abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60995748
Israël dreigt Libanese burgerdoelwitten te bombarderen , volgens HLN

Israël heeft er opnieuw mee gedreigd Libanese burgerdoelwitten te bombarderen als het in een nieuw conflict verwikkeld raakt met de militante organisatie Hezbollah.

"Vanaf het moment dat de Libanese regering Hezbollah legitimeert, moet ze begrijpen dat de hele Libanese staat een doelwit vormt, net zoals Israël een doelwit vormt voor Hezbollah", zo sprak de Israëlische minister van Milieu, Gideon Ezra, straffe taal op de openbare radio.

Geen beperkingen

De Israëlische premier Ehud Olmert zei gisteren nog dat Israël "geen militaire beperkingen" meer zal opleggen mocht een nieuwe oorlog uitbreken.

Hoewel de Israëlische luchtmacht in de oorlog met Hezbollah - die van 12 juli tot 14 augustus 2006 woedde - de luchthaven van Beiroet en tientallen bruggen in Libanon bombardeerde, beweert ze toch geen burgerdoelwitten te hebben aangevallen die niet gelinkt waren aan Hezbollah.

Bij het conflict met Hezbollah vielen meer dan 1.200 Libanese dodelijke slachtoffers, vooral burgers. Aan Israëlische kant vielen 160 doden te betreuren, onder wie vooral militairen. (belga/mvp)
http://www.hln.be/hln/nl/(...)te-bombarderen.dhtml

Dit is echt het het belangrijkste bewijs dat Israel mensenlevens als speelgoed ziet. Baby's en kinderen en burgers zullen genadeloos worden afgemaakt door de ware terroristen van de Israelische kant.

Zulke momenten zullen voor Israel niks meer meemaken.

Het enige wat voor Israel telt is terrorisme
het enige waar dat toegestaan is in de planeet Mars.

Nog erger is de dreigement van Israel die gelijk past bij de incidenten met Rusland
Amerika en Israel zullen gezamenlijk de hele mensheid vernietigen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_60995770
hoi meki
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 23:26:54 #4
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60996186
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:09 schreef Meki het volgende:
Amerika en Israel zullen gezamenlijk de hele mensheid vernietigen [/b]
Grandioos topic, echt waar. De agressor, Israël is inderdaad een schurkenstaat als ze dit willen doen.
Maar die laatste zin verpestte je hele topic, voor mij dan. WTF heeft amerika hier nou weer mee te maken?!?!
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60996200
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Grandioos topic, echt waar. De agressor, Israël is inderdaad een schurkenstaat als ze dit willen doen.
Maar die laatste zin verpestte je hele topic, voor mij dan. WTF heeft amerika hier nou weer mee te maken?!?!
De joden zijn ook aan de macht in de VS.
pi_60996243
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 21:59 schreef Reptilian het volgende:
Wie dreigt, moet schieten ook.
pi_60996441
Zo sprak de Israëlische minister van Milieu
pi_60996767
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:26 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Nee, USA laat dit toe, Zij maken Israel zo en zij keuren elke VN Resoluties die over Israel af.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 23:50:06 #9
158899 GasTurbine
pi_60996784
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:27 schreef geenID het volgende:

[..]

De joden zijn ook aan de macht in de VS.
Omdat Israël joods is, hebben alle joden schuld? Vuige racist
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  woensdag 20 augustus 2008 @ 23:50:59 #10
158899 GasTurbine
pi_60996801
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee, USA laat dit toe, Zij maken Israel zo en zij keuren elke VN Resoluties die over Israel af.
Rusland en China doen dat over landen waar ze geld aan kunnen verdienen als Sudan en Iran. zo werkt de politiek tegenwoordig -spijtig- nou eenmaal.
pi_60996909
De wereld werkt niet zo voor tientallen miljoenen miljarden wezens op deze aarde
Als sommigen de politiek van kwaad willen spelen doen ze dat maar in planeet mars

de tientallen miljarden wezens in deze aarde willen vrede , de tientallen miljoenen mensen willen kwaad
  woensdag 20 augustus 2008 @ 23:57:58 #12
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_60996960
Als ze werkelijk zover gaan en burgerdoelen bombarderen moet Nederland gelijk laten merken dat dat consequenties heeft voor de relatie. Ik heb niks tegen Israël maar als een land dergelijke grappen uithaalt verdient het onze steun niet.

Maar met voorbehoud, ALS het zover komt.
pi_60997014
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:57 schreef Tizitl het volgende:
Als ze werkelijk zover gaan en burgerdoelen bombarderen moet Nederland gelijk laten merken dat dat consequenties heeft voor de relatie. Ik heb niks tegen Israël maar als een land dergelijke grappen uithaalt verdient het onze steun niet.

Dat hebben ze al gedaan in 2006
vergeet 31 Juli 2006 nooit meer, de dag van de massamoord Qana
pi_60997058
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:57 schreef Tizitl het volgende:

Dat vind ik altijd zo irritant, nu zijn ze zo boos op rusland maar geen 1 woord tegen israel toendertijd. Niet te begrijpen.
pi_60997102
Het blijft voor veel mensen moeilijk om hun afkeur jegens sommige daden van Israël te scheiden van (hun) antisemitisme.
pi_60997154
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 23:49 schreef Meki het volgende:

[..]

Meki wat vind je van Rusland
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:06:59 #17
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_60997155
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:00 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat hebben ze al gedaan in 2006
vergeet 31 Juli 2006 nooit meer, de dag van de massamoord Qana
Das een bombardement, wat uiteraard heel erg en afkeurenswaardig is, maar bij een geval kun je niet zeker stellen of het een misser was of een bewuste aanval op burgers.

Wat meneer hier uitspreekt is de intentie bij een volgend conflict bewust burgerdoelen te bombarderen, das heel wat anders en heel wat erger. Mocht Israël op een dergelijke manier bewust burgerdoelen gaan treffen als BELEID dan zijn dat wat mij betreft gewoon oorlogsmisdadigers die naar den haag moeten worden gehaald wegens oorlogsmisdaden.
pi_60997253
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:06 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Das een bombardement, wat uiteraard heel erg en afkeurenswaardig is, maar bij een geval kun je niet zeker stellen of het een misser was of een bewuste aanval op burgers.

Wat meneer hier uitspreekt is de intentie bij een volgend conflict bewust burgerdoelen te bombarderen, das heel wat anders en heel wat erger. Mocht Israël op een dergelijke manier bewust burgerdoelen gaan treffen als BELEID dan zijn dat wat mij betreft gewoon oorlogsmisdadigers die naar den haag moeten worden gehaald wegens oorlogsmisdaden.
Dit is een bewuste aanval die 10 jaar geleden a 1996 nogmaals was aangevallen op hetzelfde plek , en alweer tientallen doden in Qana

1.200 doden, onder wie vooral burgers
pi_60997269
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:06 schreef Slappy het volgende:

[..]

Meki wat vind je van Rusland
Rusland is ok, Ik heb allang de betekenis vernomen over de oorlog daar in Georgie
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:15:12 #20
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_60997317
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Rusland is ok, Ik heb allang de betekenis vernomen over de oorlog daar in Georgie
Rusland is een ramp, schend op grote schaal mensenrechten in Tsjetsjenië en heeft ook geen problemen met wat onnodige bommetjes in Georgië ter intimidatie....
pi_60997373
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:15 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Rusland is een ramp, schend op grote schaal mensenrechten in Tsjetsjenië en heeft ook geen problemen met wat onnodige bommetjes in Georgië ter intimidatie....
Als Rusland een ramp is, is USA en Israel ook een ramp.
Maar die lande worden als heldenlanden gezien en niet als een ramp, waarom dan wel bij Rusland.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:18:10 #22
158899 GasTurbine
pi_60997376
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Apart. Een week geleden zei je nog dat je liever naar de VS wilde verhuizen dan naar Rusland.
Ben je soms weer langs je relimam geweest? Je verandert echt per dag met standpunt.

In Rusland wordt je gediscrimineerd. Ja jij ja. En dat is héle andere diskriminasi dan wat nu gebeurt, in Nederland.
pi_60997391
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:18 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Apart. Een week geleden zei je nog dat je liever naar de VS wilde verhuizen dan naar Rusland.
Ben je soms weer langs je relimam geweest? Je verandert echt per dag met standpunt.

In Rusland wordt je gediscrimineerd. Ja jij ja. En dat is héle andere diskriminasi dan wat nu gebeurt, in Nederland.
Grapje moet ook kunnen he en voor de duidelijkheid blijf ik in Nederland
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:19:56 #24
158899 GasTurbine
pi_60997402
Laat ik het zo samenvatten:
Hier in Nederland komen moslims vaak negatief in de media. In Rusland (vooral Europees Rusland) komen ze niet in het nieuws.

Het is een doordenkertje.
pi_60997423
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 00:19 schreef GasTurbine het volgende:
Laat ik het zo samenvatten:
Hier in Nederland komen moslims vaak negatief in de media. In Rusland (vooral Europees Rusland) komen ze niet in het nieuws.

Het is een doordenkertje.
Gooh ga jij anders maar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')