abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61239896
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Voor degenen die nog iets aparts of leuks op hun receptie of feest willen kan ik de 'strawberry tree' aanraden.

http://www.strawberrytree.nl/

[ afbeelding ]

Echt superlekkere aardbeien, met evt. nog lekkere dipsausjes erbij (de champagne-saus is echt ) en die boom kan evt. ook op een draaiende display.

Echt heel erg lekker en erg origineel

Een vriendinnetje is weddingplanner en had hem gezien op een bruidsbeurs en vrienden van ons hadden hem afgelopen zaterdag op hun bruiloft staan.
Wat grappig zeg dat deze in productie genomen is! Ik heb hem een jaar of 2 geleden nog bij de Dutch Design Week gezien! Inderdaad wel een heel erg gaaf ding.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_61255709
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:07 schreef Brighteyes het volgende:
Voor degenen die nog iets aparts of leuks op hun receptie of feest willen kan ik de 'strawberry tree' aanraden.

http://www.strawberrytree.nl/

[ afbeelding ]

Echt superlekkere aardbeien, met evt. nog lekkere dipsausjes erbij (de champagne-saus is echt ) en die boom kan evt. ook op een draaiende display.

Echt heel erg lekker en erg origineel

Een vriendinnetje is weddingplanner en had hem gezien op een bruidsbeurs en vrienden van ons hadden hem afgelopen zaterdag op hun bruiloft staan.
oh, die is waanzinnig!!!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_61262070
Oh dat ziet er zeker goed uit, zo'n aardbeienboom! Maar wel erg duur zeg Al moet ik zeggen dat onze bruidstaart ook niet echt cheap is, maar gelukkig krijgen we die cadeau van mn broertje
  Hoofdredactie Fotografie zondag 31 augustus 2008 @ 21:34:14 #104
95752 crew  Chell
Kluns
pi_61275818
Oooooh die aardbeien waren zooooo lekker!!!

BE en ik zijn verdacht veel in de buurt van dat ding te vinden geweest. Maar wel onwijs duur zeg Paste wel bij deze bruiloft, maar zou het er zelf idd niet zo snel voor over hebben....
pi_61276355
Ik zie geen prijzen staan op die site, wat kost dat ding dan?
pi_61283713
tis september, weer nieuwe bruiloften voor de deur!
pi_61283744
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 21:15 schreef Brighteyes het volgende:
Niet goedkoop.
Ik had de prijzen gevraagd aan mijn vriendinnetje:

De strawberrytree-kosten hangen af van de hoeveelheid personen (lees aardbeien).
van 25 personen tot 400 personen heb ik prijzen op papier.
Prijzen exclusief btw:
25 personen 310,- euro
100 personen 403,- euro
400 personen 775,- euro

Dusseh... wel leuk, maar ook gruwelijk duur!
nog ff voor Fannetje
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_61290050
met dank aan tessie!
pi_61291347
Ik zou het er niet voor over hebben, al ziet het er geweldig uit!
Saartje
pi_61296894
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:00 schreef J-net het volgende:
Ik had geen mascara; had anderhalve week vantevoren mijn wimpers laten verven ook goede tip.

en 20 juni is een mooie datum om te trouwen!
Hele mooie datum (j-net en haar man en ik en mijn man ook dit jaar op 20 juni getrouwd )

Mijn vader is ook overleden, toen hij werd genoemd in het stadhuis had ik het af en toe best zwaar. Huilen, huilen...
Wij hadden er voor gekozen om voor dat we naar de feest/eet locatie gingen naar mijn vader te gaan en daar kaarsjes aan te steken en een vriendin/ceremoniemeester/bloembindster die ook mijn boeket + corsages had gemaakt had mijn boeket in het klein nagemaakt en die heb ik ook bij mijn vader neergezet.
Niemand erbij, alleen ik en erik.
pi_61297377
Jeetje, wat een prijs voor die aarbeien! Ik vind het verschil tussen 25 personen en 400 personen trouwens relatief klein... vreemd.
pi_61314195
Beetje TVP voor inspiratie... Ga ook trouwen volgend jaar, maar datum is nog niet precies bekend. Zitten nu aan 19 of 26 juni te denken, maar we hebben net ook pas een start gemaakt met de voorbereidingen, dus schiet nog niet echt op.
pi_61314211
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:18 schreef Lijnloos het volgende:
Beetje TVP voor inspiratie... Ga ook trouwen volgend jaar, maar datum is nog niet precies bekend. Zitten nu aan 19 of 26 juni te denken, maar we hebben net ook pas een start gemaakt met de voorbereidingen, dus schiet nog niet echt op.
gefeliciteerd, inspiratie enzo komt vanzelf wel
pi_61316580
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 09:20 schreef draculettetje het volgende:

[..]

gefeliciteerd, inspiratie enzo komt vanzelf wel
dank dank... ja met die inspiratie komt het ook zeker wel in orde, we zijn gister voor het eerst bij 2 locaties gaan kijken, 1 voor het trouwen/dineren en 1 voor het feest. Trouwlocatie is wat ons betreft perfect, maar de feestlocatie is echt 3 keer niks. Dus we gaan opnieuw opzoek naar een leuke locatie voor feest.
pi_61317033
ik vond dat echt heel leuk om te doen!
gewoon lokaties kijken waar je anders niet komt
pi_61327714
Ik moet mijn draaiboek op papier zien te krijgen, pfff, ik kan me niet concentreren, in gedachten dwaal ik steeds af...
Heeft iemand een draaiboek die even discreet gePMd kan worden, dan kan ik er eens naar kijken om mezelf een beetje te inspireren enzo.

Verder druk druk druk met de puntjes op de i zetten

Ik moet er gauw mee door!

XX
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_61332679
ik heb eigenlijk niet echt een draaiboek op papier gehad
pi_61341791
Nee wij hebben ok geen draaiboek op papier gehad,we hebben de cm een papiertje gegeven met hoe de dagindeling zou zijn en that's it! We hebben het ook totaal niet gemist
01-08-2008
pi_61351068
Nou daar heb ik ook veel aan
Nou ik ga wel even op papier zetten hoe ik denk dat de dag moet gaan verlopen met de taken van de CM erbij, wie wat waar etc.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_61351105
Rekkie, tessie en Murp, hoe gaat het met jullie, alles nog onder controle?

Oh trouwens, ik ben zo blij dat het lijnen goed gaat, verantwoord eten en lekker sporten en ik kom steeds strakker in mijn velletje, heerlijk!
Het voelt goed hè?
A je to!
  Forum Admin woensdag 3 september 2008 @ 17:27:05 #121
58651 crew  murp
murp
pi_61352173
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:51 schreef melonovy het volgende:
Rekkie, tessie en Murp, hoe gaat het met jullie, alles nog onder controle?
erg zenuwachtig.. en iedereen zegt nu: Hé nog een week he?, ben je al zenuwachtig?

maar alles is geregeld, alleen nog oefenen met ja zeggen en de kus
pi_61353868
Hier gaat het ook helemaal goed hoor En idd iedereen vraagt of ik al zenuwachtig ben. Maar ben echt helemaal niet zenuwachtig. Alles is eigenlijk al geregeld.
We zitten alleen nog een beetje te klooien met wie ons van Hilversum naar Amsterdam moet rijden voor het foto's maken enzo, maar verder alles onder controle. Heb er zin in!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_61372901
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 20:00 schreef J-net het volgende:
Ik had geen mascara; had anderhalve week vantevoren mijn wimpers laten verven ook goede tip.

en 20 juni is een mooie datum om te trouwen!
Ik ga ook mijn wimpers laten verven Ook gedaan voor de bruiloft van mijn zusje, was erg geslaagd!
O+ 11-06-2009 O+
pi_61388046
Alles chill hier

Oh en ben ook nog scherp........... de OP klopt niet
pi_61400956
Wat een paniek één dag voor het trouwen

Krijg net te horen dat de trouwauto een station uitvoering is geworden
Dus die heb ik maar geannuleerd (Ik ga trouwen, niet dood )

Vervolgens kregen we te horen dat de oppas van onze dochter moet werken.... dus ook dat weer een geregeld van jewelste.....

Maar nu lijkt alles dan toch geregeld!!!!!

Damn wat een gebel levert stress op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')