Dan is het nog steeds een grote zak, alleen binnenste buiten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:50 schreef Gkhn het volgende:
binnenste buiten keren?
Je moet je troep ook opruimen, dan kom je het tegen ! De rest van de klacht klopt wel aardig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:46 schreef Isegrim het volgende:
... je er pas lange tijd later achterkomt dat er een halfdroge, opgefrommelde sok in je dekbedhoes zit.
...
Ja, weet je wat het is... Mijn wasmachine is maar half vol als ik er alleen de dekbedhoes en de kussenslopen in doe. Dat vindt mijn calvinistische ziel dan weer zonde.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:50 schreef MissHobje het volgende:
Je wasmachine niet te vol met was proppen en alleen je dekbedhoezen en overtrek in die wasbeurt wassen.
Evt. handdoeken als past erbij.. zo doe ik het dan en dus geen last dat het in elkaar zit.
Opgelost
Dat kan ik dan weer heel goed, ondanks lits jumeaux.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:50 schreef sinadO het volgende:
Dat niet, maar wel het fatsoenlijk een dekbed in een hoes krijgen. Wat heb ik een teringhekel daaraan zeg, jezus!
Als je vindt dat je alleen mag wassen met een volle wasmachine:quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het is... Mijn wasmachine is maar half vol als ik er alleen de dekbedhoes en de kussenslopen in doe. Dat vindt mijn calvinistische ziel dan weer zonde.
Dat gaat te ver.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:56 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als je vindt dat je alleen mag wassen met een volle wasmachine:
-kinderen nemen en een paar jaar geduld hebben.
Dat is nog een mogelijkheid, al kruipt de ene hoes dan waarschijnlijk in de andere.quote:-een paar hoezen er bij kopen en dan een paar tegelijkertijd wassen.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:46 schreef Isegrim het volgende:
-blabla-
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:00 schreef wolferl het volgende:
[..]
ik dacht dat paarden altijd tussen stro sliepen
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:50 schreef sinadO het volgende:
Dat niet, maar wel het fatsoenlijk een dekbed in een hoes krijgen. Wat heb ik een teringhekel daaraan zeg, jezus!
Half wasje draaienquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat gaat te ver.
[..]
Dat is nog een mogelijkheid, al kruipt de ene hoes dan waarschijnlijk in de andere.
Je dekbedhoes in een kussensloop stoppen om hem te wassen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:46 schreef Isegrim het volgende:
Hoe zou je dit kunnen oplossen? Je hebt van die waszakken voor fijne was, maar die zijn te klein om een hele tweepersoons dekbedhoes in te proppen.
Jij was eerder.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:26 schreef sigme het volgende:
Dekbedhoes in de kussensloop proppen.
Wehehe. Zie je nou wel dat wij het vaak eens zijn?quote:
Hey, dát heb ik nog nooit geprobeerd. Ga ik doen!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:26 schreef sigme het volgende:
Dekbedhoes in de kussensloop proppen.
Ja, ik wil daar nog wel eens een goeie natuurkundige theorie over zien.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:28 schreef Scherpkoekje het volgende:
Daar gaat ook altijd écht alle was in zitten, vraag me af waarom.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Wehehe. Zie je nou wel dat wij het vaak eens zijn?
wordt 'ie dan wel fatsoenlijk schoon?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je dekbedhoes in een kussensloop stoppen om hem te wassen.
Opgelost, slotje!
Natuurlijk wel, zeep en water kan echt wel door een laagje stof heen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
wordt 'ie dan wel fatsoenlijk schoon?
Gewoon de opening van de dekbedhoes dichtknopen.
Navelpluisjes?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:52 schreef Harajuku. het volgende:
En na het wassen zitten mijn haren en wat pluisjes altijd in de hoeken
Lost ook het probleem op van dekbedden die onderuit de hoes zakken op je bed.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:49 schreef Isegrim het volgende:
Eigenlijk zouden ze dekbedhoezen gewoon met een ritsje moeten maken. Dat lost het probleem ook op!
Nog zoiets inderdaad. Ik word echt debiel als ik weer 5cm laken zonder deken onder mn keel hebquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lost ook het probleem op van dekbedden die onderuit de hoes zakken op je bed.
Jip jip of een elastiekquote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:33 schreef shmoopy het volgende:
Touwtje om de opening van je dekbedhoed knopen.
Dát is inderdaad zwaar irritantquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Lost ook het probleem op van dekbedden die onderuit de hoes zakken op je bed.
Ik kan de onderlakens er niet bij doen, want al mijn onderlakens zijn wit en als mijn dekbedhoezen zwart. En dus is de machine lang niet vol met alleen een dekbedhoes en kussenslopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:30 schreef tuxepux het volgende:
Ik zie het probleem niet..
Je flikkert het spul in de wasmachine (dekbedhoes, kussenslopen en hoeslaken). De wasmachine past de hoeveelheid water erop aan, dus je hoeft er echt niet nog 3 sokken bij te doen zodat 'ie vol is. Als de boel gewassen is haal je het uit de wasmachine, plukt het uit elkaar (hoeveel moeite is het om te checken of alle 4 dingen uit elkaar zijn?) en hangt het op. Klaar![]()
Ik vraag me ook af hoe je het voor elkaar krijgt dat een dekbed gaat schuiven in die hoes..gebeurt bij mij nooit
Nee. Het gat is maar 20-50% van de breedte van de onderkant, dus alles blijft in de hoeken hangen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:05 schreef Natalie het volgende:
Je dekbedovertrek goed uitschudden. Houd hem op de kop en schud ermee. De zwaartekracht wint het wel, hoor
Oh, jij hebt nog zo'n dingquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:37 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee. Het gat is maar 20-50% van de breedte van de onderkant, dus alles blijft in de hoeken hangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |