quote:Op donderdag 4 september 2008 14:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Logovraag was toch dat het allemaal provinciehoofdsteden zijn?
verkapte-ik-heb-een-vriendin-post.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:56 schreef Damzkieee het volgende:
En die logovraag heeft mijn vriendin voor me opgelost
Prutser.quote:Op donderdag 4 september 2008 14:55 schreef Damzkieee het volgende:
Ik, als Heraclied, had ook Steve Mokone
Tjeh, als je blauw bent heb je daar geen tijd voorquote:Op donderdag 4 september 2008 14:56 schreef sjimz het volgende:
[..]
verkapte-ik-heb-een-vriendin-post.
Na 30 vragen had ik het al wel gehad, rest is gokwerkquote:
Of je bent al getrouwdquote:Op donderdag 4 september 2008 15:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tjeh, als je blauw bent heb je daar geen tijd voor
Aha, ik had Van Basten. Die wangetjes waren leken echt Van Basten wangetjes....quote:Op donderdag 4 september 2008 15:43 schreef RayMania het volgende:
Was vraag 39 echt zo lastig? Bijna iedereen heeft Marco van Basten.
Het is dus Zizouen volgens mij heeft alleen HeinekenAFCA 'm goed.
Liverpool/Everton en die clubhoercarrierequote:Op donderdag 4 september 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
Abel Xavier kwam trouwens 2 keer terug in een quizvraag
Klopt, die van de carriere en de vraag van spelers die speelde voor zowel Everton als Liverpool...quote:Op donderdag 4 september 2008 15:51 schreef sjimz het volgende:
Abel Xavier kwam trouwens 2 keer terug in een quizvraag
Ook goedquote:Op donderdag 4 september 2008 15:55 schreef sjimz het volgende:
En de andere antwoorden bij die Everton/Liverpool vraag waren Sander Westerveld en Nick Barmby.
quote:Op donderdag 4 september 2008 15:55 schreef sjimz het volgende:
En de andere antwoorden bij die Everton/Liverpool vraag waren Sander Westerveld en Nick Barmby.
Die voor de top3 heeft gespeeld is Ronald Koemanquote:Op donderdag 4 september 2008 15:59 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Ik kon dus niet op de naam van die speler komen die voor PSV, Ajax en Feyenoord heeft gespeeld.
En ik ben wel benieuwd naar de spelers met meer dan 500 doelpunten
Die vraag had ik verzonnenquote:Op donderdag 4 september 2008 16:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
En Roger is de legendarische speler die als laatste het legendarische nummer 14 bij Ajax droeg!
quote:Op donderdag 4 september 2008 16:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die voor de top3 heeft gespeeld is Ronald Koeman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |