quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:34 schreef Nembrionic het volgende:
Jou moet ik hebben
Ik ben mijn chili-quote kwijt
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:39 schreef Nembrionic het volgende:
Warg! Ik heb een nieuwe pincode en ik type nu steeds de verkeerde in bij internet bankieren
Dat je er niets mee hebt ok, maar het vergelijken met harry potter is wel een beetje bizarquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
sorry, ik heb niet zo veel met dat soort verhalen, ze komen bij echt niet verder dan het Harry Potter niveau
Maar Goedemorgen IARL
Is dat aan jou om te beslissen of het waar is wat er in de bijbel staat? Ik heb even veel respect voor mensen die het woord voor woord naleven als mensen die er voor zichzelf iets uithalen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo lang je maar niet "gelooft" wat er in staat...
Volkswijsheden, sagen en mythen.
Jee thanks! Ben ook super benieuwd naar deze boekenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:19 schreef LadyBlack het volgende:
Toffe studiekeus MaJo, ik heb ook een vak cultuurgeschiedenis van het westers christendom gedaan, echt ontzettend interessant!
En in die hoek kan ik ook het boek van Jan Blokker + zoons aanraden
Hoe staat het ermee vandaag?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee thanks! Ben ook super benieuwd naar deze boekenheb echt weer zin om te gaan studeren
Wat is dat boek van jan blokker?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:15 schreef iamredleader het volgende:
Goed, tweede helft boodschappen moeten ook gedaan worden... en dan nog het hele huis schoonmaken, vanmiddag even bij m'n grootouders in Leiderdorp langs, en daarna door naar de Babymax, kijken naar kinderwagens
Mwah. Nog steeds erg verkouden maar ook downquote:
Hehe het grote inkopen is begonnenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:15 schreef iamredleader het volgende:
Goed, tweede helft boodschappen moeten ook gedaan worden... en dan nog het hele huis schoonmaken, vanmiddag even bij m'n grootouders in Leiderdorp langs, en daarna door naar de Babymax, kijken naar kinderwagens
"Er was eens een god"quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee thanks! Ben ook super benieuwd naar deze boekenheb echt weer zin om te gaan studeren
Wat is dat boek van jan blokker?
Misschien dat die afspraak je een beetje goed doet.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah. Nog steeds erg verkouden maar ook downZometeen afspraak en ik heb geen zin...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:24 schreef Nembrionic het volgende:
Oeh, er is zojuist een moesson gestart met wat onweer. Mensen in het Noorden en Oosten: veel plezier ermee vanmiddag
Hehe klinkt tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |