Maar ten tijde van de quiz was je nog geen crewlidquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik bedenk me net dat ik tegenwoordig tot de crew behoor en dus niet in de prijzen kan vallen
En de poedelprijs dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ten tijde van de quiz was je nog geen crewlid
Maar je kennis is zwaar beneden peil dus ben maar niet bang om in de prijzen te vallen hoor
Deze grap ontgaat me even.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan was dus wel het stukje achter de schermen van jou
http://forum.fok.nl/topic/1206050/2/50#62388034quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:41 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Deze grap ontgaat me even.
Ah, zoquote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1206050/2/50#62388034
dat betekent dat ik in ieder geval geen gedeeld tweede ben geworden, eerste verwacht ik ook niet gezien de fouten die ik heb gemaakt, ben benieuwd naar de einduitslagquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:50 schreef RayMania het volgende:
Okay, dit wordt lastig.
De uitslag is bekend en de winnaar is bekend, maar er zijn twee users met dezelfde score die op de tweede plaats eindigen (gedeeld dus). Alleen heb ik een groot vermoeden (eigenlijk weet ik het gewoon zeker), dat die nummers twee precies dezelfde user is. Dat zou diskwalificatie betekenen, waardoor de nummer vier de prijzen krijgt.
Voordat ik de uitslag bekend maak, neem ik eerst contact op met de PR.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:38 schreef TerroRobbie het volgende:
-edit-
Ik vond het wel lief dat je dat gedaan hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:08 schreef RayMania het volgende:
Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik de winnaar de antwoorden heb gestuurd, want ik wilde graag dat een Ajacied zou winnen. Nu ben ik een jodenvriendje, ik weet het. Slecht hè.
NORMAAL DOEN!!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:08 schreef RayMania het volgende:
Ik moet jullie eerlijk bekennen dat ik de winnaar de antwoorden heb gestuurd, want ik wilde graag dat een Ajacied zou winnen. Nu ben ik een jodenvriendje, ik weet het. Slecht hè.
Vergeet niet z'n post te edittenquote:
Wees.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 23:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar ten tijde van de quiz was je nog geen crewlid
Maar je kennis is zwaar beneden peil dus ben maar niet bang om in de prijzen te vallen hoor
He niet zo bijdehand he motormuis. Zorg anders effe dat je vriendjes hier voor het pand weggaan, zodat ik gewoon met 110 over de 50km/u weg naar huis kan tuffenquote:
Er zal vast wel een quiz komen, maar of daar prijzen aan vast zitten...?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef JoachimXXII het volgende:
Komt er ook een Kerstquiz voor in de vakantie?
man een man, woord een woordquote:Op woensdag 5 november 2008 12:52 schreef RayMania het volgende:
Oh, shit. Ja, de winnaars hebben al bericht gehad, maar moet hier nog even de uitslag posten.
Vanavond!
Ja. En de uitslag komt dan in 2017quote:Op donderdag 6 november 2008 12:39 schreef JoachimXXII het volgende:
Komt er ook een Kerstquiz voor in de vakantie?
mss dat we dan ergens in 2025 de uitslag van deze quiz kunnen lezenquote:Op donderdag 6 november 2008 21:09 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ja. En de uitslag komt dan in 2017
Ik heb alle kloons er maar in gelaten, anders is de lijst zo kortquote:Op woensdag 12 november 2008 21:59 schreef sjimz het volgende:
Zonde dat vaste VBL posters als natasja52 en nat2402 en Seus niet hoger zijn geëindigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |