Ik zal hem straks thuis wel even opzoeken (als ik het qua tijd red) en hem dan uploaden...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist! Die bedoel ik!
Ik dacht eigenlijk dat die op die CD stonden
Dit is wel de versie die ik bedoelde en die ik in MP3-formaat heb...quote:
Ik heb de CD zelf zojuist gedownload maar als je de remixversie hebt van sommige van die nummers dan graagquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal hem straks thuis wel even opzoeken (als ik het qua tijd red) en hem dan uploaden...
Heb je nog iemand van de SC gezien? MaJo, Nem en ik zijn er ook geweestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:44 schreef B.ertha het volgende:
Lowlands was gaaf
Alleen onze nieuwe tent was niet waterdicht, zo bleek de laatste nachtIk heb maar 2 (!!) uur geslapen, had het niet normaal zo koud, de slaapzak was doorweekt, ik lag opgekrampt op het ook natte luchtbed en werd ruim een uur voor de wekker weer wakker.
Dus die gaat zo terug![]()
wtf?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:44 schreef B.ertha het volgende:
Lowlands was gaaf
Alleen onze nieuwe tent was niet waterdicht, zo bleek de laatste nachtIk heb maar 2 (!!) uur geslapen, had het niet normaal zo koud, de slaapzak was doorweekt, ik lag opgekrampt op het ook natte luchtbed en werd ruim een uur voor de wekker weer wakker.
da's k*tquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:44 schreef B.ertha het volgende:
Lowlands was gaaf
Die Carnaval Festival was incompleet en heb ik dus weer verwijderd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:19 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb de Villa Volta gevonden die ik zocht. Dat is niet die jij had staan(dat was trouwens Carnaval Festival)
Ja maar ik vermoed dat het een andere remix is. Ik heb enkele versies gevonden en niet diegene die ik zocht(tot nu danquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Carnaval Festival was incompleet en heb ik dus weer verwijderd.
Die Villa Volta versie (zo rond de 5 minuten lang??) heb ik ook, maar kan ik niet vinden nu...
Dance Macabre...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:22 schreef Nembrionic het volgende:
Het Spookslot is sowieso mooi.
Deze bedoelde ik, maar jouw versie is niet compleet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |