn kekse trousers uitdraag en mijn witte riempje op half 7 heb hangen.
Probeer het eens bij de plaatselijke hiphopwinkelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:36 schreef de_boswachter het volgende:
Waar koop je die eigenlijk, marokkanenpetjes ?
Net zoals Bjorn Borg boxershorts, waar haal je die. Als we gaan meeten wil ik er wel ene hebben die ik boven mijn kekse trousers uitdraag en mijn witte riempje op half 7 heb hangen.
Nee, hij is Hell Josquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:33 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zeg, ben jij niet ide kerel met die Marokkanen pet?
afcajosquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:38 schreef de_boswachter het volgende:
Heb ik iets gemist ? Wie the fuck is Jos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |