Niets speciaals..... een A4 (met een bommetjequote:Op vrijdag 5 september 2008 16:43 schreef Pure-Poison het volgende:
Verveelend een dag van te voren maar het gaat vast allemaal ge komen
Wat voor auto hebben jullie nu?
Sorry,geen verstand van auto's dus geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 5 september 2008 20:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niets speciaals..... een A4 (met een bommetje)
ik ookquote:Op zaterdag 6 september 2008 19:31 schreef Blik het volgende:
MIjn zus gaat komende woensdag trouwen op 10-09-08
ik heb het vorige week afgezet, kon er echt niet tegen, idd een vreselijk programmaquote:Op zaterdag 6 september 2008 21:23 schreef innepin het volgende:
Rekkie, hoop dat je genoten hebt / nog steeds aan het genieten bent
Verder was ik zojuist Million Dollar Wedding aan het kijkenMaar wat een stom programma is dat zeg. Zo'n wanstaltelijke jury die niet besluit of de presentatie leuk is, maar of het stel wel moet trouwen. "Ik vind jullie nog jong, dus ik zeg nee." "ik denk dat jullie eerst nog maar wat langer samen moeten zijn. Dus je bent niet door." Blegh.
Ja erg is dat he,ik wilde ook helemaal niet dat het afgelopen was,het gaat zo gigantisch snel!!quote:Op maandag 8 september 2008 20:21 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zekermaar dan komt ook snel het besef dat 'het' alweer voorbij is
Ja, ja en ja.quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:06 schreef Pure-Poison het volgende:
Euhm...wil niet lullig zijn maar dit zijn foto's van een auto en treintje (en bruidsmeisje?) Zat meer aan jullie zelf te denkenWerden met dat treintje de gasten vervoerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |