Ja fijn he? Heb ik ook ervaring mee maar dan onderweg NAAR mijn vakantiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:02 schreef LadyBlack het volgende:
Lang leve de airco in vliegtuigen
De airco in vliegtuigen is vaak vervuild en is een mooie haard voor bacterieën.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja fijn he? Heb ik ook ervaring mee maar dan onderweg NAAR mijn vakantie
Whehehequote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De airco in vliegtuigen is vaak vervuild en is een mooie haard voor bacterieën.
Ben gelukkig niet zo gevoelig voor dat soort boosdoeners, maar je hoort het steeds vaker dat mensen na afloop van hun vliegtrip ziek worden.
Misschien kan Duyvendak zich hier eens tegen aan bemoeien, hij heeft nu toch niets te doen...
Goed hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zitten er trouwens een paar gore stukken in Hot Fuzz
That's the spirit...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:05 schreef MaJo het volgende:
Net wakker met de grootste keel van nlmaar ik ga vandaag gewoon weer dingen doen, heb geen zin meer in ziek zijn
Ik heb dat altijd met ziek zijn, op een gegeven moment wil ik weer dingen doenquote:
Ik hou het nog geen 2 uur in bed uit bij ziekte, wat gelukkig dan ook zelden voorkomt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met ziek zijn, op een gegeven moment wil ik weer dingen doen
Die heb ik volgens mij nog nooit gezien weet je dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond is Vertical Limit op tv! Lekker simpel vermaak over bergbeklimmers
Nu welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij nog nooit gezien weet je dat?
Jouw baas is boos omdat je aan het werk bentquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
Kut, m'n baas belde net, maar ik was nog aan het werk...dus ik heb gezegd dat ik nog aan het werk was en of ik haar later terug kon bellen. Ze klonk echt best wel pissed daarna.Beetje geirriteerd dat een werknemer zoiets zegt ofzo.
![]()
Als je de troep die een ander bewust achter laat mag opruimen, zou ik er wel iets van zeggen...quote:En ik wil een klacht indienen over een andere hulp. Ik was vandaag bij een mevrouw aan het werk en het was zo ranzig, ongelooflijk. Voor 1 raam moest ik 2 emmers water gebruiken.En blijkbaar vond de hulp de ramen, tegels in de douche, plankjes in de douche, dweilen en dergelijke allemaal extra werk waar zij niet voor is. En dan wel steeds een half uur eerder vertrekken.
Er lag gewoon een bruine laag op de wasmachine.
![]()
Maargoed, ik weet ook niet of ik daar wel over kan klagen. Ze vinden me denk ik al een zeikerd.
Bij KPN was dat nooit een probleem... baas wilde me spreken, "Prima, maar ik ben nu nog even met een klant bezig". Gesprek keurig afronden en daarna gaan, dan was er niets aan de handquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
Kut, m'n baas belde net, maar ik was nog aan het werk...dus ik heb gezegd dat ik nog aan het werk was en of ik haar later terug kon bellen. Ze klonk echt best wel pissed daarna.Beetje geirriteerd dat een werknemer zoiets zegt ofzo.
![]()
Natuurlijk wel. Vooral als dat betekent dat andere mensen(jij in dit geval) meer werk moeten verzetten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:36 schreef Soempie het volgende:
Maargoed, ik weet ook niet of ik daar wel over kan klagen. Ze vinden me denk ik al een zeikerd.
Dan verbruikt je laptop meer stroom dan er via de lader binnen komtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:50 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn laptop doet echt raar.... als ik de lader inplug als ie uitstaat laadt ie zonder problemen, maar als ik aan het werk ben is er niks mee te beginnen.....
Opzich lijkt me dat vreemd. Hebben die van mij nooit gedaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan verbruikt je laptop meer stroom dan er via de lader binnen komt
Heb ik ook gedaan, maar dat durft ze niet. Ze was die andere hulp ook heel erg aan het verdedigen, aangezien die er al jaren komt. Maargoed ik kom in meer huizen en dit klopt gewoon niet, alhoewel je wel gaat twijfelen aan jezelf als er gezegd wordt dat bepaalde dingen onder extra werk vallen. Alleen vind ik dat als je ziet dat iets vies is of als iemand vraag of je dat wilt schoonmaken je het niet zomaar onder: 'nee dat is voor de extra huishoudelijke hulp' kunt schuiven.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou die mevrouw aanraden een klacht in te dienen, als zij in zo'n troep moet leven dankzij een luie hulp
En ook jij bedanktquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:44 schreef Irien het volgende:
Besloot na maanden niks, weer eens te gaan fokken... Heb Tinuviel al per mail gefeliciteerd. Ook via deze weg nog een dikke proficiat aan Iamredleader!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |