Schiet je wel op?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:12 schreef Viswijfje het volgende:
veel belangrijker!!!! UNDERTHEWINGS heeft net ze inzending gemailt dus we krijgen zo uitslag!!!!
zeg ik, crew kloonquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Beste kloon, je moet beter je huiswerk doen.
http://viswijf.hyves.nl/profiel/
Daar heb je lang over na moeten denken.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
prive en fok is verschillend!!! en natuurlijk doe ik welles daten en leuke dingetjes maar hier zoek ik de echte liefde!!!!
@ forum@fok.nl ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:12 schreef Viswijfje het volgende:
veel belangrijker!!!! UNDERTHEWINGS heeft net ze inzending gemailt dus we krijgen zo uitslag!!!!
Slim.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar heb je lang over na moeten denken.
Verder heb je op je Hyves een andere schrijfstijl, je schrijft daar wel m'n dit ipv me dit.
Er staat dit. Met een d. Niet dat er wel een paar geilbekken clit leest want die grap is zeer voorspelbaar
O was jij datquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:14 schreef Sphere het volgende:
Ik probeer haar toe te voegen aan hyves (met mijn username) en krijg als antwoord: "Wie ben jij?".
Viswijfje is dus inderdaad een kloon. leuk voor degene van wie die hyves echt is.
Faalquote:
gaat er straks een kloon grandioos onderuit?quote:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
gaat er straks een kloon grandioos onderuit?
herhaling is goed voor de opvoedingquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dit hebben jullie een half jaar terug allemaal ook al is gezegt jonges!!
En je bent nu opeens geen kloon meer wil je zeggen?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
waar blijft het resultaat dan.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
naar mn liefje he?quote:werk @ achterveld vanaaf naar mn liefje 5 aug, 08:41
eens een kloon, altijd een kloonquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hmhmquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:38 schreef Sphere het volgende:
Shit zeg, gewoon antwoord gekregen via hyves.
Kennelijk is ze toch echt, in ieder geval is de user op fok dezelfde als in het profiel.
en daar blijft het bijquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:32 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
eens een kloon, altijd een kloon
komt eraan!! als jullie me steeds berichjes sturen kom ik nerges aantoequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:42 schreef xalo het volgende:
[..]
hmhm. Maar waar blijft die uitslag nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |