Ik ook.quote:
Spannend allemaal. Heb je wat foto's genomen van hoe het er nu uitziet? Dan kun je mooi vergelijken hoe prachtig het geworden is of juist nietquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
Maandag wordt er trouwens begon met het sloopwerk in het huis. Gaat zeker tot januari duren voordat we er weer in kunnen. Hoop wel dat ze de badkuip ook terugplaatsen
Eftelingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:32 schreef Soempie het volgende:
Ik heb weeeeekend!!!![]()
Morgen naar de Efteling en zondag met een groep vriendin wat drinken en eten in Utrecht.
Ik heb op mijn mobiel wat fotos genomen ja. Als het goed is zal het meeste hersteld worden zoals het was maar dan 'vers'.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:34 schreef iamredleader het volgende:
Spannend allemaal. Heb je wat foto's genomen van hoe het er nu uitziet? Dan kun je mooi vergelijken hoe prachtig het geworden is of juist niet![]()
quote:
Welke muziek?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Efteling
Ik ga gelijk de muziek weer opzoeken
Whehehe je lijkt wel een aanhanger van Kent Hovindquote:
Efteling Wonderlijke Muziekquote:
Wie? Ook na een google/wikipedia search zegt me de naam niksquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:46 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe je lijkt wel een aanhanger van Kent Hovind
Juist! Die bedoel ik!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Er bestaat ook een geweldige soort van houseachtige remix van diverse Efteling-tunes.
Nickname: Dr Dino.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wie? Ook na een google/wikipedia search zegt me de naam niks
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
Nickname: Dr Dino.
Huidige woonplaats: Federal Correctional Institution, Edgefield
Dat weet ikquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
die is goed.
En ja, de naam zegt me heel vaag wel iets. Ik kan daar ook slecht tegen, mensen die met drogredeneringen en leuke zinsconstructies proberen iets te "bewijzen". Mijn opmerking was dan ook meer als grapje bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |