Heb ik gezegd jaquote:
Staan er sowieso wel ninja's op het plaatje?quote:
Ongeveer op dat moment ging ik outquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:57 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb die maansverduistering net op het hoogtepunt gezien
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ongeveer op dat moment ging ik out
Ik heb net te horen gekregen dat ik toegelaten ben tot religiestudies
Welkom in de hogere sferen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:22 schreef MaJo het volgende:
Ik heb net te horen gekregen dat ik toegelaten ben tot religiestudies
Dat kan wel eens kloppen ja. Vraag me af of die Clint aan te wijzen valt.quote:
quote:Ik heb net te horen gekregen dat ik toegelaten ben tot religiestudies
huh waar gaat het over? Is het iets wat je broer zou doen als jij dat niet doet? Zo nee: vooral doen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh oh, oldschool dilemma's...
Stel, je hebt een leuke kans gekregen, maar je broer vindt dat je daarmee te veel in zijn vaarwater komt? Pech gehad voor hem en een slecht gehumeurde broer? of respect hebben voor ieder zijn ding?
Zit je ook in zijn vaarwater of vindt hij dat alleen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Stel, je hebt een leuke kans gekregen, maar je broer vindt dat je daarmee te veel in zijn vaarwater komt? Pech gehad voor hem en een slecht gehumeurde broer? of respect hebben voor ieder zijn ding?
De zogeheten Frans Bauer echoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef MadMaster het volgende:
OMG...![]()
Net even zo'n Google-ad aangeklikt (Live muziek + DJ) en dan kom je hier terecht:
http://www.willvosters.nl/
Klik vooral de optie 'video' en de geluidsfragmenten even aan.
Poultje doen hoe ver de echo van de microfoon openstaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vraag me af of zo iemand nou nog wat resultaat uit zo'n advertentie krijgt...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De zogeheten Frans Bauer echo
Z'n kop lijkt op die van Bert Visscher. Ook geen compliment
Ik denk dat je versteld staat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vraag me af of zo iemand nou nog wat resultaat uit zo'n advertentie krijgt...
Dan ga ik ook maar eens zo'n advertentie plaatsen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je versteld staat.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ga ik ook maar eens zo'n advertentie plaatsen...![]()
Net een schitterende oldtimer uit 1949 gehuurd voor een speciale gebeurtenis binnenkort:
[ afbeelding ]
Mag helaas niet zelf er in meerijden, is een kadootje...
Wij zaten in de aula op school met ik weet niet hoeveel man naar het roosterscherm te kijken.. floep NOSquote:
Ben geen autofreak, maar in zoiets wil ik wel eens rondrijden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
Daar heb ik helaas niet zoveel aan
Maar echt, ik vind auto's uit dat tijdperk echt zoveel mooier dan die troep van tegenwoordig(enkele uitzonderingen buiten beschouwing gelaten)
huh waar gaat het over? Is het iets wat je broer zou doen als jij dat niet doet? Zo nee: vooral doen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |