Oh, nu snap ik waarom deepart een piercing door zijn tepel had...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:09 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je beter opgelet had had je geweten dat ik een heul lieve vriendin heb
Is helemaal niet terug te vinden in de OPquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:09 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Als je beter opgelet had had je geweten dat ik een heul lieve vriendin heb
Had niet anders verwacht van een voetbalfanquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En wat je ooit eens hebt gezegd in andere topics onthoud ik natuurlijk heulemaal niet
rondbossen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:59 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Je wil nog een keer rondgebosst worden tot je huilt op je mammie die nu bij de Mac achter het raam hamburgers verkoopt??
Ik ben toevallig enorm slimquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:11 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht van een voetbalfan
Goedzoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben toevallig enorm slim
Eindelijk de erkenning die ik verdienquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:15 schreef Fooshantay het volgende:
Een ontzettend goed en grappig verhaal
Slimheid en een goed geheugen gaan hand in hand (meestal dan)!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:16 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Goedzo![]()
Ik zei toch niet dat het niet zo was?
Op z'n ergst kun je me ervan beschuldigen dat ik insinueerde dat je een slecht geheugen had, maar dat doe je dus niet.
Dus met die slimheid zal het ook wel meevallen
Maar je geheugen is niet goed dus je met je slimheid zal het ook wel niet zo goed zijnquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Slimheid en een goed geheugen gaan hand in hand (meestal dan)!
Mijn geheugen is selectief goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:19 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Maar je geheugen is niet goed dus je met je slimheid zal het ook wel niet zo goed zijn
soms trap je er bij mij weleens in hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:03 schreef Chriz2k het volgende:
Ah, internet!
Waar zelfs de grootste kneuzen kunnen doen alsof ze iets voorstellen.
Het is algemeen bekend dat jij regelmatig 16-jarige meisjes aan je staaf rijgt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:25 schreef Herald het volgende:
[..]
soms trap je er bij mij weleens in hoor
We hebben het hier niet over BaajGuardian hèquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat jij regelmatig 16-jarige meisjes aan je staaf rijgt.
Dat je moeder er bij was maakt niks uit?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:57 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Dat zeg je nu jonge. Gister toen DA en ik ff op bezoek kwamen had je niet zo'n grote bek, Je moet voortaan ook gewoon met je tengels van DA's hond afblijven
Jonge. Mensen als mij moet je niet serieus op reageren jonge. Psssquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:33 schreef Bafnek het volgende:
[..]
Dat je moeder er bij was maakt niks uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |