Ik krijg ook nog een album met bewerkte foto' s etc. Overigens moet ik wel zeggen dat er misschien 5% bruikbare foto 's tussen zitten.quote:Op zaterdag 27 september 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
omdat wij het album niet door de fotograaf hebben laten maken
konden wij een aantal dagen later wel een dvd ophalen
ik vind het denk ik ook wel normaal dat er een basisbewerking in moet zitten
stel dat je veel "onbewerkte" foto's uitkiest is dat ook niet echt reclame voor de fotograaf denk ik
Even duimen dus voor mooi weerquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:42 schreef SpaceCheeks het volgende:
Gefeliciteerd Melonovy! Hoe was het gisteren? Hebben jullie een mooie dag gehad?
Ja ik ben de volgende, vrijdag is t al!![]()
Jammer alleen dat t zulk rotweer is de komende dagen
fijn dat jullie zo mooi dag hebben gehad! ben benieuwd naar de foto's!quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:55 schreef melonovy het volgende:
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! 29-09-2008 was geweldig, we hebben een enorm mooie fantastische, liefdevolle, gezellige, ontroerende, prachtige dag gehad.
Ik kom heel snel foto's posten, want 's avonds kwam de fotograaf al de foto's op CD brengen, maar ik moet nu even moederen pfff, heel raar hoor, we zitten echt nog in zo'n roes en dan begint je gewone leven weer.
Ik kijk met een grote glimlach terug op een hele mooie dag!
Tot snel!
X
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |