die kunnen we dan op de volgende SPO meet aan de winnaar geven van het bowlenquote:
Ja, wanneer gaat Raad het Voetbalfragment weer beginnen?quote:Op vrijdag 5 september 2008 14:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Zelf heb ik het erg druk en ik heb ook nog wat andere dingetjes op FOK! lopen (interviews, raad het voetbalfragment), dus ik kijk wel wanneer het voor mij het beste uitkomt.
Als er weer zoiets komt, dan in ieder geval wat minder vragen denk ik.
Dat staat even op een laag pitje. Eerst even afmaken wat nu nog looptquote:Op woensdag 10 september 2008 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, wanneer gaat Raad het Voetbalfragment weer beginnen?
VBL ZomerQuiz o.a.quote:Op dinsdag 16 september 2008 03:14 schreef JoachimXXII het volgende:
Wat loopt nu nog dan?
Ow, maar dat begreep ik ook wel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:43 schreef RayMania het volgende:
Zeker, de antwoorden plus eindstand (en dus de winnaars) komt snel. Het zijn rond de 1000 vragen om na te kijken, dus dat kost wat tijd.
hihiquote:
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:05 schreef Bjoro het volgende:
Zou me niet verbazen als Ray met z'n gouden voetbalschoenen aan lekker CL zit te kijken
quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:05 schreef Bjoro het volgende:
Zou me niet verbazen als Ray met z'n gouden voetbalschoenen aan lekker CL zit te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |