quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
huh waar gaat het over? Is het iets wat je broer zou doen als jij dat niet doet? Zo nee: vooral doen!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
huh waar gaat het over? Is het iets wat je broer zou doen als jij dat niet doet? Zo nee: vooral doen!
Ik post ze stiekem nog een keertjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben geen autofreak, maar in zoiets wil ik wel eens rondrijden.
Had dat laatst ook met de rondvlucht met de Dakota die we begin juni hebben gedaan.
Je kan je niet voorstellen dat zoiets ook werkelijk functioneert...
De verhuurder heeft nog meer oldtimers als trouwauto e.d. en als je hoort hoe die man over zijn 'juweeltjes' spreekt dan weet je bij voorbaat al dat het goed zit. De chauffeur komt zelfs in kleding uit die periode...
hm dat was niet de bedoeling... Ben nog niet helemaal gewend aan telefooninternetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Gaaf, zag laatst bij 'Nu we er toch zijn' van BNN dat ze in Zweden ook zoveel oldtimers hebben.
Zo zijn wij 3 jaar geleden onverwachts in Daytona Beach beland, midden tussen duizenden custom bikes die daar elk jaar samen komen onder naam 'Biketoberfest'.
Orange County Choppers (die van Discovery) waren er ook, maar vielen in het niet bij vele andere custom bikes.
Heb mijn ogen toen uitgekeken, in velerlei opzichten...
Om een idee te geven: http://www.biketober.com/bikes/index.html
Als je nog wat wil weten uit het oude testament en aanverwante boeken...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:12 schreef MaJo het volgende:
Net boeken besteld voor het nieuwe studiejaar en heb er echt zin ineen korte introductie in het oude testament, het nieuwe testament en de koran (3 verschillende boeken) en de geschiedenis van het christendom. Vet tof
Is dat uit dezelfde serie als Harry Potter?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:12 schreef MaJo het volgende:
Net boeken besteld voor het nieuwe studiejaar en heb er echt zin ineen korte introductie in het oude testament, het nieuwe testament en de koran (3 verschillende boeken) en de geschiedenis van het christendom. Vet tof
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Is dat uit dezelfde serie als Harry Potter?
sorry, ik heb niet zo veel met dat soort verhalen, ze komen bij echt niet verder dan het Harry Potter niveauquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
lekker scherp vandaag, IJ4U
Mooi gezegd!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:19 schreef iamredleader het volgende:
Ja, jij ook een goedemorgen, Its
Heb zelf niet veel met de "verhalen", maar kan wel de diepere zin in sommige dingen zienEn daar probeer ik iets uit te putten, voor mijn eigen leventje.
Zeg dat wel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |